Umiejętności
Active Directory
Bazy danych
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Administracja sieci
Project Management
administracja systemami
Windows Server
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Serwisu
Zarządzanie pracą działu Serwisu (8 osobowy zespół).
Prace działu obejmowały wdrożenia IT (rozwiązania sieciowe i Data Center), audyty informatyczne oraz bieżące prace związane z informatyczną obsługą firm.
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z nowelizacji ustawy o Ochronie Danych Osobowych i zmianach w funkcjonowaniu Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI).
Prowadzenie konsultacji, doradztwo oraz przygotowywanie dokumentacji dla Banków Spółdzielczych z zakresu zarządzania jakością danych, obszarów technicznych, planów ciągłości działania, czy ryzyka IT.
Tworzenie metodyki audytu Wytycznych IT dla instytucji finansowych pod kątem wymagań KNF.
Doradztwo z zakresie wdrażania zasad związanych z normą ISO27001
Prace działu obejmowały wdrożenia IT (rozwiązania sieciowe i Data Center), audyty informatyczne oraz bieżące prace związane z informatyczną obsługą firm.
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z nowelizacji ustawy o Ochronie Danych Osobowych i zmianach w funkcjonowaniu Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI).
Prowadzenie konsultacji, doradztwo oraz przygotowywanie dokumentacji dla Banków Spółdzielczych z zakresu zarządzania jakością danych, obszarów technicznych, planów ciągłości działania, czy ryzyka IT.
Tworzenie metodyki audytu Wytycznych IT dla instytucji finansowych pod kątem wymagań KNF.
Doradztwo z zakresie wdrażania zasad związanych z normą ISO27001
Specjalista d/s Audytów Informatycznych
Audytor Wiodący ISO 27001
Prowadzenie audytów informatycznych w związku z obowiązkiem spełnienia wymagań dotyczących Rekomendacji D w Bankach Spółdzielczych.
Łącznie 25 audytów, w tym 19 jako Audytor Wiodący – kierowanie 2-3 osobowymi zespołami audytowymi.
Przeprowadzanie testów penetracyjnych w trakcie audytów (m.in. Arachni, OpenVas).
Prowadzenie audytów informatycznych w związku z obowiązkiem spełnienia wymagań dotyczących Rekomendacji D w Bankach Spółdzielczych.
Łącznie 25 audytów, w tym 19 jako Audytor Wiodący – kierowanie 2-3 osobowymi zespołami audytowymi.
Przeprowadzanie testów penetracyjnych w trakcie audytów (m.in. Arachni, OpenVas).
Informatyk
Zapewnienie kompleksowej obsługi informatycznej firmy PAWO : centrali oraz blisko 30 Salonów w całej Polsce.
Kierownik Projektu wdrożenia kompleksowego systemu ERP/CRM w organizacji. System StreamSoft Prestiż.
Kierownik Projektu wdrożenia kompleksowego systemu ERP/CRM w organizacji. System StreamSoft Prestiż.
Inżynier Projektu IT, Project Manager
Sako-Expo
Projekty do zrealizowania :
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego ( serwer, szafa krosownicza, UPS, laptopy, zestawy komputerowe ) – rozpisanie i zebranie ofert, instalacja sprzętu, konfiguracja – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy oprogramowania obsługującego sprzedaż oraz finanse i księgowość ( system Forte – SAGE ) – rozmowy handlowe, analiza zapotrzebowania na zmiany w firmie, ustalanie warunków wdrożenia, wsparcie przy wdrożeniu, konfiguracja oprogramowania, szkolenia użytkowników – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy oprogramowania klasy CRM – analiza zapotrzebowań, rozmowy handlowe, ustalanie warunków wdrożenia, wsparcie przy wdrożeniu, konfiguracja oprogramowania, szkolenia dla użytkowników ( system ACT! – SAGE ) – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy w zakresie wprowadzenia kodów kreskowych w magazynie firmowym – analiza zapotrzebowania firmy w tym zakresie, rozmowy handlowe, wybór firmy wdrożeniowej,
- Nadzór nad stworzeniem dwóch firmowych portali tematycznych – analiza potrzeb firmy, rozmowy handlowe, wybór firm realizujących projekty,
- Dokonywanie zmian na firmowej stronie WWW w oparciu o istniejący CMS,
- Zarządzanie całym środowiskiem informatycznym, siecią informatyczną, wsparcie dla użytkowników,
- Współpraca z firmą telekomunikacyjną w zakresie zmian łączy internetowych na potrzeby firmy,
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji bieżących działań,
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej dofinansowania z Unii Europejskiej, jakie firma otrzymała na przeprowadzenie powyższych prac ( dokumentacja ofert, składanie wniosków dotyczących projektu do Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego, nadzór nad rozliczeniem poszczególnych etapów wniosku, kontrola i nadzór nad dokumentacją unijną ) - Projekt POIG 8.2
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego ( serwer, szafa krosownicza, UPS, laptopy, zestawy komputerowe ) – rozpisanie i zebranie ofert, instalacja sprzętu, konfiguracja – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy oprogramowania obsługującego sprzedaż oraz finanse i księgowość ( system Forte – SAGE ) – rozmowy handlowe, analiza zapotrzebowania na zmiany w firmie, ustalanie warunków wdrożenia, wsparcie przy wdrożeniu, konfiguracja oprogramowania, szkolenia użytkowników – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy oprogramowania klasy CRM – analiza zapotrzebowań, rozmowy handlowe, ustalanie warunków wdrożenia, wsparcie przy wdrożeniu, konfiguracja oprogramowania, szkolenia dla użytkowników ( system ACT! – SAGE ) – projekt zakończony,
- Wybór dostawcy w zakresie wprowadzenia kodów kreskowych w magazynie firmowym – analiza zapotrzebowania firmy w tym zakresie, rozmowy handlowe, wybór firmy wdrożeniowej,
- Nadzór nad stworzeniem dwóch firmowych portali tematycznych – analiza potrzeb firmy, rozmowy handlowe, wybór firm realizujących projekty,
- Dokonywanie zmian na firmowej stronie WWW w oparciu o istniejący CMS,
- Zarządzanie całym środowiskiem informatycznym, siecią informatyczną, wsparcie dla użytkowników,
- Współpraca z firmą telekomunikacyjną w zakresie zmian łączy internetowych na potrzeby firmy,
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji bieżących działań,
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej dofinansowania z Unii Europejskiej, jakie firma otrzymała na przeprowadzenie powyższych prac ( dokumentacja ofert, składanie wniosków dotyczących projektu do Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego, nadzór nad rozliczeniem poszczególnych etapów wniosku, kontrola i nadzór nad dokumentacją unijną ) - Projekt POIG 8.2
Analityk / Tester Aplikacji
- Analiza potrzeb funkcjonalnych, zbieranie zapotrzebowania od end-userów na poprawki/doprogramowania w aplikacjach, ustalanie możliwości, sposobu i terminów wykonania ich przez zespół programistów, nadzorowanie harmonogramu tworzenia aplikacji, testów i wdrożenia na produkcję, prowadzenie dokumentacji zmian w aplikacjach, koordynacja prac zespołu programistów,
- Replikacja zgłaszanych błędów i opisywanie rozwiązań,
- Monitorowanie i obsługa błędów testowanych aplikacji, rozwiązywanie bieżących problemów,
- Analiza wyników i raportowanie przebiegu prac testowych,
- Wykonywanie testów (funkcjonalne, wydajnościowe, akceptacyjne), systemów informatycznych (ustalenia z zespołem programistów zakresu testów, tworzenie scenariuszy testowych, dokumentacja z wykonywanych testów, zgłaszanie wyników testów), automatyzacja testów,
- Konfiguracja istniejących i przygotowywanie nowych środowisk testowych,
- Przygotowywanie danych testowych, wycena pracochłonności zleceń,
- Tworzenie dokumentacji technicznej do aplikacji tworzonych przez zespoły programistów na potrzeby firmy Rossmann,
- Modelowanie procesów,
- Udział w wewnętrznym projekcie CRM (opisy workflow, ustalanie rozwiązań IT i biznesowych na potrzeby programu, odpowiedzialność za przygotowanie umowy SLA - umowa, definiowanie katalogu usług, tworzenie kart usług),
- Tworzenie raportów w MS Visual Studio Reporting Servieces,
- Pisanie zapytań w SQL w celu wykonywania raportów w Reporting Servieces oraz sprawdzenia poprawności działania aplikacji, tworzenia wejściowych danych testowych.
- Replikacja zgłaszanych błędów i opisywanie rozwiązań,
- Monitorowanie i obsługa błędów testowanych aplikacji, rozwiązywanie bieżących problemów,
- Analiza wyników i raportowanie przebiegu prac testowych,
- Wykonywanie testów (funkcjonalne, wydajnościowe, akceptacyjne), systemów informatycznych (ustalenia z zespołem programistów zakresu testów, tworzenie scenariuszy testowych, dokumentacja z wykonywanych testów, zgłaszanie wyników testów), automatyzacja testów,
- Konfiguracja istniejących i przygotowywanie nowych środowisk testowych,
- Przygotowywanie danych testowych, wycena pracochłonności zleceń,
- Tworzenie dokumentacji technicznej do aplikacji tworzonych przez zespoły programistów na potrzeby firmy Rossmann,
- Modelowanie procesów,
- Udział w wewnętrznym projekcie CRM (opisy workflow, ustalanie rozwiązań IT i biznesowych na potrzeby programu, odpowiedzialność za przygotowanie umowy SLA - umowa, definiowanie katalogu usług, tworzenie kart usług),
- Tworzenie raportów w MS Visual Studio Reporting Servieces,
- Pisanie zapytań w SQL w celu wykonywania raportów w Reporting Servieces oraz sprawdzenia poprawności działania aplikacji, tworzenia wejściowych danych testowych.
Administrator Service Desk
Lukas Bank S.A.
- Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń dotyczących systemów informatycznych w podległej części sieci korporacyjnej ( II linia wsparcia ),
- Wdrażanie procedur bezpieczeństwa związanych z infrastrukturą informatyczną,
- Udział we wdrażaniu platformy Citrix w oddziale regionalnym i w podległych placówkach bankowych,
- Zarządzanie, konserwacja i modernizacja sprzętem komputerowym i sieciowym w placówkach bankowych, punktach obsługi klienta i oddziale regionalnym,
- Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz opieka nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami,
- Administracja siecią LAN,
- Zarządzanie i administrowanie podległą częścią sieci korporacyjnej Novell Netware 6.5,
- Zarządzanie kopiami bezpieczeństwa ( Arcserve 9.0 ) i streamerami Dell PoverVault
- Administracja serwerem plikowym Novell i serwerem poczty Novell GroupWise 6.5,
- Zarządzanie i administracja dostępem do zasobów sieci i oprogramowania na ponad 200 stacjach roboczych pakietem Novell ZenWorks 6.5,
- Zarządzanie aplikacjami biznesowymi ( kredytowe, księgowe, płacowe )
- Pomoc w obsłudze programów bankowych oraz aplikacji biurowych,
- Tworzenie analiz, zestawień, raportów,
- Serwis urządzeń biurowych, koordynowanie prac serwisowych,
- Nadzór nad zapewnieniem technicznej obsługi majątku teleinformatycznego ( serwisowanie sprzętu, zarządzanie procesem wymiany sprzętu uszkodzonego, ocena technicznej przydatności sprzętu do dalszego użytkowania ),
- Nadzór nad powierzonym majątkiem teleinformatycznym ( inwentaryzacja majątku, likwidacja sprzętu nie nadającego się do użytku, ),
- Koordynacja procesu otwierania nowych Placówek Bankowych w zakresie zapewnienia infrastruktury teleinformatycznej ( zamawianie usług teleinformatycznych i sprzętu komputerowego do nowej lokalizacji, instalacja sprzętu na stanowiskach pracy oraz w szafie krosowniczej, sprawdzanie poprawności działania systemów, zakładanie dostępów, próbne logowania z użytkownikami, szkolenia, koordynacja podłączeń bankomatów, wpłatomatów, multisejfów, alarmu ) - ponad 30 zrealizowanych projektów,
- Dwukrotny udział w przenoszeniu Oddziału Regionalnego Banku ( tworzenie planu sieci teleinformatycznej oraz biura, koordynacja i nadzór nad pracami ekip remontowych, deinstalacja sprzętu informatycznego w starej lokalizacji i instalacja w nowej, tworzenie planów biura po realokacji ),
- Współpraca z Telekomunikacją Polską w zakresie zamawiania i zarządzania usługami telefonicznymi ( terminowe zamawianie / likwidacja usług, koordynacja pracy ekip serwisowych, ścisła współpraca z Opiekunem Kluczowych Klientów TP na podległym sobie terenie ).
- Wykonywanie wszystkich czynności w oparciu o umowy SLA i procedury ITIL.
- Wdrażanie procedur bezpieczeństwa związanych z infrastrukturą informatyczną,
- Udział we wdrażaniu platformy Citrix w oddziale regionalnym i w podległych placówkach bankowych,
- Zarządzanie, konserwacja i modernizacja sprzętem komputerowym i sieciowym w placówkach bankowych, punktach obsługi klienta i oddziale regionalnym,
- Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz opieka nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami,
- Administracja siecią LAN,
- Zarządzanie i administrowanie podległą częścią sieci korporacyjnej Novell Netware 6.5,
- Zarządzanie kopiami bezpieczeństwa ( Arcserve 9.0 ) i streamerami Dell PoverVault
- Administracja serwerem plikowym Novell i serwerem poczty Novell GroupWise 6.5,
- Zarządzanie i administracja dostępem do zasobów sieci i oprogramowania na ponad 200 stacjach roboczych pakietem Novell ZenWorks 6.5,
- Zarządzanie aplikacjami biznesowymi ( kredytowe, księgowe, płacowe )
- Pomoc w obsłudze programów bankowych oraz aplikacji biurowych,
- Tworzenie analiz, zestawień, raportów,
- Serwis urządzeń biurowych, koordynowanie prac serwisowych,
- Nadzór nad zapewnieniem technicznej obsługi majątku teleinformatycznego ( serwisowanie sprzętu, zarządzanie procesem wymiany sprzętu uszkodzonego, ocena technicznej przydatności sprzętu do dalszego użytkowania ),
- Nadzór nad powierzonym majątkiem teleinformatycznym ( inwentaryzacja majątku, likwidacja sprzętu nie nadającego się do użytku, ),
- Koordynacja procesu otwierania nowych Placówek Bankowych w zakresie zapewnienia infrastruktury teleinformatycznej ( zamawianie usług teleinformatycznych i sprzętu komputerowego do nowej lokalizacji, instalacja sprzętu na stanowiskach pracy oraz w szafie krosowniczej, sprawdzanie poprawności działania systemów, zakładanie dostępów, próbne logowania z użytkownikami, szkolenia, koordynacja podłączeń bankomatów, wpłatomatów, multisejfów, alarmu ) - ponad 30 zrealizowanych projektów,
- Dwukrotny udział w przenoszeniu Oddziału Regionalnego Banku ( tworzenie planu sieci teleinformatycznej oraz biura, koordynacja i nadzór nad pracami ekip remontowych, deinstalacja sprzętu informatycznego w starej lokalizacji i instalacja w nowej, tworzenie planów biura po realokacji ),
- Współpraca z Telekomunikacją Polską w zakresie zamawiania i zarządzania usługami telefonicznymi ( terminowe zamawianie / likwidacja usług, koordynacja pracy ekip serwisowych, ścisła współpraca z Opiekunem Kluczowych Klientów TP na podległym sobie terenie ).
- Wykonywanie wszystkich czynności w oparciu o umowy SLA i procedury ITIL.
specjalista d/s marketingu
Tkaniny Techniczne S.A. Pabianice
- Przygotowywanie materiałów reklamowych,
- Analiza możliwości alternatywnych zastosowań w zakresie wykorzystania produktów,
- Pozyskiwanie klientów,
- Bezpośrednia współpraca z klientem,
- Reprezentowanie Firmy na targach branżowych, przygotowywanie ofert.
- Analiza możliwości alternatywnych zastosowań w zakresie wykorzystania produktów,
- Pozyskiwanie klientów,
- Bezpośrednia współpraca z klientem,
- Reprezentowanie Firmy na targach branżowych, przygotowywanie ofert.
Szkolenia i kursy
- W26CAR - SAP Customer Activity Repository
- MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012
- Ścieżka szkoleniowa MCSA (70-270, 70-290, 70-291, 70-680)
- Narzędzia do komunikacji i wspomagania pracy grupowej - SharePoint
- MS 6445 - Implementacja i administracja Windows Small Business Server 2008
- Międzynarodowy Certyfikat Institute of Leadership and Management w zakresie zarządzania pierwszoliniowego poziom 5 (ILM Award in First Line Managment Level 5)
- Zarządzanie wymaganiami systemów informatycznych - szkolenie Altkom – Certyfikat REQB Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań
- OMG Certified UML Professional - Fundamental
- Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001
- Zarządzanie w zespole - praktyczne aspekty pracy Projekt Managera
- Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK; podejście praktyczne
- Szkolenie PRINCE2@ Foundation - certyfikat
- APOLLO 13 - an ITSM case experience ( ITIL )
- Komunikacja, prezentacja, praca w grupie
- NetWare 4.11 Administration ( CNA )
- GroupWise 5 Administration
- Przygotowanie specjalistów NetWare 4 do uaktualnienia do NetWare 6
- Uaktualnienie do NetWare 6
- Zarządzanie stacjami roboczymi za pomocą ZENWorks 4
- MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012
- Ścieżka szkoleniowa MCSA (70-270, 70-290, 70-291, 70-680)
- Narzędzia do komunikacji i wspomagania pracy grupowej - SharePoint
- MS 6445 - Implementacja i administracja Windows Small Business Server 2008
- Międzynarodowy Certyfikat Institute of Leadership and Management w zakresie zarządzania pierwszoliniowego poziom 5 (ILM Award in First Line Managment Level 5)
- Zarządzanie wymaganiami systemów informatycznych - szkolenie Altkom – Certyfikat REQB Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań
- OMG Certified UML Professional - Fundamental
- Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001
- Zarządzanie w zespole - praktyczne aspekty pracy Projekt Managera
- Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK; podejście praktyczne
- Szkolenie PRINCE2@ Foundation - certyfikat
- APOLLO 13 - an ITSM case experience ( ITIL )
- Komunikacja, prezentacja, praca w grupie
- NetWare 4.11 Administration ( CNA )
- GroupWise 5 Administration
- Przygotowanie specjalistów NetWare 4 do uaktualnienia do NetWare 6
- Uaktualnienie do NetWare 6
- Zarządzanie stacjami roboczymi za pomocą ZENWorks 4
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
Fotografia, budownictwo, lofty, stare fabryki, renowacja zabytkowych mebli
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Bezpieczeństwo i audyt IT www.locos.pl
Bezpieczeńtwo i Audyt IT ( www.locos.pl ) to grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa, kontroli (audytu) bezpieczeństwa.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fotografia Eventowa
Wszystko co związane z fotografią wydarzeń sportowych, firmowych, okolicznościowych itp.
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Kondycja przedsiębiorstw i wiarygodność płatnicza
Zapraszamy do grupy, której celem jest podjęcie dyskusji na temat sposobów chronienia się przed niewiarygodnymi firmami i narzędzi ułatwiających podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Przestrzenie poprzemysłowe i rewitalizacje
Postindustrial, budynki i przestrzenie do zagospodarowania na nowo, lofty, fabryki, kopalnie, Śląsk, Łódź, Trójmiasto i inne. Jak również: hałdy, kamieniołomy, wyrobiska, osiedla robotnicze, dawne hal