Michał Kwiatkowski
spiszę się znakomicie jako Copywriter...
Warszawa,
mazowieckie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s Traffic i kontaktów z Wydawcami
- definiowanie i nadzór nad emisją kampanii (Adocean, Smart): wprowadzanie do systemu, nadzór nad terminowym dostarczaniem zgodnych ze specyfikacją kreacji (także pomoc techniczna
przy tworzeniu, a nierzadko i kreatywna :) ), nadzór nad prawidłową emisją kampanii, analiza wyników, raportowanie etc.;
-pomoc techniczna: generowanie kodów i pomoc w ich implementacji, monitorowanie ich prawidłowego wstawienia, kontrola i wsparcie w trakcie trwania współpracy;
-praca koncepcyjna: uczestnictwo w projektowaniu i tworzeniu nowych
form reklamowych;
- przeprowadzanie szkoleń w zakresie obsługi systemu adserwerowego – zarówno
partnerów biznesowych (klienci, wydawcy) jak i nowych pracowników w
firmie;
-kompleksowa obsługa wydawców zagranicznych: oferty, negocjacje,
przyjmowanie do sieci, dalsza obsługa;
przy tworzeniu, a nierzadko i kreatywna :) ), nadzór nad prawidłową emisją kampanii, analiza wyników, raportowanie etc.;
-pomoc techniczna: generowanie kodów i pomoc w ich implementacji, monitorowanie ich prawidłowego wstawienia, kontrola i wsparcie w trakcie trwania współpracy;
-praca koncepcyjna: uczestnictwo w projektowaniu i tworzeniu nowych
form reklamowych;
- przeprowadzanie szkoleń w zakresie obsługi systemu adserwerowego – zarówno
partnerów biznesowych (klienci, wydawcy) jak i nowych pracowników w
firmie;
-kompleksowa obsługa wydawców zagranicznych: oferty, negocjacje,
przyjmowanie do sieci, dalsza obsługa;
Support manager/junior media planner (radio)
-Gromadzenie i przetwarzanie danych: stały kontakt ze stacjami radiowymi, śledzenie zmian na rynku, aktualizacja cenników, badania słuchalności(RadioTrack), tworzenie map zasięgu technicznego.
-dokładanie starań by kampanie szły bez problemów ;)
-jako planer oczywiście planowanie kampanii radiowych. Klienci: Grupa M i tzw New Buisness(soft: CRowski RadioPlanner).
-rozbudowa funkcjonalności CMS: propozycje kierunków rozbudowy, wyłapywanie błędów, weryfikacja poprawek.
-dokładanie starań by kampanie szły bez problemów ;)
-jako planer oczywiście planowanie kampanii radiowych. Klienci: Grupa M i tzw New Buisness(soft: CRowski RadioPlanner).
-rozbudowa funkcjonalności CMS: propozycje kierunków rozbudowy, wyłapywanie błędów, weryfikacja poprawek.
Specjalsta d/s sprzedaży i marketingu.
Fundacja SYNAPSIS - Pracownia Rzeczy Różnych
Jak to w fundacji - wszystko :) .
-Sprzedaż B2B, podtrzymywanie relacji, prowadzenie bieżących, projektów... a poza tym:
-tworzenie materiałów promocyjnych: ulotek, wizytówek, katalogów, portfolio itp, itd.
-opieka nad sklepem internetowym rzeczyrozne.pl: poszukiwanie bugów, zgłaszanie funkcjonalnosci, strony pomocy, edycja kontentu, pozycjonowanie;
-organizacja eventów, kiermaszy;
-kontakt z mediami;
-poszukiwanie nowych wzorów produkcyjnych;
-zabezpieczenie zaplecza materiałowego i technicznego, opieka nad procesem produkcji aż do kontroli jakości;
-Sprzedaż B2B, podtrzymywanie relacji, prowadzenie bieżących, projektów... a poza tym:
-tworzenie materiałów promocyjnych: ulotek, wizytówek, katalogów, portfolio itp, itd.
-opieka nad sklepem internetowym rzeczyrozne.pl: poszukiwanie bugów, zgłaszanie funkcjonalnosci, strony pomocy, edycja kontentu, pozycjonowanie;
-organizacja eventów, kiermaszy;
-kontakt z mediami;
-poszukiwanie nowych wzorów produkcyjnych;
-zabezpieczenie zaplecza materiałowego i technicznego, opieka nad procesem produkcji aż do kontroli jakości;
pracownik ochrony
Ochrona osobista obiektów i imprez masowych. Na tych ostatnich mniej osobista: koordynacja działań grup ochroniarzy w określonym sektorze.
Szkolenia i kursy
FCE(B), Ratownik medyczny kurs w PCK 2000r, kilka kursów pierwszej pomocy(2000-2013), kilka kursów jazdy dla zaawansowanych (Kat A 2006-2010), ciekawostka: "Ochrona VIPa w terenie konfliktu zbrojnego - lev. A" plus kilka innych szkoleń i kursów o podobnej tematyce ;)
SEMcampy(2010-2012)
Akademia Sprzedaży Sandlera (2012)
SEMcampy(2010-2012)
Akademia Sprzedaży Sandlera (2012)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
milsim, survival, łucznictwo i książki.
Inne
Znajomość(poziom - krytycznie):
- pakiet office(word, excel, powerpoint - stale używane),
- Corel (v.12+)+ Photoshop (bez szaleństw, ale radzę sobie),
- SPSS, Scribus, (pokryte kurzem wieków)
- RadioTrack, Megapanel(praktyczna)
- HTML (4.01)+ CSS, JavaScript (po omacku, ale działa)
- cośniecoś wiem o SEO (głównie seo copywriting).
- różnej maści cms'y -z szerzej znanych AdOcean(praktyczna:1rok), Smart(bieżąca:4lata), BBelements (ogólna)..
A z tak zwanych miękkich: nieśmiertelna komunikatywność, łeb otwarty na nowe doświadczenia i wiedzę, które przyswajam niezwykle chętnie. Chodząca fabryka pomysłów i rozwiązań... Lekkie palce (w odróżnieniu od pióra) oraz baaardzo szybkie przyswajanie wiedzy.
- pakiet office(word, excel, powerpoint - stale używane),
- Corel (v.12+)+ Photoshop (bez szaleństw, ale radzę sobie),
- SPSS, Scribus, (pokryte kurzem wieków)
- RadioTrack, Megapanel(praktyczna)
- HTML (4.01)+ CSS, JavaScript (po omacku, ale działa)
- cośniecoś wiem o SEO (głównie seo copywriting).
- różnej maści cms'y -z szerzej znanych AdOcean(praktyczna:1rok), Smart(bieżąca:4lata), BBelements (ogólna)..
A z tak zwanych miękkich: nieśmiertelna komunikatywność, łeb otwarty na nowe doświadczenia i wiedzę, które przyswajam niezwykle chętnie. Chodząca fabryka pomysłów i rozwiązań... Lekkie palce (w odróżnieniu od pióra) oraz baaardzo szybkie przyswajanie wiedzy.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ASG - AirSoft i MILITARIA
Grupa grupująca lud zainteresowany spędzaniem szybko i efektownie wolnego czasu.
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
HR 2.0
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zastosowaniami technologii Web 2.0, innowacji technologicznych oraz narzędzi IT w branży HR.
Grupa dla tych, którzy nie boją się myśleć :)
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!