Umiejętności
przywództwo w zespole
Sumienność
szybkość uczenia się
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Ambicja, gotowość do podejmowania wyzwań oraz orientacja na zmiany
punktualność i terminowość realizacji zadań
Zorganizowanie i samodyscyplina
przejawianie inicjatywy i zaangażowania
umiejętność działania w zespole
Otwartość na uczenie się i stały rozwój
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
asystent managera
Dom Weselny
- przygotowywanie sali do imprezy według preferencji gości,
- przedstawianie oferty przygotowanej przez Managera obiektu ,
- pomoc w zakwaterowaniu gości oraz organizowanie transportu,
- współpraca z firmami partnerskimi,
- świadczenie profesjonalnych usług oraz spełnianie specjalnych życzeń gości
- przedstawianie oferty przygotowanej przez Managera obiektu ,
- pomoc w zakwaterowaniu gości oraz organizowanie transportu,
- współpraca z firmami partnerskimi,
- świadczenie profesjonalnych usług oraz spełnianie specjalnych życzeń gości
Customer Services Assistant
- rozpisywanie zleceń produkcyjnych w programie dedykowanym zakładowi pracy,
- rozwijanie relacji biznesowych z klientami z całego świata ,
- zarządzanie zleceniami produkcyjnymi dla regionu Saratoga Springs, NY.,USA,
- nadzór procesu wprowadzania zamówień zleconych dla amerykańskich partnerów,
- stały kontakt mailowy i telefoniczny z handlowcami i technologami z USA.
- rozwijanie relacji biznesowych z klientami z całego świata ,
- zarządzanie zleceniami produkcyjnymi dla regionu Saratoga Springs, NY.,USA,
- nadzór procesu wprowadzania zamówień zleconych dla amerykańskich partnerów,
- stały kontakt mailowy i telefoniczny z handlowcami i technologami z USA.
Przedstawiciel handlowy
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych z klientami,
- raportowanie przebiegu prac,
- budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy,
- prowadzenie bazy danych klientów,
- prezentacja oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
- prowadzenie rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych z klientami,
- raportowanie przebiegu prac,
- budowanie i utrzymywanie więzi z istniejącymi klientami firmy,
- prowadzenie bazy danych klientów,
- prezentacja oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
Szkolenia i kursy
Specjalistyczny kurs ds. sprzedaży i obsługi klienta
Kurs z zakresu pierwszej pomocy
Kurs z zakresu pierwszej pomocy
Zainteresowania
Bushcraft, Fotografia, Pszczelarstwo