Michał Cebula
manager klienta, DB Schenker Rail Polsaka S.A.
Mysłowice,
śląskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista do spraw projektów i przetargów od 01.05.2011 manager klienta
-bieżąca penetracja rynku oraz opracowywanie analiz ekonomicznych w celu pozyskiwania nowych klientów,
- udział w terenowych wizjach lokalnych poprzedzających przygotowanie ofert handlowych oraz sporządzanie założeń technicznych na bazie których tworzone są kalkulacje cenowe,
- odpowiedzialność za terminowe kompletowanie dokumentów przetargowych Spółki zgodnie z wymaganiami ofertowymi Zamawiającego oraz sporządzanie ofert handlowych i przetargowych,
- opracowywanie projektów nowych umów w ramach prowadzonych postępowań ofertowych i przetargowych, ścisła współpraca z Biurami: Radców Prawnych, Pionu Technicznego,
- obsługa procesu windykacji klienta,
- obsługa procesu reklamacji klientów.
- udział w terenowych wizjach lokalnych poprzedzających przygotowanie ofert handlowych oraz sporządzanie założeń technicznych na bazie których tworzone są kalkulacje cenowe,
- odpowiedzialność za terminowe kompletowanie dokumentów przetargowych Spółki zgodnie z wymaganiami ofertowymi Zamawiającego oraz sporządzanie ofert handlowych i przetargowych,
- opracowywanie projektów nowych umów w ramach prowadzonych postępowań ofertowych i przetargowych, ścisła współpraca z Biurami: Radców Prawnych, Pionu Technicznego,
- obsługa procesu windykacji klienta,
- obsługa procesu reklamacji klientów.
Kierownik zmianowy na oddziałach kolejowych w pionie Usługi Bocznicowe i Koleje Przemysłowe
DB Shenker Rail Polska S.A.
- organizacja pracy oddziału, dozorowanie ruchu kolejowego na bocznicy oraz pracowników kolejowych wszystkich służb kolejowych na prowadzonej zmianie,
- sprawdzanie zdolności do pracy pracowników pod względem posiadanych kwalifikacji i egzaminów,
- współpraca z koordynatorem oraz innymi uprawnionymi pracownikami wyznaczonymi przez klienta w celu sprawnej obsługi bocznicy.
- sprawdzanie zdolności do pracy pracowników pod względem posiadanych kwalifikacji i egzaminów,
- współpraca z koordynatorem oraz innymi uprawnionymi pracownikami wyznaczonymi przez klienta w celu sprawnej obsługi bocznicy.
Szkolenia i kursy
-ukończony kurs dyżurnego ruchu
-ukończone szkolenie z zakresu Prawa Zamówień Publicznych
-ukończone szkolenie z zakresu Prawa Zamówień Publicznych