Michał Michalak

Doświadczenie w IT/Telekomunikacji od ponad 10 lat. Bardzo dobra znajomość rynku IT/GSM/TELE. Potrafie rowniez serwisowac komputery software & hardware. Bardzo dobre znajomosci sprzedażowe. Bardzo dobre umiejętności zarządzania zespołem.
Oleśnica, dolnośląskie

Umiejętności

zarządanie ludźmi Prawo jazdy kat B Serwisowanie komputerów - naprawy software i hardware Coaching i motywacja motywacja pracowników, zagadnienia Human Resources, Doradztwo w zakresie sprzętu GSM/IT • Zawieranie umów z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi • Przygotowywanie ofert/ planów taryfowych dla firm oraz klientów indywidualnych • Zarządzanie grupą pracowników • Rekrutacja oraz szkolenie pracowników • Obsługa klienta – zgodnie z obowiązującymi standardami sprzedaży  Doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem oraz standardów sprzedaży  Certyfikat firmy ASUS \(autoryzowany przedstawiciel handlowy  Certyfikat firmy Microsoft \(WINDOWS MOBILE\)  Doskonała znajomość branży i rynku IT oraz telekomunikacyjnego  Doskonała znajomość obsługi komputera w środowisku Windows/Linux  Doskonała znajomość systemów Symbian, Windows Mobile, Maemo, Android, IOS  Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office/ Open Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
IQOS Expert
• Samodzielne pozyskiwanie klientów B2C
• Sprzedaż innowacyjnego produktu od PMI IQOS
• Obsługa posprzedażowa
• Organizowanie eventów i wydarzeń promocyjnych
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• Projekt Buddy - szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników do firmy
• Budowanie i koordynacja struktury IQOS Freelancerów
• Wyniki sprzedażowe na poziomie 200-300% ••
• IQOS Top Performer Top 50 Pl 09.2019r
• IQOS Top Performer Top 50 Pl 02.2020r
• IQOS Top Performer Top 50 Pl 08.2020r
• IQOS Top Performer Top 25 Pl 12.2020r
Onefone SA
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz obsługa obecnych Klientów firmy
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi Klientami
• Prezentowanie oferty sprzedażowej z uwzględnieniem potrzeb klientów
• Nadzór nad realizacją założonych celów sprzedażowych i budżetowych
• Analiza rynku i określenie najwłaściwszej grupy docelowej odbiorców
• Przygotowanie ofert i umów handlowych
• Wywiady techniczne dla Partnerów Biznesowych
RTV EURO AGD
Kierownik sklepu wielkopowierzchniowego
-Zarządzanie grupą 17 pracowników
-Zarządanie sklepem 1200mkw
-Dbanie o wyniki finansowe
-Dbanie o wizual sklepu
-Rekrutacja pracowników
-Motywowanie pracowników
-Wspólpraca z Centralą
-Współpraca ze sklepem internetowym
-Układanie grafików pracownikom
-Delegowanie zadań
-Dokumentacja sklepu
TERG S.A.
Specjalista ds. IT/TELEKOM
• Sprzedaż sprzętu z działu IT/Telekom
• Dbanie o wizualizacje działu
• Generowanie zamówień sklepowych na dział
• Obsługa osób indywidualnych jak i firm
• Agent Orange – podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i biznesowymi
• Bardzo dobre wyniki sprzedażowe – wyrabianie wskaźnikow na poziome 130-150%
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Kierownik Salonu
• Sprzedaż usług operatora Play
• Doradztwo w zakresie sprzętu GSM/IT
• Zawieranie umów z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi
• Przygotowywanie ofert/ planów taryfowych dla firm oraz klientów indywidualnych
• Przygotowywanie indywidualnych ofert dla poszczególnych klientów oraz podmiotów
• Zarządzanie grupą pracowników
• Jakość sprzedaży na najwyższym poziomie.
Logo
CEO
Telephonica
Własna działalność – Ajencja multipunktów PLAY / HEYAH / NTV / CYFRA+

• Sprzedaż usług operatora Play, Telewizji NTV, operatora Heyah oraz Cyfry+
• Doradztwo w zakresie sprzętu GSM/IT
• Zawieranie umów z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi
• Przygotowywanie ofert/ planów taryfowych dla firm oraz klientów indywidualnych
• Przygotowywanie indywidualnych ofert dla poszczególnych klientów oraz podmiotów
• Zarządzanie grupą 7 pracowników
• Jakość sprzedaży na najwyższym poziomie.
Logo
Kierownik Salonu
Primavera – PARTNER SPRZEDAŻY OPERATORA PLAY
• Obsługa sprzedażna i posprzedażna usług operatora PLAY
• Przygotowywanie ofert dla firma oraz klientów indywualnych
• Doradztwo w zakresie sprzętu GSM/IT
• Dbałość o czystość w salonie
• Utrzymywanie kosztów na niskim poziomie
• Rekrutacja oraz szkolenie pracowników
• Realizowanie planów sprzedażowych
• Obsługa klienta – zgodnie z obowiązującymi standardami sprzedaży
• Prowadzenie dokumentacji salonu finansowej
• Wyniki sprzedażowe na najwyższym poziomie
• Zarządzanie grupą pracowników
GERMANOS SP.Z.O.O.
Kierownik Salonu
• Samodzielne prowadzenie salonu firmowego we Wrocławiu
• Sprzedaż produktów będących w ofercie spółki, a tym samym działanie mające na celu rozwój spółki,
• Dbałość o czystość w salonie,
• Dbałość o utrzymanie kosztów administracyjnych na niskim poziomie,
• Solidne i profesjonalne prowadzenie dokumentacji działalności salonu
• Zarządzanie grupą 5 pracowników
• szkolenie nowych pracowników
• realizowanie planów sprzedażowych salonu
Logo
specjalista ds. marketingu, handlowiec
BPS COMPUTER STUDIO
Sferis Sp.z o.o.
Starszy handlowiec (kierownik salonu)
• samodzielne prowadzenie salonu firmowego w Bytomiu
• Doradztwo w dziedzinie IT/Peryferiach
• Przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych jak i indywidualnych
• Serwisowanie i składanie komputerów/laptopów
• sprzedaż produktów będących w ofercie spółki, a tym samym działanie mające na celu rozwój spółki,
• dbałość o właściwą ekspozycje produktów znajdujących się w salonie firmowym,
• dbałość o czystość w salonie,
• profesjonalna obsługa klientów spółki
• dbałość o utrzymanie kosztów administracyjnych na niskim poziomie,
• solidne i profesjonalne prowadzenie dokumentacji działalności salonu
• zarządzanie 4 pracownikami
Tomasz K.
Tomasz K. · przełożony
wystawiono
Michał jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie.

Szkolenia i kursy

• Prawo pracy dla menagera
• Skuteczna rekrutacja
• Profesjonalny konsultant
• Zarządzanie POS
• Rola i narzędzia kierownika POS

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
WSB
Logo
Systemy i sieci komputerowe, średnie
Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Bytomiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zakupy
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Kuchnia orientalna
Snowboard
Maniak nowinek technicznych