Umiejętności
KOL development
Marketing
Microsoft Office
Nefrologia
Project Management
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
komunikatywność
języki obce
handel zagraniczny
znajmość technik sprzedaży
KAM
Administracja biura
Neurologia
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Transplant Business Leader
Promocja i zarządzanie sprzedażą leków immunosupresyjnych
Product management dla leków Myfenax oraz Tacni
Prezentowanie wizji firmy na rynku w odniesieniu do leków immunosupresyjnych
Monitorowanie, analiza danych rynkowych i zarządzanie przetargami w rynku szpitalnym
Przygotowywanie wprowadzenia na rynek nowych produktów
Współpraca z KOL’s: transplantolodzy, nefrolodzy, chirurdzy, hepatolodzy, kardiolodzy
Współpraca z działem medycznym firmy (koordynowanie przebiegu badania obserwacyjnego)
Organizacja i udział w najważniejszych konferencjach naukowych (krajowych i zagranicznych) środowiska transplantacyjnego w Polsce
Product management dla leków Myfenax oraz Tacni
Prezentowanie wizji firmy na rynku w odniesieniu do leków immunosupresyjnych
Monitorowanie, analiza danych rynkowych i zarządzanie przetargami w rynku szpitalnym
Przygotowywanie wprowadzenia na rynek nowych produktów
Współpraca z KOL’s: transplantolodzy, nefrolodzy, chirurdzy, hepatolodzy, kardiolodzy
Współpraca z działem medycznym firmy (koordynowanie przebiegu badania obserwacyjnego)
Organizacja i udział w najważniejszych konferencjach naukowych (krajowych i zagranicznych) środowiska transplantacyjnego w Polsce
Senior Key Account Manager
Biogen Poland Sp. z o.o.
Skuteczne wdrażanie strategii marketingowej i promocja leków:
AVONEX
TYSABRI - stosowanych w leczeniu stwardnienia rozsianego w lecznictwie szpitalnym.
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami neurologami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia.
AVONEX
TYSABRI - stosowanych w leczeniu stwardnienia rozsianego w lecznictwie szpitalnym.
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami neurologami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia.
Commercial Project Manager
Biogen Poland Sp. z o.o.
Zarządzanie projektami handlowymi
Zarządzanie aktywnościami związanymi z udziałem w przetargach
Prowadzenie projektu szkoleń merytorycznych dla Zespołu Sprzedaży
Zarządzanie wdrożeniem i administracją systemu CRM (Customer Relations Management)
Zarządzanie projektem wsparcia edukacyjnego dla środowiska pacjenckiego
Prowadzenie analiz sprzedaży oraz przetargów
Kooperacja i wspieranie działań Zespołu Sprzedaży
Wsparcie pracy National Sales Managera
Praca w lecznictwie szpitalnym
Zarządzanie aktywnościami związanymi z udziałem w przetargach
Prowadzenie projektu szkoleń merytorycznych dla Zespołu Sprzedaży
Zarządzanie wdrożeniem i administracją systemu CRM (Customer Relations Management)
Zarządzanie projektem wsparcia edukacyjnego dla środowiska pacjenckiego
Prowadzenie analiz sprzedaży oraz przetargów
Kooperacja i wspieranie działań Zespołu Sprzedaży
Wsparcie pracy National Sales Managera
Praca w lecznictwie szpitalnym
Business Manager
Zarządzanie Zespołem Sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą leku BETAFERON - wskazanego do terapii stwardnienia rozsianego
Zarządzanie procesami rekrutacji i szkolenia pracowników
Coaching
Nawiązywanie i rozwój relacji z KOL oraz przedstawicielami towarzystw naukowych
Praca w lecznictwie szpitalnym
Zarządzanie sprzedażą leku BETAFERON - wskazanego do terapii stwardnienia rozsianego
Zarządzanie procesami rekrutacji i szkolenia pracowników
Coaching
Nawiązywanie i rozwój relacji z KOL oraz przedstawicielami towarzystw naukowych
Praca w lecznictwie szpitalnym
Key Account Manager
Zarządzanie kluczowymi ośrodkami terapii stwardnienia rozsianego w podległym terenie pracy
Skuteczne wdrażanie strategii marketingowej i promocja leku:
BETAFERON - wskazanego w leczeniu stwardnienia rozsianego w lecznictwie szpitalnym.
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami neurologami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia.
Praca w lecznictwie szpitalnym
Skuteczne wdrażanie strategii marketingowej i promocja leku:
BETAFERON - wskazanego w leczeniu stwardnienia rozsianego w lecznictwie szpitalnym.
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami neurologami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia.
Praca w lecznictwie szpitalnym
Medical Representative
Wdrażanie strategii marketingowej - promocja i sprzedaż produktów w podległym terenie pracy:
1) specjalistycznego leczenia żywieniowego - enteralnego oraz parenteralnego (portfolio firmy)
2) KETOSTERIL (substytut keto aminokwasów)
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami nefrologami, anestezjologami, chirurgami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia
Zarządzanie przetargami
Praca w lecznictwie szpitalnym
1) specjalistycznego leczenia żywieniowego - enteralnego oraz parenteralnego (portfolio firmy)
2) KETOSTERIL (substytut keto aminokwasów)
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - specjalistami nefrologami, anestezjologami, chirurgami oraz innymi uprawnionymi uczestnikami procesu leczenia
Zarządzanie przetargami
Praca w lecznictwie szpitalnym
Medical Representative
Wdrażanie strategii marketingowej - promocja i sprzedaż produktów w podległym terenie pracy:
1) VIOXX (rofecoxib)
2) ZOCOR (simvastatyna)
3) FOSAMAX (alendronian)
4) SINGULAIR (montelucast)
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - lekarzami pierwszego kontaktu oraz specjalistami neurologami, kardiologami, ortopedami
Praca w lecznictwie otwartym
1) VIOXX (rofecoxib)
2) ZOCOR (simvastatyna)
3) FOSAMAX (alendronian)
4) SINGULAIR (montelucast)
Nawiązywanie i rozwijanie relacji z odbiorcami promocji - lekarzami pierwszego kontaktu oraz specjalistami neurologami, kardiologami, ortopedami
Praca w lecznictwie otwartym
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Dyscypliny sportowe: sztuki walki, crossfit, jazda rowerowa
Zdobywanie nowych umiejętności: uczenie się języków obcych (samodzielna nauka jęz. francuskiego, hiszpańskiego)
Lektura książek
Motoryzacja
Zdobywanie nowych umiejętności: uczenie się języków obcych (samodzielna nauka jęz. francuskiego, hiszpańskiego)
Lektura książek
Motoryzacja
Grupy
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.