Michał Tęsiorowski

Project Business Manager, Villeroy & Boch Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Villeroy & Boch Polska
Project Business Manager
zbudowanie od podstaw i zarządzanie działem Project Business, odpowiedzialnym za zdobywanie i obsługę nowych projektów oraz inwestycji
konsekwentne egzekwowanie przyjętej strategii wobec współpracowników oraz klientów czego efektem jest znaczący udział Project Business w rocznym obrocie
kształtowanie polityki cenowej we współpracy z działem kontrolingu w centrali w Niemczech w celu uzyskania trwałej wysokiej rentowności sprzedawanych produktów
wdrożenie systemu CRM w ramach profesjonalnego rozwoju działu Project Business
współtworzenie oraz realizowanie budżetów sprzedażowych
wprowadzanie nowych linii produktowych przy współpracy z centralą w Niemczech
wdrażanie do sprzedaży innowacyjnych technologii i produktów spełniających wymogi zielonego budownictwa oraz zrównoważonego rozwoju (szara woda)
przygotowanie konferencji branżowej z udziałem przedstawicieli Kancelarii Prezydenta RP oraz Urzędu Rady Ministrów
organizacja ogólnopolskiej prezentacji nowości w ofercie dla inwestorów, developerów
i architektów
nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z lokalnymi, a także międzynarodowymi pracowniami architektonicznymi, jak i inwestorami
Villeroy & Boch Polska
Koordynator Sprzedaży i Marketingu
współudział w tworzeniu i realizacji budżetów sprzedażowych
współpraca z członkiem zarządu przy opracowywaniu krótko- i długoterminowej strategii rozwoju spółki
opracowywanie planów marketingowych i reklamowych
współpraca z agencją PR
koordynacja i przeprowadzenie przetargu, a także wybór agencji PR
opracowywanie i planowanie akcji promocyjnych
aktywny udział w międzynarodowym zespole wewnątrz koncernu odpowiedzialnym za opracowanie i wdrożenie nowej formy podstawowych narzędzi komunikacji z klientem
planowanie i organizacja prezentacji oraz szkoleń dla architektów oraz klientów, a także pracowników punktów sprzedaży
udział w cyklu międzynarodowych targów branżowych we Frankfurcie oraz Bolonii
wsparcie i motywowanie współpracowników w osiąganiu optymalnych standardów obsługi klienta
współudział w tworzeniu oraz opieka nad prawidłowym procesem dalszego rozwoju sieci selektywnej dystrybucji
stała opieka nad bazą współpracujących architektów, instalatorów oraz profesjonalistów
przygotowanie ogólnopolskich prezentacji dla architektów prowadzonych przez zagranicznych prelegentów
aktywny udział w przygotowywaniu oraz prezentacje kwartalnych raportów sprzedaży i marketingu dla szefów eksportu w centrali firmy, Niemcy
Villeroy & Boch Polska
Przedstawiciel Handlowy - branża Płytki Ceramiczne
współtworzenie strategii sprzedaży poprzez współprace z opiekunami klienta
przygotowywanie raportów i analiz polskiego rynku płytek ceramicznych oraz konkurencji na potrzeby członka zarządu jak i centrali w Niemczech
pozyskiwanie nowych partnerów handlowych
stworzenie i stałe powiększanie bazy danych architektów, klientów oraz firm wykonawczych
wykład na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w ramach Konferencji Konserwatorów Zabytków: prezentacja oferty pod kątem jej wykorzystania przy renowacji budynków
prowadzenie cyklu prezentacji dla architektów w wybranych miastach w kraju
szkolenia dla pracowników sieci dealerskiej z oferty produktów Villeroy & Boch
dbanie o utrzymywanie przez dystrybutorów stanów magazynowych płytek ceramicznych
zapewnienie odpowiedniej prezentacji produktów na ekspozycjach
rozpatrywanie reklamacji
Logo
Przedstawiciel Handlowy - branża Płytki Ceramiczne
EURO-MAG, Przedstawicielstwo „Villeroy & Boch” w Polsce
ścisła współpraca z opiekunami klienta przy opracowywaniu strategii sprzedaży oraz doskonaleniu procesu obsługi klienta
zapewnienie odpowiedniej prezentacji produktów na ekspozycjach
nadzorowanie utrzymywania stanów magazynowych przez klientów
szkolenia pracowników ekspozycji z oferty płytek ceramicznych Villeroy & Boch
Grupa Agora
Dealer - dział reklamy
sprzedaż powierzchni reklamowej w dodatkach lokalnych
opracowywanie i przedstawianie oferty publikacyjnej potencjalnym reklamodawcom
Klink International Sp. z o.o.
Handlowiec- dział płytki ceramiczne
skuteczne zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami
zarządzanie zespołem pracowników
szkolenie nowych pracowników
współpraca z dostawcami

Szkolenia i kursy

VII.2001 => prawo jazdy, kat. B
X.1998 => profesjonalna obsługa klienta

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
UKSW

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

gotowanie, kultura, książki, polityka, podróże

Inne

obdługa komputera:
CRM, SAP, Word, Excel, PowerPoint, Acrobat,
Internet & Email

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie