Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. marketingu
- współtworzenie strategii promocji Polski w kontekście UEFA EURO 2012
- współtworzenie planu promocyjnego Polski w kontekście UEFA EURO 2012 (działania wewn. i zewn.)
- stworzenie strategii badań marketingowych i społecznych
- współpraca z Miastami-Gospodarzami UEFA EURO 2012, instytucjami rządowymi odpowiedzialnymi za promocje Polski i innymi interesariuszami
- realizacja badań marketingowych i społecznych
- koordynacja działań promocyjnych Miast-Gospodarzy UEFA EURO 2012
- współtworzenie planu promocyjnego Polski w kontekście UEFA EURO 2012 (działania wewn. i zewn.)
- stworzenie strategii badań marketingowych i społecznych
- współpraca z Miastami-Gospodarzami UEFA EURO 2012, instytucjami rządowymi odpowiedzialnymi za promocje Polski i innymi interesariuszami
- realizacja badań marketingowych i społecznych
- koordynacja działań promocyjnych Miast-Gospodarzy UEFA EURO 2012
Brand Manager
- zarządzanie markami, m.in.: MGB6, Neomag forte, Vita-miner, Lokomotiv, Vitaleg
- opracowywanie i wprowadzanie na rynek nowych marek i submarek
- tworzenie i realizacja planów marketingowych dla zarządzanych marek
- zarządzanie budżetem marketngowym zarządzanych marek
- realizacja kampanii ATL (prasa, radio, TV, internet) i BTL
- analizy rynków, konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych
- opracowywanie i wprowadzanie na rynek nowych marek i submarek
- tworzenie i realizacja planów marketingowych dla zarządzanych marek
- zarządzanie budżetem marketngowym zarządzanych marek
- realizacja kampanii ATL (prasa, radio, TV, internet) i BTL
- analizy rynków, konkurencji
- prowadzenie szkoleń produktowych
Własna działalność gospodarcza, instruktor narciarstwa
- prowadzenie szkoleń narciarskich
- organizacja wyjazdów szkoleniowych
- organizacja zawodów narciarskich
- organizacja wyjazdów szkoleniowych
- organizacja zawodów narciarskich
Specjalista ds. marketingu
- rebranding spółki
- realizacja strategii zmiany pozycjonowania spółki
- stworzenie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej
- realizacja kampanii reklamowych w prasie
- realizacja strategii zmiany pozycjonowania spółki
- stworzenie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej
- realizacja kampanii reklamowych w prasie
Junior Account Executive
- prowadzenie ogólnopolskich projektów BTL dla międzynarodowych koncernów m.in. Masterfoods, S.C. Johnson, Maspex Wadowice, Noiro Polska
- zarządzanie budżetem akcyjnym
- prowadznie szkoleń (produktowe i mechanika akcji promocyjnych)
- koordynowanie i nadzór nad pracą struktury terenowej w ramach realizowanych akcji
- prowadzenie prezentacji powykonawczych u Klientów
- zarządzanie budżetem akcyjnym
- prowadznie szkoleń (produktowe i mechanika akcji promocyjnych)
- koordynowanie i nadzór nad pracą struktury terenowej w ramach realizowanych akcji
- prowadzenie prezentacji powykonawczych u Klientów
Szkolenia i kursy
- program szkoleniowo-stażowy Great Open University (z zakresu prowadzenia projektów BTL)
- szkolenie "Managing projects" (The George Washington University - School of Business)
- szkolenie "Zarządzanie projektami PMI: Zarządzanie harmonogramem, zakresem i kosztami" (PM Experts)
- IMS Health Training Courses - "IMS Industry Insights" oraz “Sales & Promotion” - Londyn, Wielka Brytania
- kurs “Księgowość komputerowa małego przedsiębiorstwa” (m.in. obsługa programów fakturowych, rachunkowo-finansowych, prowadzenia magazynu, obsługa dokumentów kasowych itp.)
- kurs "Jak założyć własną firmę"
- kurs „Wywieranie wpływu w relacjach z Klientem”
- kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
- kurs żeglarski (patent żeglarza)
- kurs pilota paralotni "L" (licencja pilota paralotni_
- kurs płetwonurka (patent płetwonurka)
- kurs na państwowy stopień instruktora rekreacji ruchowej
- kurs instruktora narciarstwa (uprawniena instruktora narciarstwa SITN PZN)
- szkolenie "Managing projects" (The George Washington University - School of Business)
- szkolenie "Zarządzanie projektami PMI: Zarządzanie harmonogramem, zakresem i kosztami" (PM Experts)
- IMS Health Training Courses - "IMS Industry Insights" oraz “Sales & Promotion” - Londyn, Wielka Brytania
- kurs “Księgowość komputerowa małego przedsiębiorstwa” (m.in. obsługa programów fakturowych, rachunkowo-finansowych, prowadzenia magazynu, obsługa dokumentów kasowych itp.)
- kurs "Jak założyć własną firmę"
- kurs „Wywieranie wpływu w relacjach z Klientem”
- kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
- kurs żeglarski (patent żeglarza)
- kurs pilota paralotni "L" (licencja pilota paralotni_
- kurs płetwonurka (patent płetwonurka)
- kurs na państwowy stopień instruktora rekreacji ruchowej
- kurs instruktora narciarstwa (uprawniena instruktora narciarstwa SITN PZN)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- enologia
- podróże
- narciarstwo
- piłka nożna
- nurkowanie
- żeglarstwo
- podróże
- narciarstwo
- piłka nożna
- nurkowanie
- żeglarstwo
Organizacje
- członek Łódzkiego Towarzystwa Narciarsko-Snowboardowego "MULDA" (od 1999 roku)
- członek Stowarzyszenia Instruktorów i Trenerów Narciarstwa przy Polskim Związku Narciarskim
- członek Uczniowskiego Klubu Sportowego „FERAJNA” (od 2005 roku)
- członek Stowarzyszenia Instruktorów i Trenerów Narciarstwa przy Polskim Związku Narciarskim
- członek Uczniowskiego Klubu Sportowego „FERAJNA” (od 2005 roku)
Inne
- obsługa komputera: biegła - Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Outlook Express, Bat
- prawo jazdy kategorii B
- udział w amatorskich zawodach narciarskich "Family Cup"
- organizacja i udział w narciarskich obozach sportowo-szkoleniowych jako członek Łódzkiego Towarzystwa Narciarsko-Snowboardowego "MULDA"
- prawo jazdy kategorii B
- udział w amatorskich zawodach narciarskich "Family Cup"
- organizacja i udział w narciarskich obozach sportowo-szkoleniowych jako członek Łódzkiego Towarzystwa Narciarsko-Snowboardowego "MULDA"
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.