Umiejętności
bankowość
Budżetowanie
Umiejętności komunikacyjne
Sprzedaż bezpośrednia
Prognozowanie
Sprawiedliwość
Umiejętności zarządzania
Marketing
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rozwój osobisty
Umiejętności sprzedaży
sprzedaż rozwiązań
Rozwój pracowników
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Dążenie do celów z pasją i ich pożądana realizacja
Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
zaanagażowanie i determinacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. wdrożenia
- odpowiedzialność za wdrożenie przedstawicieli ubezpieczeniowo-finansowych do 24 miesiąca ich pracy
- utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania zespołu poprzez dbanie o rozwój poszczególnych członków zespołu oraz wyniki ich sprzedaży
- odpowiedzialność za jakościowe wykonywanie czynności agenckich członków zespołu
- utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania zespołu poprzez dbanie o rozwój poszczególnych członków zespołu oraz wyniki ich sprzedaży
- odpowiedzialność za jakościowe wykonywanie czynności agenckich członków zespołu
Doradca Finansowy
Zapewnienie obsługi klientów w zakresie czynności doradztwa finansowego w tym w szczególności czynności bankowych oraz wykonywanie czynności faktycznych związanych z działalnością bankową;
Analiza potrzeb i dobór najlepszego rozwiązania finansowego dla klientów spółki w zakresie kredytów konsumpcyjnych, inwestycji oraz ubezpieczeń;
Budowanie długofalowych relacji z Klientem;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Analiza potrzeb i dobór najlepszego rozwiązania finansowego dla klientów spółki w zakresie kredytów konsumpcyjnych, inwestycji oraz ubezpieczeń;
Budowanie długofalowych relacji z Klientem;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Regionalny Koordynator ds. sprzedaży mobilnej
1. Koordynowanie realizacji planów sprzedaży poszczególnych produktów
2. Organizacja i przygotowanie spotkań dla konsultantów mobilnych podsumowujące osiągane wyniki i wyznaczające krótkookresowe cele sprzedażowe
3. Nadzór nad tworzeniem i właściwym funkcjonowaniem sieci sprzedaży mobilnej na powierzonym terenie
4. Szkolenie i wdrażanie nowych osób do obsługi sprzedaży produktów finansowych w kanale mobilnym w Regionie
5. Rekrutacja nowych pracowników na stanowiska konsultanta ds. sprzedaży mobilnej
6. Zarządzanie podległym zespołem (około 25 osób), w szczególności organizowanie pracy zespołu, motywowanie i ocena pracy pracowników
7. Organizowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi w Regionie
2. Organizacja i przygotowanie spotkań dla konsultantów mobilnych podsumowujące osiągane wyniki i wyznaczające krótkookresowe cele sprzedażowe
3. Nadzór nad tworzeniem i właściwym funkcjonowaniem sieci sprzedaży mobilnej na powierzonym terenie
4. Szkolenie i wdrażanie nowych osób do obsługi sprzedaży produktów finansowych w kanale mobilnym w Regionie
5. Rekrutacja nowych pracowników na stanowiska konsultanta ds. sprzedaży mobilnej
6. Zarządzanie podległym zespołem (około 25 osób), w szczególności organizowanie pracy zespołu, motywowanie i ocena pracy pracowników
7. Organizowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi w Regionie
Kierownik ds. rozwoju
1. Zarządzanie grupą 12 przedstawicieli handlowych;
2. Analizowanie bieżących wyników oraz planowanie działań przyszłych w odniesieniu do działań konkurencji oraz potrzeb rynku;
3. Efektywne zarządzanie i rozwijanie sekcji w powierzonym terenie w celu osiągania wyznaczonych celów biznesowych;
4. Rozwijanie sekcji poprzez planowanie działań operacyjnych, analizowanie dostępnych informacji, rekrutowanie odpowiedniej liczby Przedstawicieli i monitorowanie ich pracy. Stałe poszukiwanie możliwości zwiększenia liczby klientów i wartości sprzedaży oraz efektywne zarządzanie zbiórkami;
5. Rekrutowanie, szkolenie i wspieranie Przedstawicieli do rozwoju ich rejestrów pod względem ilości klientów, sprzedaży, jakości i efektywnego organizowania pracy m.in. przez coaching;
6. Prowadzenie szeroko rozumianych akcji marketingowych
2. Analizowanie bieżących wyników oraz planowanie działań przyszłych w odniesieniu do działań konkurencji oraz potrzeb rynku;
3. Efektywne zarządzanie i rozwijanie sekcji w powierzonym terenie w celu osiągania wyznaczonych celów biznesowych;
4. Rozwijanie sekcji poprzez planowanie działań operacyjnych, analizowanie dostępnych informacji, rekrutowanie odpowiedniej liczby Przedstawicieli i monitorowanie ich pracy. Stałe poszukiwanie możliwości zwiększenia liczby klientów i wartości sprzedaży oraz efektywne zarządzanie zbiórkami;
5. Rekrutowanie, szkolenie i wspieranie Przedstawicieli do rozwoju ich rejestrów pod względem ilości klientów, sprzedaży, jakości i efektywnego organizowania pracy m.in. przez coaching;
6. Prowadzenie szeroko rozumianych akcji marketingowych
Business Consultant
1. Sprzedaż urządzeń czarno-białych PSG Light, PSG mono, kolorowych (MROC oraz PSG) oraz wielkoformatowych dla rynku GAI;
2. Czynny udział w kontrolowaniu należności u obsługiwanych przez siebie klientów;
3. Raportowanie do centrali spółki;
4. Demonstracja urządzeń;
5. Planowanie oraz analiza sprzedaży;
6. Współudział w akcjach marketingowych dot. promocji koloru w biurze;
7. Wspieranie sprzedaży urządzeń OPB;
2. Czynny udział w kontrolowaniu należności u obsługiwanych przez siebie klientów;
3. Raportowanie do centrali spółki;
4. Demonstracja urządzeń;
5. Planowanie oraz analiza sprzedaży;
6. Współudział w akcjach marketingowych dot. promocji koloru w biurze;
7. Wspieranie sprzedaży urządzeń OPB;
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
sport, film, muzyka
Inne
Znajomość obsługi komputera:
MS Office – bardzo dobra
Delphi, Pascal, Matlab – dobra
Internet – bardzo dobra
MS Office – bardzo dobra
Delphi, Pascal, Matlab – dobra
Internet – bardzo dobra
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...