Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
Pegasus Software
Comarch ERP Optima
Microsoft Excel VBA
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. międzynarodowej obsługi klienta
Propex Services Group Sp. z o.o. (SSC)
- nadzorowanie i prowadzenie codziennych operacji działu obsługi klienta wraz z procesami logistycznymi i zakupowymi
- bliska współpraca z zarządem firmy w celu rozwoju procesów i polityki obsługi klienta w całej organizacji
- bliska współpraca z działami AP, AR i GL
- zarządzanie danymi w zakresie klientów (CRM), produktów i dostawców.
- tworzenie raportów dla zarządu wysokiego szczebla (m.in. MS Excel)
- zarządzania zapasami produktowymi - bliska współpraca z magazynami
- budowanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami międzynarodowymi jak i krajowymi firmy
- bliska współpraca z firmami transportowymi (FCL, LCL), planowanie kosztów
- współpraca z międzynarodowymi dostawcami
- w 2013 roku odpowiedzialny za planowanie, tworzenie i rozwój procesu przeniesienia obowiązków działu obsługi klienta, w tym również procesów logistycznych i zakupowych z UK i Holandii do Polski. Tworzenie baz danych, instrukcji, oraz współtworzenie dział obsługi klienta.
- bliska współpraca z zarządem firmy w celu rozwoju procesów i polityki obsługi klienta w całej organizacji
- bliska współpraca z działami AP, AR i GL
- zarządzanie danymi w zakresie klientów (CRM), produktów i dostawców.
- tworzenie raportów dla zarządu wysokiego szczebla (m.in. MS Excel)
- zarządzania zapasami produktowymi - bliska współpraca z magazynami
- budowanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami międzynarodowymi jak i krajowymi firmy
- bliska współpraca z firmami transportowymi (FCL, LCL), planowanie kosztów
- współpraca z międzynarodowymi dostawcami
- w 2013 roku odpowiedzialny za planowanie, tworzenie i rozwój procesu przeniesienia obowiązków działu obsługi klienta, w tym również procesów logistycznych i zakupowych z UK i Holandii do Polski. Tworzenie baz danych, instrukcji, oraz współtworzenie dział obsługi klienta.
Doradca techniczno-handlowy
Sika Poland (PPH Protym)
- tworzenie strategii sprzedaży (B2B, B2C)
- rozwój sieci dystrybucji produktów Sika
- poszukiwanie nowych i obsługa obecnych klientów
- monitorowanie i ciągły rozwój procesu obsługi klientów
- obsługa zamówień od pierwszego kontaktu poprzez organizację transportu i ściąganie należności
- obsługa reklamacji i dbanie o zadowolenie klienta
- rozwój i obsługa firmowej strony www
- rozwój sieci dystrybucji produktów Sika
- poszukiwanie nowych i obsługa obecnych klientów
- monitorowanie i ciągły rozwój procesu obsługi klientów
- obsługa zamówień od pierwszego kontaktu poprzez organizację transportu i ściąganie należności
- obsługa reklamacji i dbanie o zadowolenie klienta
- rozwój i obsługa firmowej strony www
Trener
Prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu (promocja, PR, marketing personalny) i zarządzania (zarządzanie zespołem i projektami).
