Michał Pawlak

Specjalista ds. Marketingu, Rettig Heating Sp. z o.o.

Umiejętności

Pomysłowość Corel Draw Kreatywność CRM databases Direct Mail Flash GIMP InDesign Lotus Notes PS4 Photoshop CS5 praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań punktualność i terminowość realizacji zadań Android dobra znajomość Open Text Konkursy Angielski – w stopniu komunikacyjnym Microsoft Office (Word, Excell, Powerpoint) Red Dot

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Rettig Heating Polska
Specjalista ds. Marketingu
- Projektowanie i przygotowywanie do druku i publikacji w internecie materiałów na potrzeby lokalnych i centralnych kampanii reklamowych
- Projektowanie graficzne i edycja zdjęć, layoutów reklamowych, broszur, cenników, ceryfikatów i innych materiałów promocyjnych na potrzeby działó sprzedaży w Polsce i krajach EE oraz współpracujących dystrybutorów
- Nadzór, kontrola i ewidencja ekspozytorów reklamowych w kraju i za granicą
- Obsługa konkursów Purmo
- Nadzór nad wysyłką materiałów POS do klientów w kraju i za granicą
- Zamawianie i koordynacja dostaw gadżetów reklamowych, ekspozytorów i innych narzędzi marketingu bezpośredniego
- Współpraca z agencjami marketingu bezpośredniego w zakresie wyboru najlepszej oferty
- Nadzór nad akcjami "direct mailing" w kraju i za granicą
- Współpraca z mediami w zakresie dostarczania zdjęć i uzgodnionych form graficznych i materiałów edukacyjnych
- Nadzór nad bazą online zdjęć i dokumentów Cumulus
- Stałe uaktualnianie bazy CRM
- Aktualizacje stron internetowych wszystkich marek krajów EE
- Współorganizacja imprez firmowych i szkoleń
- Współpraca z działem technicznym, ogrzewania podłogowego oraz działem exportu
- Wprowadzanie do systemu księgowego faktur związanych z działaniami marketingowymi
- Realizacja doraźnych działań zleconych przez przełożonego

Szkolenia i kursy

28.08.2015 Adobe Flash
26.09.2014 Adobe Photoshop
05.04.2011 Introduction to Gimp
03.03.2011 Techniki Prowadzenia Prezentacji
04.05.2010 Adobe InDesign
24.09.2007 Badanie Satysfakcji Klienta
14.03.2002 Prowadzenie szkoleń i prezentacji
24.01.2002 Warsztaty Marketingowe - Analiza SWOT / Grupy Klientów Firmy i ich oczekiwania; Analiza konkurencji / Zasady doboru narzędzi promocji / Propozycje działań sprzedażowych i promocyjnych

Edukacja

Logo
Tworzenie kampanii reklamowych Specjalność - Grafik, średnie
Warszawska Szkoła Reklamy
Logo
Budownictwo Ogólne, średnie
technikum budowlane

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Komputery, urządzenia mobilne, motoryzacja, internet, gry fabularne -Role Playing Games , konsole, kino, muzyka, pływanie, Formuła1, gotowanie, psychologia.