Michał Gajewski

Szybko uczący się administrator IT
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

LANDesk Lotus Notes SAP Obsługa klienta SEP 1kV Uprawnienia do tankowania gazu lpg Prawo jazdy kat. B (czynne nieprzerwanie od 2009r.) Europejski certyfikat operatora wózka widłowego jezdniowego (wysoki skład) Obsługa komputera: Podstawy programowania C++ oraz Delphi Obsługa Komputera: MS-DOS Obsługa komputera: Windows 2000, NT, XP, 7, 8 Obsługa komputera: Linux - konsola (podstawy), środowiska graficzne Obsługa komputera: Windows Server 2008 / 2012 Projektowanie stron www - CMS Jooml Administracja infrastrukturą sieciową Konfiguracja sieci LAN / WLAN / VPN SQL z poziomu phpMyAdmin Administracja CRM EGroupware Podstawowa administracja CDN Optima Obsługa komputera: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook Podnośnik Nożycowy

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. IT
- Wsparcie użytkowników, pierwsza linia wsparcia Helpdesk
- Przygotowanie nowych stanowisk pracowniczych oraz wdrażanie nowych pracowników.
- Dbanie o utrzymanie infrastruktury komputerowej, sieciowej, serwerowej
- Administracja centralą telefoniczną Cisco w regionie
- Wsparcie innowacyjnych dla centrum projektów, m.in. kompletacji głosowej (Vocollect )
- Wsparcie przy otwarciu, innowacyjnej dla firmy, Fabryki Zup produkującej produkty krótkoterminowe
- Otwarcie centrum dystrybucyjnego / biura regionu Warszawa.

Do regionu który obsługuje należy Centrum Dystrybucyjne Biedronki, Centrum Dystrybucyjne drogerii Hebe, oraz Fabryki Zup świeżych
Logo
Administrator systemów IT
YOUNG & CASE POLSKA Sp. z o.o. / Biurotax Sp. z o.o.
- Administracja systemem CRM EGroupware na kilku witrynach
- Rozwiązywanie prostych problemów w kodzie źródłowym
- EGrupware – z pomocą bardziej doświadczonych administratorów
- Administracja Active Directory
- Instalacja oprogramowania na komputerach klienckich
- Przygotowywanie nowych stanowisk komputerowych
- Serwis i konserwacja sprzętu komputerowego
Logo
Obsługa strony internetowej / sklepu internetowego (web2print)
Abellin Sp. z o.o. Piaseczno, ul Okulickiego 7/9
- utworzenie i prowadzenie witryny „abellin.net”
- prowadzenie strony online.abellin.net – obsługa platformy web2print
- obsługa konta firmowego allegro
- kontakt z klientem biznesowym i indywidualnym
- diagnoza oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego w biurze
- pomoc przy pracach introligatorskich
Logo
Konsultant telefoniczny infolinii technicznej
Work Service S.A. – Główne Call Center Cyfry\+/NC\+; Warszawa, ul. Poloneza 93
- obsługa klienta na przychodzącej infolinii technicznej drugiego stopnia (tzw. hard tech)
- doradztwo oraz udzielanie odpowiedzi na wszystkie zagadnienia techniczne
- diagnoza i usuwanie usterek sprzętu produkowanego w latach 1997-2013
- dokonywanie wskazówek odnośnie prawidłowego ustawienia anteny bez specjalistycznego sprzętu (mierników sygnału)
- konfiguracja sieci LAN na sprzęcie wewnętrznym (dekoderach), jak i zewnętrznym (routery, homeplug, adapter WiFi)
- obsługa klientów ze sprzętem DSL
- dodatkowa aktywna sprzedaż produktów firmy
- renegocjacja warunków umów długoterminowych
Logo
Pracownik Stacji Orlen
„AMB Łukasz Borkowski” – SP 4068, Tarczyn, al. Krakowska 25/27
- Bezpośrednia obsługa klienta
- Dodatkowa aktywna sprzedaż produktów promocyjnych
- Przyjęcie oraz zamówienie towaru
- Dbanie o porządek i sprawność urządzeń na stacji paliw
Logo
Obsługa sklepu internetowego „ bielizna sylena.pl” – praca dodatkowa
bieliznasylena.pl
- Aktualizacja bazy danych
- Optymalizacja strony oraz platformy sprzedażowej
- Współtworzenie kampanii sprzedażowej
- Obsługa i inwentaryzacja sprzętu w firmie
Logo
Pracownik Stacji paliw
Speed Team – Piotr Radziak – Shell SP 1064, Warszawa, ul. Płochocińska 201
- Bezpośrednia obsługa klienta
- Dodatkowa aktywna sprzedaż produktów promocyjnych
- Przyjęcie towaru
- Dbanie o porządek i sprawność urządzeń na stacji paliw

Edukacja

Logo
Technik Informatyk, średnie
Centrum Nauki i Biznesu Żak Piaseczno ul. Powstańców Warszawy 21

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk