Michał Chrościcki

Marketing Internetowy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Music Marketing Facebook Fan Page Strategies Facebook Marketing Social Marketing reklama w mediach społecznościowych Social Media Marketing Monitoring Mediów Społecznościowych

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mint Media
Social Media Analyst
Logo
Social Relations Specialist
Brand Fibres (VML Poland)
Logo
Junior Researcher
Brand Fibres (VML Poland)

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing w Przedsiębiorstwie, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Inne

Monitoringowe:
- Brand24, SentiOne, NewsPoint, Radian 6, Sotrender, Google (Analytics, Trends, Planner)
Graficzne:
- Adobe (Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, Flash), CorelDRAW, Gimp
Biurowe:
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Open Office
Projektowe:
- P2ware Planner
Inne:
- Google (AdWords, Maps, Earth, Blogger), WordPress, Jumla, Drupal, Easypano ( Panoweaver, Tourweaver, Modelweaver), Articulate (Presenter, Quizmaker, Engage), Prezi

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing Internetowy SGH edycja XIV i XV
Marketing Internetowy SGH edycja XIV i XV
Studia Podyplomowe Marketing Internetowy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - edycja 14. i 15.
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Reklama w Internecie
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.