Doświadczenie zawodowe
Account Manager (koordynator ds. agencji reklamowych)
- sprzedaż powierzchni reklamowych Gazety Wyborczej, wszystkich dodatków oraz wybranych magazynów grupy AGORA
- rozpoznawanie potrzeb klientów i sporządzanie oferty reklamowej
- przygotowywanie, realizacja projektów specjalnych crossmediowych
- negocjowanie warunków finansowych, odpowiedzialność za realizację deklaracji
- monitorowanie rynku reklamowego
- rozpoznawanie potrzeb klientów i sporządzanie oferty reklamowej
- przygotowywanie, realizacja projektów specjalnych crossmediowych
- negocjowanie warunków finansowych, odpowiedzialność za realizację deklaracji
- monitorowanie rynku reklamowego
Specjalista ds. sprzedaży reklam
- bezpośrednia (BOK) oraz pośrednia współpraca
z klientami Gazety Wyborczej zgodna ze standardami firmy
- prezentacja oferty oraz sprzedaż powierzchni reklamowej pod ogłoszenia drobne
i wymiarowe w Gazecie Wyborczej
- sporządzanie oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb klienta
- przygotowywanie projektów graficznych ogłoszeń oraz reklam wymiarowych
- negocjowanie warunków finansowych
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- nadzór nad ofertami promocyjnymi: opracowywanie szybkiego i łatwego sposobu na wprowadzenie oferty do systemu sprzedażowego działu oraz sporządzanie systemów
motywacyjnych dla sprzedawców
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników z zakresu zwiększania wartości zamówienia
z klientami Gazety Wyborczej zgodna ze standardami firmy
- prezentacja oferty oraz sprzedaż powierzchni reklamowej pod ogłoszenia drobne
i wymiarowe w Gazecie Wyborczej
- sporządzanie oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb klienta
- przygotowywanie projektów graficznych ogłoszeń oraz reklam wymiarowych
- negocjowanie warunków finansowych
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- nadzór nad ofertami promocyjnymi: opracowywanie szybkiego i łatwego sposobu na wprowadzenie oferty do systemu sprzedażowego działu oraz sporządzanie systemów
motywacyjnych dla sprzedawców
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników z zakresu zwiększania wartości zamówienia
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;