Michał M Pełka

Specjalista ds. HR i Marketingu ׀ Psycholog ׀ Filozof
Starogard Gdański, pomorskie

Umiejętności

B2B B2C Copywriting Employer Branding Microsoft Office Public Relations rekrutacja Sprzedaż Prawo jazdy kat B Marketing bezpośredni Komunikacja interpersonalna Kreatywne rozwiązywanie problemów pozycjonowanie marki Dziennikarstwo trening mentalny ekspert w tworzeniu i redagowaniu tekstów uprawnienia do przeprowadzania testów HR i psychologicznych doświadczony opiekun klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
PUW STOLMEX Łojewscy Sp.j. ZPCH
• planowanie i implementacja strategii marketingowo-sprzedażowej
• budowanie trwałych relacji z klientami B2B
• analiza rynku i makrootoczenia
• współpraca przy tworzeniu materiałów multimedialnych
• zarządzanie bazą danych klientów
• realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
• sporządzanie ofert handlowych
• realizacja zamówień i obsługa posprzedażowa
• budowanie marki oraz wizerunku firmy
Logo
Asystent psychologa, praktyki psychologiczne
SPZOZ Przychodnia Leczenia Uzależnień
• asystowanie terapeucie w grupach terapeutycznych
• udzielanie wstępnej pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej
• administracyjne wsparcie pracy przychodni
• wsparcie w zakresie realizacji bieżących działań placówki
Coca-Cola HBC Polska
Team Leader
• usługi merchandisingowe
• działania marketingowe podnoszące efektywność sprzedaży
• prezentacja towaru z wykorzystaniem topografii sklepu i zasad prezentacji produktu
• wizualne zwiększanie wartości produktu przy wykorzystaniu strategii psychologii społecznej
• całościowa identyfikacja wizualna i wsparcie sprzedaży
• raportowanie o potrzebach i opiniach klientów
Wydawnictwo Pomorskie
Reporter
• redagowanie, tworzenie i przygotowywanie materiałów prasowych dla gazety i portalu wydawnictwa
• umawianie i przeprowadzanie wywiadów
• współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej
• udział w organizowaniu i przeprowadzaniu imprez, konkursów oraz akcji promocyjnych wydawnictwa
• analiza rynku i konkurencji
• utrzymywanie stałego kontaktu z politykami, funkcjonariuszami porządku publicznego, dyrektorami placówek pożytku publicznego itp.
• reprezentowanie wydawnictwa
SEAT
Asystent Sprzedawca, staż na dziale sprzedaży samochodów marki SEAT
• wsparcie działu sprzedaży i marketingu
• prowadzenie konsultacji i doradztwa dla klientów, opieka posprzedażowa
• opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, redagowanie tekstów
• umawianie i przeprowadzanie z klientami jazd testowych
• przygotowywanie dedykowanych ofert korzystając z bazy klientów
• poszukiwanie nowych rynków zbytu, wystawianie ofert w serwisach ogłoszeniowych
• dbanie o wizerunek salonu i marki

Edukacja

Logo
Specjalista ds. HR, studia podyplomowe
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
Logo
Psychologia, magisterskie
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
Logo
Filozofia teoretyczna, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Zainteresowania

marketing (pozycjonowanie marki), handel (B2B, B2C, C2C) i reklama
rynek motoryzacyjny, stosowane technologie, rajdy samochodowe i muscle car
polityka (gospodarka) i publicystyka
sztuka i pisarstwo (literatura fantasy, piękna)

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.