Michał Szewerniak

Student, Uniwersytet Warszawski

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Projektowanie gier Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Zarządzanie zespołem

Doświadczenie zawodowe

180heartbeats+JvM
Junior Account Executive
Event Group
Event Menager
Współpraca przy organizacji eventów związana z grami - tworzenie gier integracyjnych, prowadzenie ich w czasie trwania imprez.
180heartbeats+JvM
Asistant Account Executive
Egmont Polska Sp. z o.o.
Junior Event Menager
Organizacja pokazów, szkoleń oraz eventów związanych z produktem - grami planszowymi.

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Gry decyzyjne i symulacje
Gry decyzyjne i symulacje
Celem grupy jest integracja, wymiana informacji i doświadczeń osób, zajmujących się grami decyzyjnymi oraz symulacjami procesów biznesowych.
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście