Umiejętności
Odwołania
GIMP
Project Management
rekomendacje biznesowe
Kontrola jakości
Biznesplan
Project Leader
Likwidacja szkód komunikacyjnych
ubezpieczenia majątkowe
Likwidacja szkód majątkowych
Lean Office
pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
likwidacja szkód
usprawnienia procesów
Coaching i motywacja
Zarzadzanie ludzmi, team leader, management.
analizy biznesowe
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
W ramach obowiązków kierownika działu sprzedaży jestem/byłem odpowiedzialny za:
- utworzenie procesu telefonicznej sprzedaży usług doradczych w zakresie szeroko rozumianego rynku finansowego Wielkiej Brytanii,
- utworzenie i realizacje: procesu rekrutacji, szkolenia merytorycznego i sprzedażowego oraz wdrożenia doradców,
- wyznaczanie, realizacje i raportowanie realizacji celów sprzedażowych zespołu, motywowanie i coaching pracowników,
- sprzedaż w celu budowania autorytetu i motywowania zespołu poprzez dawanie przykładu (praktyczny lider sprzedaży),
- strategiczne, taktyczne i operacyjne planowanie rozwoju działu sprzedaży.
- utworzenie procesu telefonicznej sprzedaży usług doradczych w zakresie szeroko rozumianego rynku finansowego Wielkiej Brytanii,
- utworzenie i realizacje: procesu rekrutacji, szkolenia merytorycznego i sprzedażowego oraz wdrożenia doradców,
- wyznaczanie, realizacje i raportowanie realizacji celów sprzedażowych zespołu, motywowanie i coaching pracowników,
- sprzedaż w celu budowania autorytetu i motywowania zespołu poprzez dawanie przykładu (praktyczny lider sprzedaży),
- strategiczne, taktyczne i operacyjne planowanie rozwoju działu sprzedaży.
koordynator działu sprzedaży
W zakresie moich obowiązków było/jest:
1. koordynowanie działu sprzedaży:
- motywowanie zespołu handlowców, raportowanie i rozliczanie efektów ich pracy,
- usystematyzowanie procesów sprzedażowych i ich optymalizacja,
- taktyczne i strategiczne planowanie działań marketingowych w ramach oprogramowania medycznego Simple Care,
- aktywny udział w targach branżowych;
2. rekrutacja oraz wdrożenie handlowców:
- rekrutacja kandydatów, przygotowanie assesment center i jego realizacja,
- przygotowanie i realizacja szkolenia oraz pełnego wdrożenia nowych handlowców – udzielanie informacji zwrotnej;
3. prowadzenie projektów mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży:
- stworzenie i wdrożenie procedury obsługi CRM,
- przeformułowanie strategii marketingowej jednego z dwóch kluczowych produktów oraz jej wdrożenie,
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej oraz dbanie o dobry wizerunek firmy w internecie i social mediach;
4. aktywna sprzedaż Simple Care oraz Estomed.
1. koordynowanie działu sprzedaży:
- motywowanie zespołu handlowców, raportowanie i rozliczanie efektów ich pracy,
- usystematyzowanie procesów sprzedażowych i ich optymalizacja,
- taktyczne i strategiczne planowanie działań marketingowych w ramach oprogramowania medycznego Simple Care,
- aktywny udział w targach branżowych;
2. rekrutacja oraz wdrożenie handlowców:
- rekrutacja kandydatów, przygotowanie assesment center i jego realizacja,
- przygotowanie i realizacja szkolenia oraz pełnego wdrożenia nowych handlowców – udzielanie informacji zwrotnej;
3. prowadzenie projektów mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży:
- stworzenie i wdrożenie procedury obsługi CRM,
- przeformułowanie strategii marketingowej jednego z dwóch kluczowych produktów oraz jej wdrożenie,
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej oraz dbanie o dobry wizerunek firmy w internecie i social mediach;
4. aktywna sprzedaż Simple Care oraz Estomed.
Młodszy specjalista ds. projektów
Prowadzenie projektów wewnętrznych, mających na celu:
- wykorzystanie potencjału sprzedaży ubezpieczeń majątkowych wśród OWCA w salonach Dealerów samochodowych,
- budowę wewnętrznych baz lead' ów sprzedażowych,
- usprawnienie procesu wznowień ubezpieczeń komunikacyjnych oraz obsługi procesu OC nabywcy.
Ponadto, w zakresie moich obowiązków było:
- zarządzanie programem lojalnościowym marki "You Can Drive - Poleć Nas",
- zarządzanie utworzonym przeze mnie programem lojalnościowym dedykowanym pracownikom Grupy ERGO Hestia,
- prowadzenie utworzonego przeze mnie procesu kontroli jakości rozmów sprzedażowych partnerów zewnętrznych.
- wykorzystanie potencjału sprzedaży ubezpieczeń majątkowych wśród OWCA w salonach Dealerów samochodowych,
- budowę wewnętrznych baz lead' ów sprzedażowych,
- usprawnienie procesu wznowień ubezpieczeń komunikacyjnych oraz obsługi procesu OC nabywcy.
Ponadto, w zakresie moich obowiązków było:
- zarządzanie programem lojalnościowym marki "You Can Drive - Poleć Nas",
- zarządzanie utworzonym przeze mnie programem lojalnościowym dedykowanym pracownikom Grupy ERGO Hestia,
- prowadzenie utworzonego przeze mnie procesu kontroli jakości rozmów sprzedażowych partnerów zewnętrznych.
Młodszy specjalista ds. szkoleń
Realizacja obowiązków trenera wewnętrznego:
- organizacja i realizacja szkoleń, wdrażanie nowych pracowników, coaching,
- prowadzenie projektów wewnętrznych,
- opieka nad procesem rejestracji szkody – usprawnienia i optymalizacja procesu, szkolenia pracowników,
- organizacja praktyk likwidatorów merytorycznych.
- organizacja i realizacja szkoleń, wdrażanie nowych pracowników, coaching,
- prowadzenie projektów wewnętrznych,
- opieka nad procesem rejestracji szkody – usprawnienia i optymalizacja procesu, szkolenia pracowników,
- organizacja praktyk likwidatorów merytorycznych.
Młodszy specjalista Działu Obsługi Szkód
Realizacja procesów obsługowych:
- udzielanie telefonicznej i mailowej informacji o procesie likwidacji szkody,
- telefoniczna i mailowa rejestracja zgłoszeń szkód,
- prowadzenie i nadzorowanie praktyk nowych konsultantów.
- udzielanie telefonicznej i mailowej informacji o procesie likwidacji szkody,
- telefoniczna i mailowa rejestracja zgłoszeń szkód,
- prowadzenie i nadzorowanie praktyk nowych konsultantów.
Projekty
Konwergencja
Celem projektu jest podniesienie sprzedaży ubezpieczeń majątkowych oferowanych przez Agentów przy sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Kluczowymi aspektami projektu są:
- regulacje prawne pozwalające na przedstawienie oferty ubezpieczenia z wykorzystaniem urządzeń końcowych,
- działania prowadzące do zmotywowania klienta do kontaktu z TU,
- kryteria doboru Agencji i OWCA biorących udział w projekcie.
- regulacje prawne pozwalające na przedstawienie oferty ubezpieczenia z wykorzystaniem urządzeń końcowych,
- działania prowadzące do zmotywowania klienta do kontaktu z TU,
- kryteria doboru Agencji i OWCA biorących udział w projekcie.
Zakres obowiązków
Członek zespołu projektowego
Diler Direct II
Projekt miał na celu wykorzystanie potencjału sprzedaży ubezpieczeń majątkowych wśród Osób Wykonujących Czynności Agencyjne, poprzez:
- wypracowanie rozwiązania pozwalającego na zgodne z prawem pozyskanie leadów sprzedażowych,
- zorganizowanie procesu przekazywania leadów i ich obsługi,
- wdrożenie systemu motywacyjnego OWCA.
- wypracowanie rozwiązania pozwalającego na zgodne z prawem pozyskanie leadów sprzedażowych,
- zorganizowanie procesu przekazywania leadów i ich obsługi,
- wdrożenie systemu motywacyjnego OWCA.
Zakres obowiązków
Menedżer i wykonawca projektu
Akadamie Rozwoju Talentów SM@RT 2014
Akademia Rozwoju Talentów SM@RT to roczny cykl kursów i szkoleń przygotowujących wybranych pracowników o wysokim potencjale rozwojowym do zaplanowania i realizacji projektów mających na celu usprawnienie wybranego procesu funkcjonującego w ERGO Hestii.
Mój zespół projektowy skupił się na usprawnieniu kontaktu z klientem w procesie likwidacji szkody. Głównymi aspektami projektu było:
- analiza aktualnie funkcjonującego procesu zgłoszenia szkody i udzielania informacji o etapie likwidacji,
- wypracowanie rozwiązania pozwalającego klientowi na bezpośredni kontakt z likwidatorem szkody,
- analiza możliwości i ograniczeń systemowych wpływających na wdrożenie wypracowanego rozwiązania,
- wdrożenie rozwiązania wraz z utworzeniem komunikacji informującej pracowników o zastosowanym rozwiązaniu,
- prezentacja efektów i potencjału projektu przed zarządem Grupy ERGO Hestia.
Mój zespół projektowy skupił się na usprawnieniu kontaktu z klientem w procesie likwidacji szkody. Głównymi aspektami projektu było:
- analiza aktualnie funkcjonującego procesu zgłoszenia szkody i udzielania informacji o etapie likwidacji,
- wypracowanie rozwiązania pozwalającego klientowi na bezpośredni kontakt z likwidatorem szkody,
- analiza możliwości i ograniczeń systemowych wpływających na wdrożenie wypracowanego rozwiązania,
- wdrożenie rozwiązania wraz z utworzeniem komunikacji informującej pracowników o zastosowanym rozwiązaniu,
- prezentacja efektów i potencjału projektu przed zarządem Grupy ERGO Hestia.
Zakres obowiązków
Kreatywne wypracowanie koncepcji, Planowanie oraz współprealizacja projektu. Raportowanie przed sponsorem projektu (dyrektor biura) oraz zarządem ProContact. Obrona projektu przed zarządem STU ERGO Hestia.
Szkolenia i kursy
Lean Office organizowane przez LUQAM Sp. z o.o. Sp. k.
Konferencja Project Management 2011 na Uniwersytecie Gdańskim
Konferencja Project Management 2011 na Uniwersytecie Gdańskim
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
Jestem bardzo aktywnym fizycznie i stosunkowo zaawansowanym amatorem sportów drużynowych. Moją wielką pasją jest NBA oraz biało-czerwone drużyny narodowe piłki nożnej, koszykówki i rugby. Interesują mnie techniki zarządzania oraz wywierania wpływu (R. Cialdini, K. Blanchard, S. Johnson). Jestem zaawansowanym, aczkolwiek wciąż rozwijającym się amatorem szachów. Uwielbiam dobre kino i podróże.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.