Michał Balbuse

Szef zespołu handlowego, specjalizacja w Zamówieniach Publicznych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Systemy szerokopasmowe DSL DWDM GSM IP LTE Komunikacja mobilna Urządzenia mobilne MPLS SDH SIP Telekomunikacja Telefonia TETRA UMTS Komunikacja zintegrowana Usługa dodana VoIP Bezprzewodowy 3G BDM Przetargi publiczne Business Development Manager Prawo zamówień publicznych Przetargi

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
polski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Emitel S.A.
Business Development Manager
 Współtworzenie strategii sprzedaży i rozwoju firmy,
 tworzenie i realizowanie strategii, budżetu oraz planu sprzedaży działu,
 wprowadzenie firmy na rynki sektora administracji publicznej, energetycznego oraz obronnego,
 analizowanie nowych technologii i rozszerzanie wachlarza usług firmy (np. wprowadzenie na rynek łączności trunkingowej),
 nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami na adekwatnym poziomie,
 zarządzanie zespołem sprzedaży, dbanie o motywację i dążenie do wspólnego celu,
 prowadzenie negocjacji zakupowych i sprzedażowych,
 budowanie systemów motywacyjnych,
 budowanie procesów sprzedaży,
 zarządzanie skomplikowanymi i złożonymi projektami,
 budowanie relacji wewnętrznych.

Stanowiska: Kierownik Sprzedaży ds. Rynku Sektora Publicznego, Kierownik Działu Sprzedaży ds. Rynku Sektora Publicznego, Business Development Manager.
Orange Polska S.A.
Dyrektor Handlowy
 Tworzenie strategii sprzedaży portfela klientów kluczowych,
 budowanie planu sprzedaży i budżetu portfela,
 zarządzanie zespołem sprzedaży,
 rozwinięcie i utrzymanie relacji z kadrą zarządzającą powierzonych klientów,
 budowanie relacji oraz kreowanie standardów współpracy wewnątrz organizacji,
 nadzorowanie tworzenia ofert, prowadzenie kluczowych negocjacji z klientami,
 nadzór nad realizacją kontraktów,
 nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami na potrzebnym poziomie.

Stanowiska: Specjalista sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Kierownik portfela TYCOON, Główny Specjalista Wiodący, Dyrektor Handlowy.
Kopernik.pl
Catalogue Manager
 Zbudowanie i zarządzanie zespołem, który stworzył część portalu internetowego, poświęconą nowym technologiom i telekomunikacji,
 zapewnienie relacji z firmami z branży IT oraz telekomunikacji ,
 udział w tworzeniu treści portalu,
 słownik pojęć telekomunikacyjnych,
 szereg artykułów poświęconych telekomunikacji.
Logo
Regional Sales Manager
Zephyr Communications Sp. z o. o.
 Zbudowanie i organizacja pracy biura międzynarodowego operatora telekomunikacyjnego (część AT&T) na północną część kraju,
 zatrudnienie i zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych,
 zawieranie długofalowych umów z klientami z segmentu średnich i dużych firm.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Z. U. T. „Teltronik” Sp. z o. o.
 Sprzedaż usług telekomunikacyjnych do nowych klientów,
 utrzymanie powierzonych kontraktów,
 zbudowanie sieci sprzedaży dealerskiej,
 prowadzenie szkoleń dla biur obsługi klienta operatorów telekomunikacyjnych,
 uruchomienie i prowadzenie salonu sprzedaży.

Szkolenia i kursy

• Finanse dla managerów z elementami budżetowania/BDO, 2015
• Moje mocne strony, to mocne strony mojego zespołu/BTC, 2014
• Nowelizacja Prawa zamówień publicznych/Instytut Zamówień Publicznych, 2013
UCaaS/Integrated Solutions/2012
CISCO HCS/CISCO, 2012
Nokia & Windows Phone/Nokia&Microsoft, 2012
Nowelizacja Prawa zamówień publicznych/Instytut Zamówień Publicznych, 2011
Wywieranie wpływu w kontakcie z klientem/GB Resources Sp. z o.o., 2011
Szkolenie z Prawa Zamówień Publicznych/Instytut Zamówień Publicznych, 2010
Cisco Sales Essentials/CISCO, 2009
Associate’s Certificate In Project Management/The George Washington University, 2007
Zastosowanie Zarządzania Projektami/Szkolenie w ramach programu szkoleń EFI przy Unii Europejskiej/MCDC, 2007
Project Management Applications/The George Washington University, 2007
Scheduling & cost control/The George Washington University, 2007
Harmonogramowanie i kontrola kosztów w projekcie/Szkolenie w ramach programu szkoleń EFI przy Unii Europejskiej/MCDC, 2007
Zarządzanie Ryzykiem/Szkolenie w ramach programu szkoleń EFI przy Unii Europejskiej/MCDC, 2006
Wywieranie wpływu na klienta w sytuacjach nieformalnych InSoCon/Huthwaite International, 2006
Risk Management/The George Washington University, 2006
Project Manager/The George Washington University, 2006
Zarządzanie Projektami/Szkolenie w ramach programu szkoleń EFI przy Unii Europejskiej/MCDC, 2006
Negocjacje WIN-WIN/Huthwaite International, 2006
Szkolenie sprzedażowe Orange/Orange, 2006
Techniki Efektywnej Sprzedaży/Huthwaite International, 2005
Prowadzenie ewidencji dokumentów oznaczonych klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa”/Departament Szkoleń TP, 2002
Komunikacja interpersonalna w obsłudze Klienta/TP SIRCOM, 2002

Specjalizacje

Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

motoryzacja, żeglarstwo, literatura

Inne

Znajomość metodologii prowadzenia projektów (w oparciu o PMI/PMP) znajomość Prawa Zamówień Publicznych i biegła umiejętność stosowania w sprzedaży , biegła obsługa komputera, prawo jazdy, znajomość systemów informatycznych obsługi klientów, systemów zarządzania projektami, umiejętność sporządzania analiz ekonomicznych, prowadzenie złożonych projektów, asertywność, odporność na stres, komunikatywność.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;