Michał Budziński

Michał Budziński

Inżynier Wsparcia Technicznego, Kierownik Wsparcia Produktu - Nokia Siemens Networks
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Nokia
Inżynier Wsparcia Technicznego, Kierownik Wsparcia Produktu
Projekty: Alvarion mobile WiMax, 3G Femto Solution
Triale i wsparcie u klienta: Chunghwa Telecom – Taipei Taiwan, China Unicom - BaoDing China, ETSI UMTS Femtocell Plugfest - Sophia Antipolis France, SFR - Paris France

Opis obowiązków: Zarządzanie projektami, techniczne wsparcie klientów, rozwiązywanie problemów zdalnie i u klienta, uczestnictwo w trialach i pilotach nowego oprogramowania, weryfikacja i testy nowego oprogramowania, prowadzenie szkoleń technicznych w Polsce i za granicą.
Nokia
Integrator projektów
Projekty: WI@ Platform, 3G Femto Solution
Logo
Administrator Aplikacji
Euro Bank S.A.
Zarządzanie bazami danych (Oracle) i oprogramowaniem banku, administracja serwerami (IBM Power 5, HP, SUN Fire), systemami operacyjnymi (IBM AIX, Sun Solaris, Red Hat Enterprise Linux, MS Windows 2000 Server/XP/2003).
Logo
Administrator systemów i sieci komputerowych
ADP Poland
- nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sieci i systemów komputerowych klientów
- wdrażanie nowych technologii informatycznych
- tworzenie nowych sieci komputerowych i instalowanie serwerów
- serwis sprzętu komputerowego i pomoc użytkownikom
Logo
Informatyk serwisant
Rob-Com
- tworzenie nowych sieci
- konfiguracja i administracja serwerami Windows, NetWare i Linux
- kompleksowa obsługa informatyczna stacji paliw
- wdrażaniem zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP) SAP Business One

Edukacja

Logo
Informatyka i Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Systemy i sieci komputerowe, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania „Copernicus” we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Inne

http://www.linkedin.com/pub/michal-budzinski/0/350/742