Michał Byrtek

Biuro obsługi klienta, Teroplan S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Odporność na stres Obsługa klienta dobra organizacja pracy Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Teroplan S.A.
Biuro obsługi klienta
Udzielanie informacji o usługach firmy. Rozwiązywanie problemów związanych z zamówionymi biletami, oraz przekazywanie stosownych informacji do odpowiednich działów.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Wewnętrzne, licencjackie
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Indywidualnego Apeiron
Logo
Technik Informatyk, średnie
Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Węgierskiej Górce

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media