Michał Parada

informatyk, administrator sieci, serwisant, programista
Zabrze, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Telewizja Kablowa TELPOL
Specjalista ds. IT
- aktualizacja oprogramowania w nowych dekoderach, przygotowywanie dekoderów do wydania klientowi;

- aktualizacja softu w nowych modemach, przygotowywanie modemu do wydania klientowi;

- konfiguracja routerów w oparciu o protokół TCP/IP , PPPoE;

- resetowanie używanych dekoderów do ustawień fabrycznych;

- sprawdzanie sprzętu zwróconego przez klientów ( modemy, dekodery );

- obsługa klienta osobiście w punkcie obsługi klienta jako wsparcie techniczne, doradztwo , szkolenie z obsługi dekoderów;

- wsparcie pod kątem wyboru pakietów telewizyjnych, pakietów internetowych, pakietów telefonicznych;

- obsługa klienta na podstawie zgłoszeń elektronicznych, zdalne logowanie się na modem klienta, sprawdzanie poprawności działania, sprawdzanie siły sygnału modemu, wersji softu, używanego kanału wifi, odpowiedzi na pingi oraz komendy z konsoli;

- obsługa klienta telefoniczne, pomoc w ustaleniu kolizji kanałów wifi, pomoc w obsłudze dekodera, telewizora;

- wyjazdy do klientów, montaż nowej instalacji w mieszkaniu klienta, sprawdzanie istniejącej instalacji w mieszkaniu, zmiana oprogramowania w dekoderach ( downgrade, upgrade ), zmiana sprzętu na nowy, podpisywanie nowej umowy u klienta wraz z podłączeniem nowego sprzętu;

-
Logo
informatyk, administrator sieciowy (pół etatu)
P.H.U. SOKRATES
- okablowanie i administrowanie sieci lokalnych
- definiowanie routerów
- ksero / bindowanie
- usuwanie usterek sprzętowych
- pisanie strony internetowej
Oświata
informatyk / administrator sieciowy
OŚWIATA Sp. z.o.o
- utrzymanie w ciągłej dyspozycji rozległej sieci LAN
- instalowanie systemów operacyjnych
- usuwanie awarii komputerowych oraz awarii sieci
- wymiana komponentów sieciowych oraz komputerowych
- usuwanie błędów systemowych i programowych, w działaniu specjalistycznego oprogramowania firmowego
-nadzorowanie i planowanie zakupów komponentów do stacji roboczych, serwerów, komponentów sieciowych i ich modyfikację
- kontrola licencji na oprogramowanie
- kontrola dokumentacji infrastruktury informatycznej w tym serwery wirtualne, domeny, subdomeny, konta mailowe, planowanie, wdrażanie baz danych MySQL na poszczególnych domenach
- utrzymywanie w ciągłej dyspozycji kont mailowych na wszystkich stanowiskach pracy w firmie, komunikatorów internetowych oraz intranetowych
- prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie działania komputerów oraz oprogramowania
- nadzorowanie pracy rozległych sieci WiFi,
- kontrola nad 3 serwerami i administrowanie 5 stron internetowych, pozycjonowanie tych stron
- wprowadzenie i nadzorowanie telefonii VoIP-owej pomiędzy oddziałem znajdującym się w Katowicach oraz oddziałem znajdującym się w Łebie.
- przygotowywanie sprzętu do konferencji i prezentacji multimedialnych
- marketing internetowy oraz pozyskiwanie nowych klientów

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne