Michał Gębusia
Specjalista Pomocy Technicznej ds. Systemu Mobilnej Sprzedaży
Karczew,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Pomocy Technicznej ds. Systemu Mobilnej Sprzedaży
Wsparcie działu IS w zakresie SAP SD, EDI, TLE, TTM, udział w projekcie dystrybutorskim (testowanie i wdrażanie aplikacji Web do wydruku dokumentów u klienta, uzupełnianie Master Data klienta), tworzenie procedur;
helpdesk IS – 1sza linia wsparcia: techniczne wsparcie użytkowników w zakresie działania aplikacji mobilnej oraz urządzeń PDA, obsługa i monitorowanie systemu mobilnej sprzedaży oraz integracji danych do SAP, generowanie raportów z SAP, testowanie aplikacji mobilnej sprzedaży, wdrażanie nowych aplikacji, realizacja projektu inwentaryzacji i zarządzania sprzętem mobilnym
helpdesk IS – 1sza linia wsparcia: techniczne wsparcie użytkowników w zakresie działania aplikacji mobilnej oraz urządzeń PDA, obsługa i monitorowanie systemu mobilnej sprzedaży oraz integracji danych do SAP, generowanie raportów z SAP, testowanie aplikacji mobilnej sprzedaży, wdrażanie nowych aplikacji, realizacja projektu inwentaryzacji i zarządzania sprzętem mobilnym
Doradca finansowo – ubezpieczeniowy
Aktywne pozyskiwanie klienta, doradztwo oraz sprzedaż ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Informatyka, rynek kapitałowy i turystyka górska.