![Michał Marcinkowski](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_man_photo_huge.png&width=170&height=170&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Michał Marcinkowski
Regionalny Kierownik Sprzedaży, Niższy Rachunek Sp. z o.o.
Poznań,
wielkopolskie
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Regionalny Kierownik Sprzedaży
ARTGROUP CONSULTING partner Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
• Organizacja i zarządzanie siecią sprzedaży w województwie wielkopolskim;
• Koordynacja pracy regionalnych przedstawicieli handlowych;
• Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i ustalanie planów sprzedaży;
• Tworzenie strategii sprzedaży;
• Kierowanie zespołem;
• Prowadzenie szkoleń i coachingów;
• Rekrutacja;
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
• Negocjacje z kluczowymi klientami.
• Koordynacja pracy regionalnych przedstawicieli handlowych;
• Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i ustalanie planów sprzedaży;
• Tworzenie strategii sprzedaży;
• Kierowanie zespołem;
• Prowadzenie szkoleń i coachingów;
• Rekrutacja;
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
• Negocjacje z kluczowymi klientami.
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Niższy Rachunek Sp. z o.o. partner PGE Obrót S.A.
• Organizacja i zarządzanie siecią sprzedaży w województwie wielkopolskim i zachodniopomorskim;
• Koordynacja pracy regionalnych przedstawicieli handlowych;
• Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i ustalanie planów sprzedaży;
• Tworzenie strategii sprzedaży;
• Kierowanie zespołem;
• Prowadzenie szkoleń i coachingów;
• Rekrutacja;
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
• Negocjacje z kluczowymi klientami.
• Koordynacja pracy regionalnych przedstawicieli handlowych;
• Analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i ustalanie planów sprzedaży;
• Tworzenie strategii sprzedaży;
• Kierowanie zespołem;
• Prowadzenie szkoleń i coachingów;
• Rekrutacja;
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
• Negocjacje z kluczowymi klientami.
Specjalizacje
Sprzedaż
Energia