Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
- wprowadzanie systemu elektronicznego sprzedaży biletów
- pozyskanie oraz stała współpraca z punktami ,dystrybucji takimi jak Komputronik ,Kolporter, HDS Polska.
- główny nadzór i Koordynacja sprzedaży biletów (szkolenie osób prowadzących dystrybuuję biletów,
-usprawnianie sprzedaży biletów, nadzór nad reklamacjami
- Nadzór nad osobami zajmującymi się dystrybucją biletów i gadżetów
- aktywny udział w meczu Polska – Niemcy – kwestie biletowe, reklamacje, aktywacje biletów
- czynny udział w życiu klubu
- organizacja imprez charytatywnych (Akcja wspierająca Fundację Bohdana Smalenia, organizacja zbiórki funduszy na budowę Hospicjum Pallium
-wizytacje w szkołach, organizacja spotkań z piłkarzami, organizowanie imprez okazyjnych typu Dzień Dziecka, organizacja Gali Warty Poznań)
- organizacja meczów – (dbanie o wizerunek sponsorów podczas meczu – bandy etc., rekrutacja i szkolenie osób do sprzedaży biletów, organizacja miejsca i systemu pracy.
- zintegrowanie systemu cmr (systemu zarządzania danymi kibiców) oraz systemu biletowego w tym kart kibica z systemem Warty Poznań
- działania bieżące ( branding, akcje promocyjne podczas meczów)
- rozwijanie marki (budowa świadomości konsumentów)
- budowanie i dbanie o wizerunek klubu
- marketing interaktywny i szeptany – portale społecznościowe fora etc.
- Raportowanie działalności Warty Poznań S.A do Urzędu Miasta Poznań
- pozyskanie oraz stała współpraca z punktami ,dystrybucji takimi jak Komputronik ,Kolporter, HDS Polska.
- główny nadzór i Koordynacja sprzedaży biletów (szkolenie osób prowadzących dystrybuuję biletów,
-usprawnianie sprzedaży biletów, nadzór nad reklamacjami
- Nadzór nad osobami zajmującymi się dystrybucją biletów i gadżetów
- aktywny udział w meczu Polska – Niemcy – kwestie biletowe, reklamacje, aktywacje biletów
- czynny udział w życiu klubu
- organizacja imprez charytatywnych (Akcja wspierająca Fundację Bohdana Smalenia, organizacja zbiórki funduszy na budowę Hospicjum Pallium
-wizytacje w szkołach, organizacja spotkań z piłkarzami, organizowanie imprez okazyjnych typu Dzień Dziecka, organizacja Gali Warty Poznań)
- organizacja meczów – (dbanie o wizerunek sponsorów podczas meczu – bandy etc., rekrutacja i szkolenie osób do sprzedaży biletów, organizacja miejsca i systemu pracy.
- zintegrowanie systemu cmr (systemu zarządzania danymi kibiców) oraz systemu biletowego w tym kart kibica z systemem Warty Poznań
- działania bieżące ( branding, akcje promocyjne podczas meczów)
- rozwijanie marki (budowa świadomości konsumentów)
- budowanie i dbanie o wizerunek klubu
- marketing interaktywny i szeptany – portale społecznościowe fora etc.
- Raportowanie działalności Warty Poznań S.A do Urzędu Miasta Poznań
V-ce prezes
KU AZS WSNHiD w Poznaniu
- bezpośrednia współpraca z RS AZS Poznań
- bezpośrednia współpraca z władzami uczelni
- reprezentowanie klubu w różnych konferencjach
- organizacja Akademickich Mistrzostw Wielkopolski, turniejów w futsallu oraz squash
- Organizacja imprez mających na celu promowanie sportu wśród studentów
– Juwenalia, turnieje, imprezy klubowe.
- bezpośrednia współpraca z władzami uczelni
- reprezentowanie klubu w różnych konferencjach
- organizacja Akademickich Mistrzostw Wielkopolski, turniejów w futsallu oraz squash
- Organizacja imprez mających na celu promowanie sportu wśród studentów
– Juwenalia, turnieje, imprezy klubowe.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie sobą w czasie,
Zarządzanie projektem,
Sztuka prezentacji – energy training
Zarządzanie projektem,
Sztuka prezentacji – energy training
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- public relations, psychologia społeczna, polityka,
sport: piłka nożna pływanie, wioślarstwo, żeglarstwo,
jazda konna, Członek National Geographic Society
sport: piłka nożna pływanie, wioślarstwo, żeglarstwo,
jazda konna, Członek National Geographic Society
Grupy
AZS
Grupa skupiająca ludzi w jakikolwiek związanych z Akademickim Związkiem Sportowym w Polsce - wszystkich, którzy mają "gryfa w sercu"
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Szkolenia w Poznaniu
Szkolenia w Poznaniu: biznesowe, dofinansowane, z zakresu sprzedaży, marketingu, inwestycji giełdowych, informatyczne i wszelkie inne podnoszące kwalifikacje zawodowe.