Michał Osadnik

Michał Osadnik

Lider Grupy Sprzedaży, UPC Polska Sp. z o.o.
Siemianowice Śląskie, śląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Lider Grupy Sprzedaży
•Zarządzanie Grupą Przedstawicieli Handlowych w Oddziale Katowice (15 osób)
•Odpowiedzialność za realizację celów sprzedaży telewizji kablowej, Internetu i usługi telefonicznej na wydzielonym obszarze
•Odpowiedzialność za stan zatrudnienia w podległej grupie
•Analiza pracy Przedstawicieli Handlowych w terenie (tzw.„coaching”)
•Dystrybucja materiałów promocyjnych i list adresowych
•Sporządzanie raportów sprzedażowych podległej grupy
•Badanie rynku oraz zbieranie i aktualizowanie informacji o konkurencji w zakresie usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Współpraca oraz dbanie o skuteczną komunikację pomiędzy poszczególnymi działami
•Pośredniczenie w zawieraniu umów abonenckich
•Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientów
•Uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu obowiązujących procedur (m.in.SOX)
•Czynny udział we wdrażaniu nowych projektów - kilkukrotne zdobycie nagród rocznych dla wyróżniających się pracowników Działu Sprzedaży
•Samodzielne prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Michał zawsze motywuje wspólpracowników, aby szklankę "do połowy pełną" czem prędzej uczynić pełną w 100%. Jest bardzo aktywny w osiąganiu osobistych celów doskonale radząc sobie ze stresem w pracy. Gorąco rekomenduję Michała jego przyszłym pracodawcom.

Szkolenia i kursy

1.Warsztaty szkoleniowe dotyczące procesu rekrutacji pracowników (listopad 2006 r.)
2.Coaching – metoda ciągłego doskonalenia pracowników (październik 2006r.)
3.Efektywna diagnoza potrzeb w sprzedaży „Door to Door” (maj 2005 r.)
4.Skuteczne nawiązywanie kontaktu w sprzedaży „Door to Door” (marzec 2005 r.)
5.Warsztaty szkoleniowe dotyczące procesu sprzedaży (listopad 2004 r.)
6.Efektywna komunikacja dla Liderów Grup Sprzedażowych (czerwiec 2004 r.)
7.Warsztaty szkoleniowe z zakresu planowania i zarządzania czasem (lipiec 2003 r.)
8.Warsztaty szkoleniowców wewnętrznych (maj 2003 r.)
9.Motywowanie i „coaching” pracowników (wrzesień 2002 r.)
10.Zarządzanie grupą, budowanie zespołu (marzec 2002 r.)
11.Sztuka pozyskiwania współpracy (luty 2002 r.)
12.Warsztaty szkoleniowe z zakresu technik efektywnej sprzedaży (luty 2001 r.)
13.Elementy techniki interpersonalnej (styczeń 2001 r.)
14.Trening umiejętności kierowniczych (wrzesień 1999 r.)

Edukacja

Logo
Zarzadzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Bieganie, Piłka Nożna

Organizacje

maratonypolskie.pl; biegajznami.pl; sciezkibiegowe.pl

Inne

•Dobra znajomość oprogramowania pakietu MS OFFICE
•Bardzo dobra znajomość rynku usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych
•Bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wewnętrznych poświęconych procesowi sprzedaży i obsługi klienta
•Wysoka precyzja i samodzielność w wykonywaniu zadań
•Zdolności organizacyjne
•Komunikatywność
•Kreatywność
•Wysoka kultura osobista
•Prawo jazdy kategorii B (od 1991 r.)

Grupy

Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedaż Sprzedaż Sprzedaż
Sprzedawcy.pl sp.zoo to jedna z nielicznych w Polsce Agencji Doradztwa Personalnego specjalizująca się w tym co dla firmy najważniejsze (choć niekoniecznie najprzyjemniejsze) - w SPRZEDAŻY.