![Michał Raczkowski](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_man_photo_huge.png&width=170&height=170&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Michał Raczkowski
Manager Sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami Telekomunikacja
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![LUKMAN Multimedia sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor sprzedaży Pion B2C
- rozwijanie oraz tworzenie nowych rozwiązań dla kanałów sprzedaży na rynku B2C
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – ustalanie celów długoterminowych
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie, monitoring oraz egzekwowanie celów krótkoterminowych
- zarządzanie jakością sprzedaży – tworzenie oraz implementacja standardów sprzedaży oraz modelu organizacji uczącej się w oparciu o coaching operacyjny kadry zarządzającej i pracowniczej
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – ustalanie celów długoterminowych
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie, monitoring oraz egzekwowanie celów krótkoterminowych
- zarządzanie jakością sprzedaży – tworzenie oraz implementacja standardów sprzedaży oraz modelu organizacji uczącej się w oparciu o coaching operacyjny kadry zarządzającej i pracowniczej
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Partner
Impact Biznes Telekomunikacja
- rozwijanie oraz tworzenie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych na rynku B2B
- budowanie zespołu sprzedaży bezpośredniej B2B
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – ustalanie celów długoterminowych
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie, monitoring oraz egzekwowanie celów krótkoterminowych
- zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń podnoszących umiejętności menadżerów oraz przedstawicieli handlowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu warsztatu sprzedaży dla przedstawicieli handlowych
- bezpośrednia sprzedaż własna
- zarządzanie międzynarodowymi projektami badań rynku - badania CATI oraz online jako subpartner dla AMC GLOBAL USA, DIRECTION SEARCH USA
- budowanie zespołu sprzedaży bezpośredniej B2B
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – ustalanie celów długoterminowych
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie, monitoring oraz egzekwowanie celów krótkoterminowych
- zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń podnoszących umiejętności menadżerów oraz przedstawicieli handlowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu warsztatu sprzedaży dla przedstawicieli handlowych
- bezpośrednia sprzedaż własna
- zarządzanie międzynarodowymi projektami badań rynku - badania CATI oraz online jako subpartner dla AMC GLOBAL USA, DIRECTION SEARCH USA
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Elier International
- zainicjowanie działań marketingowo – sprzedażowych dla ekskluzywnej marki kosmetyków organicznych na polskim rynku
- budowanie świadomości marki z wykorzystaniem tradycyjnych oraz onlinowych kanałów marketingowych
- tworzenie onlinowych oraz prasowych kampanii marketingowych
- stworzenie oraz implementacja kanału sprzedaży online
- negocjacje sieciowe na rynku kosmetyczno - farmaceutycznym
- budowanie świadomości marki z wykorzystaniem tradycyjnych oraz onlinowych kanałów marketingowych
- tworzenie onlinowych oraz prasowych kampanii marketingowych
- stworzenie oraz implementacja kanału sprzedaży online
- negocjacje sieciowe na rynku kosmetyczno - farmaceutycznym
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor Biura Reklamy
La Vie Magazine
- budowa działu biura reklamy nowego luksusowego miesięcznika – debiut na rynku prasy luty 2015
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – rekrutacja menedżera oraz doradców ds. mediów, podział bazy z uwzględnieniem domów mediowych, brokerów oraz klientów indywidualnych, ustalanie celów
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie oraz egzekwowanie założonych celów sprzedażowych
- bezpośrednia sprzedaż własna
Klienci pozyskani gotówkowo do pierwszego oraz drugiego wydania :
- Lexus – 6 miesięczna, stała współpraca PR, Vichy, Wella, Moko Belle, Casio, Hopla, SOHO Fitness, Teosyal, Play, Fiskars, Estee Lauder – La Mer, Bobbi Brown, Jeep
