Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Developer
- współpraca z klientami rynku tradycyjnego oraz hurtowego,
- realizacja założonych celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
- budowanie bezpośrednich relacji z klientami w terenie,
- poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
- negocjowanie miejsc ekspozycyjnych,
- zarządzanie merchandiserami,
- dbanie o wizerunek firmy i utrzymanie odpowiedniej ekspozycji produktów zgodnie z
wewnętrznymi zasadami firmy
- realizacja założonych celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
- budowanie bezpośrednich relacji z klientami w terenie,
- poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
- negocjowanie miejsc ekspozycyjnych,
- zarządzanie merchandiserami,
- dbanie o wizerunek firmy i utrzymanie odpowiedniej ekspozycji produktów zgodnie z
wewnętrznymi zasadami firmy
Doradca ds. Koncepcji Biznesu
- zapewnienie osiągnięcia celów sprzedażowych zdefiniowanych przez budżet oraz realizację strategii sprzedaży,
- rozwijanie sprzedaży u obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z zakładanymi i wytyczonymi celami,
- określenie i wykorzystanie potencjału wzrostu w podległym terenie,
- planowanie indywidualnych akcji dla klientów oraz efektywne wprowadzanie nowych produktów,
- terminowe przygotowanie planów pracy, raportów z wizyt oraz raportów miesięcznych
- rozwijanie sprzedaży u obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z zakładanymi i wytyczonymi celami,
- określenie i wykorzystanie potencjału wzrostu w podległym terenie,
- planowanie indywidualnych akcji dla klientów oraz efektywne wprowadzanie nowych produktów,
- terminowe przygotowanie planów pracy, raportów z wizyt oraz raportów miesięcznych
Specjalista ds. reklamy towarowej
- obsługa przydzielonych punktów sprzedaży,
- merchandising produktów w przydzielonych punktach sprzedaży,
- kontrola przydatności oraz minimalizacja braków w asortymencie,
- instalacja materiałów reklamowych oraz ekspozycji,
- aktywna współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- merchandising produktów w przydzielonych punktach sprzedaży,
- kontrola przydatności oraz minimalizacja braków w asortymencie,
- instalacja materiałów reklamowych oraz ekspozycji,
- aktywna współpraca z przedstawicielami handlowymi.
Szkolenia i kursy
- "Akademia sprzedaży", Coca-Cola HBC Polska, Reda listopad 2012
- "Akademia Induction" Coca-Cola HBC Polska, Łódź wrzesień 2012
- "Akademia Induction" Coca-Cola HBC Polska, Łódź wrzesień 2012
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama