Michał Gębusia

Michał Gębusia

Specjalista Pomocy Technicznej ds. Systemu Mobilnej Sprzedaży
Karczew, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Web Inn
Specjalista Pomocy Technicznej ds. Systemu Mobilnej Sprzedaży
Wsparcie działu IS w zakresie SAP SD, EDI, TLE, TTM, udział w projekcie dystrybutorskim (testowanie i wdrażanie aplikacji Web do wydruku dokumentów u klienta, uzupełnianie Master Data klienta), tworzenie procedur;
helpdesk IS – 1sza linia wsparcia: techniczne wsparcie użytkowników w zakresie działania aplikacji mobilnej oraz urządzeń PDA, obsługa i monitorowanie systemu mobilnej sprzedaży oraz integracji danych do SAP, generowanie raportów z SAP, testowanie aplikacji mobilnej sprzedaży, wdrażanie nowych aplikacji, realizacja projektu inwentaryzacji i zarządzania sprzętem mobilnym
Allianz
Doradca finansowo – ubezpieczeniowy
Aktywne pozyskiwanie klienta, doradztwo oraz sprzedaż ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Informatyka, rynek kapitałowy i turystyka górska.