Specjalista ds handlu międzynarodowego
- obsługa zagranicznych i lokalnych klientów
- poszukiwanie nowych klientów na arenie europejskiej
- zastępowanie kierownika ds. Eksportu podczas jego nieobecności
- tworzenie ofert sprzedażowych dla klientów lokalnych i zagranicznych
- organizacja szkoleń dla klientów
- badania pierwotne - ankietowe, dotyczące projektu potencjału rynku
- budowanie bazy klientów zagranicznych oraz mailing
- wspieranie działań przedstawicieli handlowych
- prace wspomagające wprowadzenie programu lojalnościowego
- tworzenie bazy CRM
- przeprowadzanie inwentaryzacji
- poszukiwanie nowych klientów na arenie europejskiej
- zastępowanie kierownika ds. Eksportu podczas jego nieobecności
- tworzenie ofert sprzedażowych dla klientów lokalnych i zagranicznych
- organizacja szkoleń dla klientów
- badania pierwotne - ankietowe, dotyczące projektu potencjału rynku
- budowanie bazy klientów zagranicznych oraz mailing
- wspieranie działań przedstawicieli handlowych
- prace wspomagające wprowadzenie programu lojalnościowego
- tworzenie bazy CRM
- przeprowadzanie inwentaryzacji
referent ds przygotowania produkcji
Miesięczna praktyka studencka mająca na celu zapoznanie się z procesem produkcyjnym autobusów niskopodłogowych, oraz wykonywanie pomiarów czasu na potrzeby działu Przygotowania Produkcji.
Następnie stała praca w Dziale Przygotowania Produkcji i prace związanie z rozwojem procesu przygotowania produkcji.
Następnie stała praca w Dziale Przygotowania Produkcji i prace związanie z rozwojem procesu przygotowania produkcji.
Szkolenia i kursy
"Odkryj, w jaki sposób zarządzać marketingiem mix, by marka, którą prowadzisz odniosła pełen sukces rynkowy!" - organizowane przez firmę MARS Polska
„Sprawny doradca i manager”, „Budowanie relacji”, „Wywieranie wpływu poprzez skuteczną komunikację” - organizowane przez firmę KPMG
„Wprowadzenie nowej marki na rynek” – organizowane przez firmę Roland Berger Strategy Consultants
„Zarządzanie projektami” oraz „Budowanie zespołu” – organizowane przez firmę Corporate Learning SystemsTM
„Project Management Days 2009” – udział w trzydniowej konferencji dotyczącej tematyki Zarządzania Projektami
„Sprawny doradca i manager”, „Budowanie relacji”, „Wywieranie wpływu poprzez skuteczną komunikację” - organizowane przez firmę KPMG
„Wprowadzenie nowej marki na rynek” – organizowane przez firmę Roland Berger Strategy Consultants
„Zarządzanie projektami” oraz „Budowanie zespołu” – organizowane przez firmę Corporate Learning SystemsTM
„Project Management Days 2009” – udział w trzydniowej konferencji dotyczącej tematyki Zarządzania Projektami
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Podróże, aktywny wypoczynek, majsterkowanie
Organizacje
Stowarzyszenie Przyszłych Doradców i Menedżerów COGNITIS
2008 - nadal
Obowiązki: współtworzenie strategii promocji i rozwoju stowarzyszenia, koordynowanie 8 osobowego zespołu w ramach przygotowania ogólnopolskiej międzyuczelnianej rozgrywki wirtualnej gry biznesowej Marketplace.
Mistrzostwa Wielkopolski w Programowaniu Zespołowym
2003 - 2006
Pomoc w organizacji wyżej wymienionego wydarzenia, organizowanego przez Politechnikę Poznańską, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Polskie Towarzystwo Informatyczne.
2008 - nadal
Obowiązki: współtworzenie strategii promocji i rozwoju stowarzyszenia, koordynowanie 8 osobowego zespołu w ramach przygotowania ogólnopolskiej międzyuczelnianej rozgrywki wirtualnej gry biznesowej Marketplace.
Mistrzostwa Wielkopolski w Programowaniu Zespołowym
2003 - 2006
Pomoc w organizacji wyżej wymienionego wydarzenia, organizowanego przez Politechnikę Poznańską, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Polskie Towarzystwo Informatyczne.
Inne
Obsługa komputera: MS Office (biegła znajomość), systemy ERP (Optima, Opera, SAP). Łatwo uczę się nowych programów.
Grupy
POZnan Business Networking
Grupa przedsiębiorczych osób z Poznania i okolic rozumiejących na czym polega prawdziwy networking.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!