Umiejętności
Kredyt
Ekonomika
Finanse
Human Resources
Humans
Public Relations
Publikacje
Proces sprzedaży
Nauczanie
Telemarketing
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Business Development Center
Zarządzanie 3 jednostkami: Marketing, CRM, Call Center
Marketing:
• Strategia rozwoju
• Zarządzanie budżetem
• Tworzenie strategii działań marketingowych i emarketingowych
•Zarządzanie wszystkimi aktywnościami marketingowymi (ATL & BTL: offline oraz online media)
• Optymalizacja strona oraz profili społecznościowych: warszawa.mercedes-benz.pl and warszawa.smart-center.com (FB, Instagram, Youtube)
• Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami
CRM:
• Rozwój CRM
• Rozwijanie procesów i procedur
• Kreowanie i wdrażanie raportowania i analiz
Call Center:
• Zapewnienie serwisu na wymaganym poziomie, poprzez realizację założonych KPI
• Zarządzanie grupą podległych Konsultantów w celu realizacji indywidualnych wyników ilościowych i jakościowych
• Zapewnienie wysokiej jakości Obsługi Klienta poprzez monitorowanie i analizę jakości pracy podległego Działu
• Realizacja kampanii wychodzących na określonym poziomie ilościowym i jakościowym
• Planowanie oraz zarządzanie obsadą w celu zapewnienia obsługi Klienta na oczekiwanym poziomie
Inne obowiązki:
• Nadzór nad budżetem działu
• Koordynator prac Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
• Nadzór nad procesami obsługowymi
Marketing:
• Strategia rozwoju
• Zarządzanie budżetem
• Tworzenie strategii działań marketingowych i emarketingowych
•Zarządzanie wszystkimi aktywnościami marketingowymi (ATL & BTL: offline oraz online media)
• Optymalizacja strona oraz profili społecznościowych: warszawa.mercedes-benz.pl and warszawa.smart-center.com (FB, Instagram, Youtube)
• Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami
CRM:
• Rozwój CRM
• Rozwijanie procesów i procedur
• Kreowanie i wdrażanie raportowania i analiz
Call Center:
• Zapewnienie serwisu na wymaganym poziomie, poprzez realizację założonych KPI
• Zarządzanie grupą podległych Konsultantów w celu realizacji indywidualnych wyników ilościowych i jakościowych
• Zapewnienie wysokiej jakości Obsługi Klienta poprzez monitorowanie i analizę jakości pracy podległego Działu
• Realizacja kampanii wychodzących na określonym poziomie ilościowym i jakościowym
• Planowanie oraz zarządzanie obsadą w celu zapewnienia obsługi Klienta na oczekiwanym poziomie
Inne obowiązki:
• Nadzór nad budżetem działu
• Koordynator prac Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
• Nadzór nad procesami obsługowymi
Kierownik Projektu
Zakres obowiązków:
• Przygotowanie projektu (założenia projektu, przegląd korzyści i zagrożeń, etapy działań)
• Zarządzanie strategiczne projektem (raportowanie, przewodzenie i motywowanie zespołu projektowego, zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie zasobami przy realizacji ustalonych celów/oczekiwań)
• Nadzór projektu (zarządzanie ryzykiem, monitorowanie i podejmowanie działań naprawczych/naprowadzających)
• Przygotowanie projektu (założenia projektu, przegląd korzyści i zagrożeń, etapy działań)
• Zarządzanie strategiczne projektem (raportowanie, przewodzenie i motywowanie zespołu projektowego, zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie zasobami przy realizacji ustalonych celów/oczekiwań)
• Nadzór projektu (zarządzanie ryzykiem, monitorowanie i podejmowanie działań naprawczych/naprowadzających)
P.O. Kierownika Wydziału w Wydziale Telemarketingu
• Realizacja zleconych kampanii Telemarketingowych na określonym poziomie sprzedażowym
• Planowanie, nadzorowanie i podejmowanie działań naprawczych w celu realizacji założeń
• Zapewnienie obsady do realizacji kampanii
• Współpraca pomiędzy jednostkami
• Planowanie strategii rozwoju
• Kontrola budżetu (koszty kampanii, system premiowania)
• Nadzorowanie kontroli wewnętrznej
• Planowanie, nadzorowanie i podejmowanie działań naprawczych w celu realizacji założeń
• Zapewnienie obsady do realizacji kampanii
• Współpraca pomiędzy jednostkami
• Planowanie strategii rozwoju
• Kontrola budżetu (koszty kampanii, system premiowania)
• Nadzorowanie kontroli wewnętrznej
Kierujący jednostką /Kierownik Zespołu Obsługi Sprzedażowej
• Organizowanie i planowanie pracy zespołu
• Szkolenie i motywowanie podległych pracowników
• Realizacja bieżących celów biznesowych
• Nadzorowanie funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej
• Koordynowanie współpracy pomiędzy podległą komórką organizacyjną a jednostkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
• Dostosowywanie procesów obsługi do oczekiwań klientów
• Szkolenie i motywowanie podległych pracowników
• Realizacja bieżących celów biznesowych
• Nadzorowanie funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej
• Koordynowanie współpracy pomiędzy podległą komórką organizacyjną a jednostkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
• Dostosowywanie procesów obsługi do oczekiwań klientów
Szkolenia i kursy
2-4 grudnia 2013 Zarządzanie projektami Prince2 Foundation
Szkolenie Zewnętrzne (CRM, jako firma akredytowana przez APMG)
2- 26 września 2013 Miesięczny intensywny kurs językowy na poziomie Upper Intermediate
Szkolenie zewnętrzne (Szkoła Główna Handlowa)
27-28 marca 2013 MS Excel 2010
Średnio-zaawansowany poziom
Szkolenie zewnętrzne (Integral Technologies)
19-20 marca 2013 Przewodzenie w zarządzaniu zespołem
Szkolenie zewnętrzne (PwC Polska)
2-3 kwietnia 2012 Coaching i informacja zwrotna – instrumenty w pracy managera
Szkolenie zewnętrzne (Kontrakt - OSH)
i inne...
Szkolenie Zewnętrzne (CRM, jako firma akredytowana przez APMG)
2- 26 września 2013 Miesięczny intensywny kurs językowy na poziomie Upper Intermediate
Szkolenie zewnętrzne (Szkoła Główna Handlowa)
27-28 marca 2013 MS Excel 2010
Średnio-zaawansowany poziom
Szkolenie zewnętrzne (Integral Technologies)
19-20 marca 2013 Przewodzenie w zarządzaniu zespołem
Szkolenie zewnętrzne (PwC Polska)
2-3 kwietnia 2012 Coaching i informacja zwrotna – instrumenty w pracy managera
Szkolenie zewnętrzne (Kontrakt - OSH)
i inne...
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Piłka nożna - gram w amatorskich rozgrywkach w lidze szóstek,
Podróże - lubię poznawać nowe zakątki świata,
Narciarstwo - jazda rekreacyjna jak urlop pozwala :-)
Podróże - lubię poznawać nowe zakątki świata,
Narciarstwo - jazda rekreacyjna jak urlop pozwala :-)
Organizacje
Wiceprezes stowarzyszenia Arsenal Poland Supporters Club - organizacji non-profit skupiającej kibiców Arsenalu Londyn z całej Polski.
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Książki ebooki audiobooki
Wpisujcie książki, ebooki i inne - recenzje, propozycje książek do przeczytania
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Progress Partner
Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte na terenie całego kraju.
Obszary naszej specjalizacji:
* sprzedaż bezpośrednia
* telemarketing
* perswazja i wywierania wpływu
* komun
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość