Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk / Projektant (Dział Rozwiązań Biznesowych)
Jestem konsultantem ITIL (zestaw najlepszych praktyk zarządzania IT w przedsiębiorstwach). Doradzam firmom jak dobrze zarządzać ich informatyką. Dodatkowo proponuję konkretne rozwiązania informatyczne, modeluję je i wdrażam. Prowadzę projekty, w dużej mierze jestem też odpowiedzialny za sprzedaż naszych usług.
Od sierpnia 2007 - Kierownik projektu, analityk systemowy, konsultant ITIL wdrożenia systemu wspierającego pracę IT oraz najlepsze praktyki ITIL w firmie ubezpieczeniowej - jednego z liderów rynku.
Od sierpnia 2007 - Analityk systemowy, konsultant ITIL w firmie z sektora budowlanego.
Od marca 2007 - Analityk systemowy u jednego z liderów rynku ubezpieczeniowego.
Październik 2006 - Marzec 2007 - Analityk systemowy, konsultant ITIL w dużej firmie sektora spożywczego (alkoholowego)
Od sierpnia 2007 - Kierownik projektu, analityk systemowy, konsultant ITIL wdrożenia systemu wspierającego pracę IT oraz najlepsze praktyki ITIL w firmie ubezpieczeniowej - jednego z liderów rynku.
Od sierpnia 2007 - Analityk systemowy, konsultant ITIL w firmie z sektora budowlanego.
Od marca 2007 - Analityk systemowy u jednego z liderów rynku ubezpieczeniowego.
Październik 2006 - Marzec 2007 - Analityk systemowy, konsultant ITIL w dużej firmie sektora spożywczego (alkoholowego)
Szkolenia i kursy
ITIL V3 Bridge
Pink Elephant Training - "How to Define & Implement Processes According to ITIL"
BMC Remedy IT Service Management 7.x: Installing and Configuring,
BMC Remedy IT Service Management 7.x: Application Administering Essentials,
BMC Atrium CMDB 2.0: Implementation Best Practices,
BMC Remedy AR System 7.x: Administering – Part 2,
BMC Remedy AR System 7.x: Administering – Part 1,
IT Service Management / FrontRange Solutions,
Kurs NLP dla konsultantów IT,
Kurs komunikacji społecznej i negocjacji,
Pink Elephant Training - "How to Define & Implement Processes According to ITIL"
BMC Remedy IT Service Management 7.x: Installing and Configuring,
BMC Remedy IT Service Management 7.x: Application Administering Essentials,
BMC Atrium CMDB 2.0: Implementation Best Practices,
BMC Remedy AR System 7.x: Administering – Part 2,
BMC Remedy AR System 7.x: Administering – Part 1,
IT Service Management / FrontRange Solutions,
Kurs NLP dla konsultantów IT,
Kurs komunikacji społecznej i negocjacji,
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Żeglarstwo, ostatnio góry, muzyka elektroniczna.
Inne
ITIL Foundation certified
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.