- strategiczne zarządzanie sprzedażą – rekrutacja menedżera oraz doradców ds. mediów, podział bazy z uwzględnieniem domów mediowych, brokerów oraz klientów indywidualnych, ustalanie celów
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie oraz egzekwowanie założonych celów sprzedażowych
- bezpośrednia sprzedaż własna
Klienci pozyskani gotówkowo do pierwszego oraz drugiego wydania :
- Lexus – 6 miesięczna, stała współpraca PR, Vichy, Wella, Moko Belle, Casio, Hopla, SOHO Fitness, Teosyal, Play, Fiskars, Estee Lauder – La Mer, Bobbi Brown, Jeep
![AMB ENERGIA S.A](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F023%2Ffirm_254487_9af771_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Partner
- budowa sieci sprzedaży bezpośredniej na rynku B2B energii elektrycznej
- strategiczne zarządzanie sprzedażą –pozyskiwanie Subpartnerów w zakresie tworzenia biur regionalnych oraz ustalanie celów
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie oraz egzekwowanie miesięcznych / kwartalnych celów sprzedażowych
- zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń podnoszących umiejętności menadżerów oraz przedstawicieli handlowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu warsztatu sprzedaży dla przedstawicieli handlowych oraz umiejętności zarządczych i coachingu dla menadżerów
- bezpośrednia sprzedaż własna
- strategiczne zarządzanie sprzedażą –pozyskiwanie Subpartnerów w zakresie tworzenia biur regionalnych oraz ustalanie celów
- operacyjne zarządzanie sprzedażą – ustalanie oraz egzekwowanie miesięcznych / kwartalnych celów sprzedażowych
- zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń podnoszących umiejętności menadżerów oraz przedstawicieli handlowych
- prowadzenie szkoleń z zakresu warsztatu sprzedaży dla przedstawicieli handlowych oraz umiejętności zarządczych i coachingu dla menadżerów
- bezpośrednia sprzedaż własna
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Partner
Impact Call Center
- koncepcja oraz budowa od podstaw nowoczesnego 60 stanowiskowego Contact Centre z siedzibą w Pułtusku
- strategiczne zarządzanie organizacją – ustalanie celów oraz pozyskiwanie Partnerów w zakresie telefonicznej sprzedaży wychodzącej dla biznesu i Klienta indywidualnego, badań rynku oraz obsługi Klienta
Pozyskani Klienci :
N Telewizja, Play, HBO, Canal+, UPC, Vectra, Multimedia, Wolters Kluwer, Ugam International, AMC Global – międzynarodowe agencje badań opinii i rynku, stała współpraca na wyłączność na rynku polskim
- operacyjne zarządzanie sprzedażą, badaniami rynku oraz obsługą Klienta – alokacja sił zespołu w celu maksymalizacji efektywności oraz parametrów jakościowych, ustalanie celów na poziomie projektu
Największe sukcesy :
Do 25% skuteczności w sprzedaży wychodzącej telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu Play na rynku indywidualnym i biznesowym, do 20% skuteczności w sprzedaży wychodzącej HBO/C+ oraz usług cyfrowych dla UPC, Vectra, Multimedia, do 30% skuteczności w sprzedaży wychodzącej dla mikrooperatorów kablowych, blisko 98% contact rate w obsłudze infolinii przychodzącej dla Vectra, utrzymanie najwyższych światowych standardów badań rynku w ponad czteroletnim projekcie dla jednego z głównych operatorów telefonii komórkowej w Polsce
- operacyjne zarządzanie zespołem kierowników – ustalanie celów, motywowanie oraz bieżąca superwizja
- strategiczne zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń wprowadzających oraz podnoszących umiejętności konsultantów i kierowników, standardów sprzedaży, obsługi klienta i badań rynku oraz systemu coachingu opartego o narzędzia asesorskie
- operacyjne zarządzanie w obszarze miękkiego HR – monitoring przestrzegania standardów sprzedaży, obsługi Klienta, badań rynku oraz systemu coachingu, rekrutacja pracowników
- zarządzanie w obszarze twardego HR – stworzenie oraz implementacja systemu wynagradzania oraz dokumentacji pracowniczej
- strategiczne zarządzanie organizacją – ustalanie celów oraz pozyskiwanie Partnerów w zakresie telefonicznej sprzedaży wychodzącej dla biznesu i Klienta indywidualnego, badań rynku oraz obsługi Klienta
Pozyskani Klienci :
N Telewizja, Play, HBO, Canal+, UPC, Vectra, Multimedia, Wolters Kluwer, Ugam International, AMC Global – międzynarodowe agencje badań opinii i rynku, stała współpraca na wyłączność na rynku polskim
- operacyjne zarządzanie sprzedażą, badaniami rynku oraz obsługą Klienta – alokacja sił zespołu w celu maksymalizacji efektywności oraz parametrów jakościowych, ustalanie celów na poziomie projektu
Największe sukcesy :
Do 25% skuteczności w sprzedaży wychodzącej telefonii komórkowej oraz mobilnego internetu Play na rynku indywidualnym i biznesowym, do 20% skuteczności w sprzedaży wychodzącej HBO/C+ oraz usług cyfrowych dla UPC, Vectra, Multimedia, do 30% skuteczności w sprzedaży wychodzącej dla mikrooperatorów kablowych, blisko 98% contact rate w obsłudze infolinii przychodzącej dla Vectra, utrzymanie najwyższych światowych standardów badań rynku w ponad czteroletnim projekcie dla jednego z głównych operatorów telefonii komórkowej w Polsce
- operacyjne zarządzanie zespołem kierowników – ustalanie celów, motywowanie oraz bieżąca superwizja
- strategiczne zarządzanie w obszarze miękkiego HR – stworzenie oraz implementacja standardów szkoleń wprowadzających oraz podnoszących umiejętności konsultantów i kierowników, standardów sprzedaży, obsługi klienta i badań rynku oraz systemu coachingu opartego o narzędzia asesorskie
- operacyjne zarządzanie w obszarze miękkiego HR – monitoring przestrzegania standardów sprzedaży, obsługi Klienta, badań rynku oraz systemu coachingu, rekrutacja pracowników
- zarządzanie w obszarze twardego HR – stworzenie oraz implementacja systemu wynagradzania oraz dokumentacji pracowniczej
![ASTER Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F052%2Ffirm_3636_f78e60_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Szkoleń i Rekrutacji
- prowadzenie samodzielnych projektów rekrutacyjno – szkoleniowych dla pracowników z wykorzystaniem narzędzia badawczego (profilowanie stanowiska, publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, szkolenia wprowadzające)
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników wszystkich departamentów Spółki w zakresie procedur, standardów jakości, regulaminów, wiedzy o usługach oraz ocenie okresowej
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu umiejętności sprzedaży dla pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej, Departamentu Obsługi Klienta oraz zewnętrznych firm telemarketingowych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu umiejętności obsługi klienta i komunikacji dla pracowników Departamentu Obsługi Klienta oraz Techników Serwisu (w języku polskim i angielskim)
- przygotowywanie i prowadzenie coachingów dla pracowników oraz kierowników operacyjnych
- badanie efektywności szkoleń i coachingów
- gromadzenie danych i sporządzanie raportów o zrealizowanych i planowanych szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych oraz systemie oceny okresowej
- zarządzanie projektem praktyk letnich
- organizacja szkoleń zewnętrznych
- przygotowywanie umów w obszarze współpracy z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
- zarządzanie modułem dotyczącym anglojęzycznej obsługi klienta w portalu intranetowym
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników wszystkich departamentów Spółki w zakresie procedur, standardów jakości, regulaminów, wiedzy o usługach oraz ocenie okresowej
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu umiejętności sprzedaży dla pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej, Departamentu Obsługi Klienta oraz zewnętrznych firm telemarketingowych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu umiejętności obsługi klienta i komunikacji dla pracowników Departamentu Obsługi Klienta oraz Techników Serwisu (w języku polskim i angielskim)
- przygotowywanie i prowadzenie coachingów dla pracowników oraz kierowników operacyjnych
- badanie efektywności szkoleń i coachingów
- gromadzenie danych i sporządzanie raportów o zrealizowanych i planowanych szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych oraz systemie oceny okresowej
- zarządzanie projektem praktyk letnich
- organizacja szkoleń zewnętrznych
- przygotowywanie umów w obszarze współpracy z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
- zarządzanie modułem dotyczącym anglojęzycznej obsługi klienta w portalu intranetowym
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
![Uniwersytet Warszawski](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_94798_3b64cd_tiny.jpg)
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.