Michał Kidała

Country Manager / Client Partner @ ROI Hunter/Business Factory >> CEE Facebook Marketing PArtner
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Analityka Analiza konkurencji Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa E-commerce Google Adwords Google Analytics Marketing Zintegrowany Marketing Interaktywny Zarządzanie kluczowymi klientami Marketing Zakup Mediów Planowanie mediów Marketing Mobilny nowe media Offline Media Reklama online Marketing internetowy PPC RTB SEM Social Media Social Media Marketing Planowanie strategiczne Web Analytics Zarządzanie projektami internetowymi Zarządzanie zespołem E-mail marketing Growth hacking Growth Hacker

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Client Partner
Business Factory & ROI Hunter / CEE Facebook Marketing Partner
We are experts in genereting higher ROI and delivering sales from Facebook marketing. We do it for both online and offline businesses!

We prove that Facebook is equal media channel comparing to TV, radio or press and is much more effective than cluttered online full of bots, frauds and viewability problems.

What we do? We scale brands on Facebook, teach them how to generate sales and ROI both online and offline. We deliver top solutions to businesses that want to see real impact on their business from Facebook spending. We provide global experience, reasearch and fantastic media optimization.

Check our top case studies:
- Allegro – Tailored solutions lead to 7.4X increase in ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/tailored-solutions-lead-7.4x-increase-in-roi-allegro

- Tchibo - Use Facebook to Boost Offline Conversions and achieve 4.9X ROAS - https://www.roihunter.com/success-stories/facebook-online-offline-conversions-4.9x-roi

- Born2Be - Optimize with Full Funnel DPA and achieve 9.5x ROI - https://www.roihunter.com/success-stories/born2be-optimization-full-funnel-dpa
Dom Maklerski TMS Brokers S.A.
Marketing Director
Zarządzanie 9 osobowym multidyscyplinarnym zespołem odpowiadającym za marketing na 4 rynkach (Polska, Hiszpania, Litwa, Łotwa):
- Performance marketing, Lead generation, budowanie wizerunku
- PR, współpracę z lokalnymi dziennikarzami, szkoleniowcami i influencerami
- SEO
- Marketing Automation jako główne narzędzie wspierające konwersję z leada na Klienta
- Organizacja eventów, seminariów - Madryt, Warszawa, Wilno, Ryga, Barcelona
- Tworzenie pretekstów komunikacyjnych, landing page, kreacji w 6 językach
- Tworzenie produktów edukacyjnych - ebooki, webinary,seminaria, konferencje (dla nawet 500 Klientów)
- Wdrażanie strategii MOBILE FIRST - dzięki aplikacjom do inwestowania z smartfona czy mobilnemu serwisowi informacyjnemu
- Zaawansowaną analitykę pozwalajacą na tracking użytkownika od pierwszego kontaktu z reklamą online/mobile do zostania klientem, mierzenie prawdziwego kosztu pozyskania i LTV

Klienci wewnętrzni:
- Platforma do inwestowania online (forex/kontrakty/surowce)
- Departament Asset Management
- Departament Doradztwa Korporacyjnego
- Kantor Online

Warte odnotowania:
- Własny zespół mediowy in-house w TMS prowadzący kampanie leadowe na dowolnym rynku na świecie
- Bardzo duży przesunięcie wagi w stronę FULL MOBILE experience - mobile trading, mobile onboarding, proces "ocieplania" leada poprzez komunikację push
- Zaawansowane rozwiązania MArketing Automation pozwalające na minimalizację udziału czynnika ludzkiego w procesie sprzedażowym
- Zaawansowana analityka pozwalająca połączyć dane z mediów online (od pierwszego kontaktu z reklamą) z cyklem życia po zostaniu Klientem
- Dziesiątki webinarów / seminarów na 4 rynkach w każdym miesiącu
Logo
Head of Ecselis Poland
Ecselis Polska
Ecselis to specjalistyczny brand w ramach Havas Media Group odpowiedzialny za analitykę mediową i webową oraz planowanie działań efektywnościowych w Internecie.

Pracujemy przede wszystkim dla Klientów, dla których online to ważne źródło pozyskiwania sprzedaży lub leadów - ubezpieczenia, banki, firmy pożyczkowe czy sklepy internetowe.

Nasze rozwiązania pozwalają nam jednakże na wspieranie także marek, które żyją ze sprzedaży offline, ale często jednym z najistotniejszych punktów styku Klienta z marką jest kanał online - np. branża motoryzacyjna.

Na codzień pomagamy markom w:
- prowadzeniu działań efektywnościowych (programy partnerskie, SEM, porównywarki, mailingi, itp.)
- integracji systemów analitycznych, mediowych i CRM
- analizie LTV posiadanych Klientów
- optymalizacji mediów online poprzez modelowanie, automatyzację i atrybucję a także łączenie danych z kanałami offline
- analizie i optymalizacji procesów wpływających na ROI (od analizy komunikacji, mediów aż do optymalizacji rozwiązań onsite)

Nasz zespół to planerzy prowadzący działania performance marketingowe, analitycy mediowi i webowi weryfikujący skuteczność wszystkich prowadzonych działań, ekonometrzy i statystycy wspierający tworzenie zaawansowanych analiz efektywności działań, programiści wspierający badanie procesów po stronie Klienta i tworzenie nowych rozwiązań.
ClickAd Sp. z o.o.
Client Service & Strategy Director (Digital)
Nadzorowanie pracy działów Client Service (mediowy oraz produkcji interaktywnych) oraz Strategii (łącznie 10 osób).

Tworzenie strategii komunikacji oraz mediowych w kanale internetowym dla aktualnych oraz nowych Klientów oraz umiejętne łączenie ich z działaniami prowadzonymi przez Klientów w kanałach offline.

W części Client Service odpowiadałem za jakość codziennej obsługi Klientów grupy, tworzenie ofert, nadzorowanie realizacji obsługi zgodnie z podpisanymi kontraktami, realizację i osiąganie ustalonych KPI jakościowych, ilościowych i finansowych zarówno dla wybranych Klientów jak i działu CS.

Ponadto tworzenie planów rozwoju działu strategii oraz CS, budowanie funkcjonalnej struktury podległych mi działów, określanie zapotrzebowania na wybrane kompetencje, rekrutację członków zespołów i tworzenie procedur wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem komórek oraz obsługą Klienta.
HYPERmedia sp. z o.o.
Digital Account Director
Pracując w Hypermedia byłem odpowiedzialny za koordynację pracy dla kluczowych Klientów agencji oraz zarządzałem 6 osobowym zespołem accountów mediowych. Do moich obowiązków należało:

- Nadzorowanie codziennej obsługi Klientów przez podległy mi zespół oraz dbanie o najwyższe standardy pracy i obsługi
- Rekrutacja, coaching i tworzenie planów rozwoju podległych osób
- Tworzenie strategii komunikacji w Internecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku narzędzi i kanałów (SEM, social, performance, mobile, itp.)
- Bieżąca współpraca z zespołami obsługującymi Klientów we wszystkich mediach w celu tworzenia optymalnych i spójnych rozwiązań mediowych
- Nadzorowanie realizacji kontraktów pod kątem – efektywności, strategii, finansów
- Opracowywanie modeli biznesowych współpracy z Klientami
- Analiza i prezentacja działań mediowych konkurencji
- Wsparcie działu New Business
- Przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu planowania mediowych online dla Klientów oraz wewnątrz organizacji

Klienci:
General Motors (Opel, Chevrolet, SAAB), Nokia, Reebok, Philips, SCA, Cyfrowy Polsat
HYPERmedia sp. z o.o.
Interactive Media Manager
HYPERmedia sp. z o.o.
Interactive Media Planer
Carat Polska
Media Planer
ARBOmedia Polska
Account Executive
Obsługa klientów agencyjnych
Logo
Dział marketingu
Wisła Kraków SSA

Szkolenia i kursy

Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich
Przywództwo w biznesie
Zarządzanie zmianą
Sztuka prezentacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing / Zarządzanie firmą, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Grupa pracowników, Klientów oraz przyjaciół biura reklamy o2.pl
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Event.Happening Marketing
Event.Happening Marketing
by zrobić coś z ludźmi dla marki, by zrobić coś dla ludzi angażując i dostarczając doświadczeń, by zrobić coś unikatowego dzięki czemu "konsumenci" będą Nas mile wspominać.
headhunterzy
headhunterzy
Grupa stworzona dla ludzi o osobowości działacza. Chętnych do ciągłego rozwijania się, nowych kontaktów i współpracy w różnych branżach.To miejsce na reklamę Twojej osoby.Headhunterzy czuwajcie, to wł
Jogging
Jogging
Dla tych co uważają, że jogging to sport idealny...
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Mobile Marketing
Mobile Marketing
Komórka jako narzędzie marketingowe? mmsy, smsy, dedykowane aplikacje? Serwisy WAPowe? a może komunikacja przez bluetooth? Photocode's? let is talk about it...
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!