Michał Tomasik

Michał Tomasik

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Avenga
Key Account Manager
Development and maintainance of solid relationships with key clients
Building opportunities through account planning process
Providing highest level of customer service
Developing business plan in conjunction with client along with company's strategy
Responsibility for quarter and annual results in terms of personal turnover and margin
Close cooperation with Recruitment Dept.
Business development in each of the fields: IT contracting, permanent recruitment, IT project outsourcing
Reporting to Regional Sales Manager

Tytuł najlepszego handlowca Q1 2013 roku.
Successful track record, 18 single and complex placements during one month, +40 per quarter
Avenga
Specjalista ds. Handlowych
Outsourcing projektów IT
Body leasing specjalistów IT
Intive
Junior Account Manager (rynek europejski)
Outsourcing projektów IT oraz body leasing specjalistów IT (onshore, offshore)
Aktywne pozyskiwanie klientów z rynku europejskiego
Bezpośrednia współpraca z Business Development Managerem, działem HR oraz działem marketingu
Przygotowywanie ofert, udział w telekonferencjach
mobile ENGLISH
Account Manager
Rekrutacja i selekcja lektorów
Prowadzenie prezentacji handlowych oraz audytów językowych
Współpraca przy kampaniach promocyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów
Obsługa klienta
Szkolenie praktykantów z zakresu rekrutacji lektorów
mobile ENGLISH
Praktykant
Rekrutacja i selekcja lektorów
Prowadzenie audytów i prezentacji handlowych
Obsługa oraz pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Praktykant
Biuro Współpracy Międzynarodowej przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
Przygotowanie oraz prowadzenie treningów w języku angielskim dotyczących umiejętności miekkich dla studentów programu ERASMUS

Szkolenia i kursy

Praktyczne zagadnienia Public Relations i marketingu w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Negocjacje handlowe w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem.
Plan marketingowy w małym, średnim przedsiębiorstwie .
Praktyczne zarządzanie personelem w małym, średnim przedsiębiorstwie.
Umiejętności osobiste.
Techniki sprzedaży .
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Assessment Centre / Elementy Ośrodka Oceny.
Negocjacje handlowe - szkolenie wewnętrzne.
Planowanie własnej kariery zawodowej.
Zabezpieczenie transakcji handlowych.
Factory - "Wszystko, co powinieneś wiedzieć o funkcjonowaniu firmy".
Rekrutacja i selekcja pracowników.
Service World - funkcjonowanie placówek usługowych.
Podstawy komunikacji społecznej.

2004-2006 - 'Promar' Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
-dwuletni kurs języka angielskiego

Edukacja

Logo
Psychologia w języku angielskim, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

snowboard, tenis, powieści kryminalne,

Inne

Potrafię dobrze zorganizować swój czas pracy oraz pracować pod wpływem stresu,

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dolby Laboratories
Dolby Laboratories
Dolby Laboratories
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
Temenos Globus T24
Temenos Globus T24
Grupa analityków, projektantów i programistów systemu głównego Globus