Michał Reniec

Michał Reniec

Sales Representative FMCG, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie czasem, Negocjacje,Budowanie relacji,Pozyskiwanie klientów
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Distribev Orbico Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Realizacja założonego planu sprzedaży opartej na przychodzie i marży
• Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze
• Aktywna sprzedaż produktów
• Prezentowanie oferty handlowej w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz posiadane narzędzia
• Monitorowanie zapasów i poziomu należności u klientów
• Bieżąca analiza raportów sprzedażowych
• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
• Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Obsługa ponad 130 kluczowych klientów
Distribev Orbico Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy ds. gastronomi
• Realizacja planów sprzedaży opartej na przychodzie i marży
• Aktywne pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze
• Obsługa ponad 300 lokali gastronomicznych
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Organizacja eventów plenerowych na potrzeby klientów
• Udział w pilotażowym programie podwyższenia jakości obsługi klientów w kanale gastronomicznym
• Bieżąca analiza raportów sprzedażowych
• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds Kluczowych Klientów
• Od 2010 do 2013 oddział Warszawa
• Od 2013 do 2015 oddział Kraków
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Prezentowanie oferty handlowej w oparciu o analizę potrzeb klientów oraz posiadane narzędzia
• Monitorowanie zapasów i poziomu należności u klientów
• Realizacja działań promocyjnych w danym obszarze działania
• Realizacja działań merchandisingowych w danym obszarze działania
• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
• Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Aktywne pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży w podległym obszarze
Logo
Przedstawiciel handlowy
Oficyna Wydawniczo - Poligraficzna "ADAM"
• Realizacja planów sprzedaży
• Wprowadzanie promocji i jej nadzór
• Promowanie podręczników w szkołach
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Negocjowanie warunków handlowych
• Przygotowywanie raportów
• Prezentowanie oferty firmy na targach branżowych

Edukacja

Logo
, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej