Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
Sprzedaż
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
dobra organizacja pracy
Likwidacja szkód komunikacyjnych
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Pracownik ds. Obsługi naziemnej
- załadunek i rozładunek samolotów (bagaż, cargo, poczta)
- naziemna obsługa operacyjna samolotu zgodnie z wymogami bezpieczeństwa oraz wymaganiami przewoźnika
- obsługa sprzętu lotniskowego
- pomocnicze prace magazynowe, m.in. przy kontroli bezpieczeństwa przewożonych towarów, zabezpieczanie siatkami ładunków, załadunek/rozładunek palet cargo.
- naziemna obsługa operacyjna samolotu zgodnie z wymogami bezpieczeństwa oraz wymaganiami przewoźnika
- obsługa sprzętu lotniskowego
- pomocnicze prace magazynowe, m.in. przy kontroli bezpieczeństwa przewożonych towarów, zabezpieczanie siatkami ładunków, załadunek/rozładunek palet cargo.
Asystent Brokera
- obsługa posprzedażowa Klientów - firm oraz Klientów indywidualnych, w tym m.in.:
* pilnowanie terminów wygasania ubezpieczeń, przygotowywanie ofert kontynuacji ubezpieczenia
* terminowe wypowiadanie umów obowiązkowego ubezpieczenia OCppm
* odpowiadanie na zapytania Klientów
- przygotowywanie zapytań ofertowych
- kompletowanie i analiza ofert ubezpieczenia pozyskanych z Towarzystw Ubezpieczeniowych
- przygotowywanie rekomendacji dla Klientów
- obsługa procesu likwidacji szkód
- udział w spotkaniach z Klientami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
* pilnowanie terminów wygasania ubezpieczeń, przygotowywanie ofert kontynuacji ubezpieczenia
* terminowe wypowiadanie umów obowiązkowego ubezpieczenia OCppm
* odpowiadanie na zapytania Klientów
- przygotowywanie zapytań ofertowych
- kompletowanie i analiza ofert ubezpieczenia pozyskanych z Towarzystw Ubezpieczeniowych
- przygotowywanie rekomendacji dla Klientów
- obsługa procesu likwidacji szkód
- udział w spotkaniach z Klientami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
Broker ubezpieczeniowy / Przedstawiciel
CFB Sp. z o.o.
- pozyskiwanie Klientów
- utrzymywanie relacji z Klientami
- współtworzenie programów ubezpieczeniowych - głównie ubezpieczenia komunikacyjne flotowe
Współpraca na zasadzie tzw. "samozatrudnienia".
25.09.2018 zdany egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych przed Komisją Nadzoru Finansowego.
- utrzymywanie relacji z Klientami
- współtworzenie programów ubezpieczeniowych - głównie ubezpieczenia komunikacyjne flotowe
Współpraca na zasadzie tzw. "samozatrudnienia".
25.09.2018 zdany egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych przed Komisją Nadzoru Finansowego.
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Obsługa i koordynacja procesu likwidacji szkód:
- kontakt z Klientami oraz Ubezpieczycielami
- zgłaszanie szkód do Ubezpieczycieli w imieniu Klientów (mailowo, telefonicznie, poprzez formularze online)
- weryfikacja dokumentacji szkodowej, np. pod względem jej kompletności, zawartości merytorycznej
- nadzór nad procesem likwidacji szkód
- przygotowywanie odwołań od decyzji Ubezpieczycieli
- dbałość o przejrzystą rejestrację dokumentów w systemie
- kontakt z Klientami oraz Ubezpieczycielami
- zgłaszanie szkód do Ubezpieczycieli w imieniu Klientów (mailowo, telefonicznie, poprzez formularze online)
- weryfikacja dokumentacji szkodowej, np. pod względem jej kompletności, zawartości merytorycznej
- nadzór nad procesem likwidacji szkód
- przygotowywanie odwołań od decyzji Ubezpieczycieli
- dbałość o przejrzystą rejestrację dokumentów w systemie
Underwriter
- analiza ryzyka
- przedstawianie oraz negocjowanie ofert ubezpieczenia - głównie ubezpieczenia komunikacyjne flotowe, ale również ubezpieczenia majątkowe, odpowiedzialności cywilnej, transportowe, osobowe
- kontakt z Klientami
- realizacja planów sprzedażowych oraz wynikowych
- prowadzenie szkoleń
- udział w szkoleniach wewnętrznych
- pełnienie funkcji opiekuna stażu
Praca w zespole underwriterów.
- przedstawianie oraz negocjowanie ofert ubezpieczenia - głównie ubezpieczenia komunikacyjne flotowe, ale również ubezpieczenia majątkowe, odpowiedzialności cywilnej, transportowe, osobowe
- kontakt z Klientami
- realizacja planów sprzedażowych oraz wynikowych
- prowadzenie szkoleń
- udział w szkoleniach wewnętrznych
- pełnienie funkcji opiekuna stażu
Praca w zespole underwriterów.
Asystent Zespołu Underwriterów
Wsparcie zespołu underwriterów w codziennej pracy, m.in.:
- przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych
- obsługa posprzedażowa Klientów oraz Pośredników
- realizacja zadań administracyjnych i rozliczeniowych
- budowa własnej sieci kontaktów wśród Pośredników i Klientów
- udział w szkoleniach wewnętrznych
- przygotowywanie dokumentów ubezpieczeniowych
- obsługa posprzedażowa Klientów oraz Pośredników
- realizacja zadań administracyjnych i rozliczeniowych
- budowa własnej sieci kontaktów wśród Pośredników i Klientów
- udział w szkoleniach wewnętrznych
Szkolenia i kursy
listopad 2013 - kwiecień 2014: kurs Akademia Praktyków Biznesu zorganizowany przez NEUCA SA oraz Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
m.in. motoryzacja, lotnictwo, kolarstwo szosowe, motorsport, muzyka
Inne
Najwyższa średnia ocen wśród absolwentów kierunku Ekonomia (studia stacjonarne pierwszego stopnia) w roku akademickim 2011/2012
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.