Michał Gładyszewski
Technical Support Engineer Level II, VMware
Umiejętności
LDAP
Linux
Microsoft SQL Server
Networking
PostgreSQL
SRM 5.0
SSL Certificates
VMware Infrastructure
Windows Server
Zarządzanie IT
Bazy danych
VMWare ESXi
Vmware Vsphere vCenter
Help Desk IT / Support IT
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
VMware Certified Advanced Professional 6 — Data Center Virtualization Deployment
VMware vSAN 2017 Specialist
VMware Site Recovery Manager: Troubleshooting 6.x
VMware Site Recovery Manager: Install, Configure, Manage [V6.1]
VMware Certified Professional 6 - Data Center Virtualization (VCP6-DCV)
VMware Certified Professional 5 - Data Center Virtualization (VCP5-DCV)
ITIL Fundation
CCNA Routing and Switching
MCTS Windows 7
MCSA Windows Server 2003
Comptia Network+
Comptia A+
VMware vSAN 2017 Specialist
VMware Site Recovery Manager: Troubleshooting 6.x
VMware Site Recovery Manager: Install, Configure, Manage [V6.1]
VMware Certified Professional 6 - Data Center Virtualization (VCP6-DCV)
VMware Certified Professional 5 - Data Center Virtualization (VCP5-DCV)
ITIL Fundation
CCNA Routing and Switching
MCTS Windows 7
MCSA Windows Server 2003
Comptia Network+
Comptia A+
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.