Umiejętności
Advertising Law
Prawo konkurencji
Prawo Konsumenckie
Prawo autorskie
Cyber Prawo
Dispute Resolution
Entertainment Law
Własność intelektualna
spory
Personal Data Protection
Prawo Ochrony prywatności
Naruszenie znaku towarowego
Znaki towarowe
Nieuczciwa konkurencja
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
radca prawny
Kancelaria Prawna Grynhoff Woźny i Wspólnicy
Departament Własności Intelektualnej i Nowych Technologii, Departament Spraw Korporacyjnych:
- bieżące doradztwo z zakresu prawa cywilnego, handlowego, nieuczciwych praktyk rynkowych, reklamy, nieuczciwej konkurencji, znaków towarowych, nieuczciwej konkurencji, danych osobowych, autorskiego, świadczenia usług drogą elektroniczną;
- prowadzenie postępowań administracyjnych, sądowych i przedsądowych, w tym licznych postępowań zabezpieczających, z zakresu nieuczciwej konkurencji, nieuczciwych praktyk rynkowych, praw autorskich, prawa reklamy i znaków towarowych (m.in. reklama porównawcza, wprowadzająca w błąd, reklama kontekstowa, piractwo domenowe);
- prowadzenie postępowań przed organami celnymi w sprawie towarów naruszających prawa własności intelektualnej na podstawie rozporządzenia WE nr 1383/2003;
- opiniowanie kampanii reklamowych, przygotowywanie regulaminów konkursów, akcji promocyjnych;
- przygotowywanie projektów i negocjacja umów z dostawcami telefonów komórkowych, oprogramowania, umów licencyjnych, sponsorskich, powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów z agencjami reklamowymi;
- odpowiedzi na skargi abonenckie, przygotowywanie regulaminów ofert promocyjnych i usług dodatkowych;
- przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, zmiany w rejestrze przedsiębiorców,
- udział w licznych procesach due dilligence.
- bieżące doradztwo z zakresu prawa cywilnego, handlowego, nieuczciwych praktyk rynkowych, reklamy, nieuczciwej konkurencji, znaków towarowych, nieuczciwej konkurencji, danych osobowych, autorskiego, świadczenia usług drogą elektroniczną;
- prowadzenie postępowań administracyjnych, sądowych i przedsądowych, w tym licznych postępowań zabezpieczających, z zakresu nieuczciwej konkurencji, nieuczciwych praktyk rynkowych, praw autorskich, prawa reklamy i znaków towarowych (m.in. reklama porównawcza, wprowadzająca w błąd, reklama kontekstowa, piractwo domenowe);
- prowadzenie postępowań przed organami celnymi w sprawie towarów naruszających prawa własności intelektualnej na podstawie rozporządzenia WE nr 1383/2003;
- opiniowanie kampanii reklamowych, przygotowywanie regulaminów konkursów, akcji promocyjnych;
- przygotowywanie projektów i negocjacja umów z dostawcami telefonów komórkowych, oprogramowania, umów licencyjnych, sponsorskich, powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów z agencjami reklamowymi;
- odpowiedzi na skargi abonenckie, przygotowywanie regulaminów ofert promocyjnych i usług dodatkowych;
- przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, zmiany w rejestrze przedsiębiorców,
- udział w licznych procesach due dilligence.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Organizacje
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie (najlepszy wynik egzaminu radcowskiego 2010 w izbie warszawskiej)
Stowarzyszenie Prawa Konkurencji
ELSA Poland (Wiceprezes Zarządu Krajowego 2004 - 2003)
Stowarzyszenie Prawa Konkurencji
ELSA Poland (Wiceprezes Zarządu Krajowego 2004 - 2003)
Inne
Publikacje:
- "Uprawnieni do znaku towarowego mogą mieć problemy z dochodzeniem roszczeń" Gazeta Prawna z 10.08.2010 r.
- „Klauzula generalna nieuczciwej praktyki rynkowej”, Przegląd Prawa Handlowego 2008/11
- „Nieuczciwe praktyki rynkowe znalazły się na czarnej liście”, Dziennik z 7.01.2008 r.
- „Przeciętny konsument jest rozważny” Dziennik z 24.12.2007 r.
- „Bariery w reklamie porównawczej”, Dziennik z 4.06.2007 r.
Wystąpienia na szkoleniach, konferencjach:
- „Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych”
Warsztaty „Znaki towarowe”, Informedia Polska, 16-17 grudnia 2010 r. Warszawa
- "Praktyki rynkowe nieuczciwe w każdych okolicznościach"
Warsztaty „Nieuczciwe praktyki rynkowe”, BMS Polska, 25-26 października 2010 r. Warszawa
- „Praktyczne aspekty postępowania sądowego w zakresie reklamy wprowadzającej w błąd i reklamy porównawczej” (z J. Olmą)
- „Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych – problemy prawne”
- panel dyskusyjny „Wpływ implementacji dyrektywy 2005/29/WE w Polsce na ocenę nieuczciwej reklamy”
Ogólnopolska Konferencja "Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy", 22-23 października 2010r. Łódź
- „Reklama porównawcza. Wybrane przykłady z orzecznictwa” (z A. Springerem)
Warsztaty „Nieuczciwe praktyki rynkowe”, Informedia Polska, 20-21 października 2009 r. Warszawa
- "Uprawnieni do znaku towarowego mogą mieć problemy z dochodzeniem roszczeń" Gazeta Prawna z 10.08.2010 r.
- „Klauzula generalna nieuczciwej praktyki rynkowej”, Przegląd Prawa Handlowego 2008/11
- „Nieuczciwe praktyki rynkowe znalazły się na czarnej liście”, Dziennik z 7.01.2008 r.
- „Przeciętny konsument jest rozważny” Dziennik z 24.12.2007 r.
- „Bariery w reklamie porównawczej”, Dziennik z 4.06.2007 r.
Wystąpienia na szkoleniach, konferencjach:
- „Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych”
Warsztaty „Znaki towarowe”, Informedia Polska, 16-17 grudnia 2010 r. Warszawa
- "Praktyki rynkowe nieuczciwe w każdych okolicznościach"
Warsztaty „Nieuczciwe praktyki rynkowe”, BMS Polska, 25-26 października 2010 r. Warszawa
- „Praktyczne aspekty postępowania sądowego w zakresie reklamy wprowadzającej w błąd i reklamy porównawczej” (z J. Olmą)
- „Reklama kontekstowa w formie linków sponsorowanych – problemy prawne”
- panel dyskusyjny „Wpływ implementacji dyrektywy 2005/29/WE w Polsce na ocenę nieuczciwej reklamy”
Ogólnopolska Konferencja "Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy", 22-23 października 2010r. Łódź
- „Reklama porównawcza. Wybrane przykłady z orzecznictwa” (z A. Springerem)
Warsztaty „Nieuczciwe praktyki rynkowe”, Informedia Polska, 20-21 października 2009 r. Warszawa
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
APLIKANCI
Grupa dla osób,które zaczęły,są w trakcie lub planują odbywanie aplikacji prawniczych,a także dla tych,których ten temat interesuje.Dyskusje,wymiana doświaczeń.Zapraszam!
Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland
Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland jest organizacją zrzeszającą studentów prawa i młodych prawników z całej Europy. W tym roku organizacja obchodzi mały jubileusz...
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Ochrona danych
Obowiązki przedsiębiorcy i ich praktyczna realizacja. Tematyka ochrony danych osobowych, ochrona informacji niejawnych, normy ISO 27001, 17799.