Umiejętności
Microsoft Office
SAP FI
Zarządzanie zespołem
praw jazdy kat. B
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel farmaceutyczny
- prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej, handlowej na
rynku farmaceutycznym i aptecznym
- prezentacja produktów, szkolenie pierwszego stołu w aptece
- dbałość o partnerskie relacje z farmaceutami, właścicielami
obsługiwanych aptek
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych oraz
merchandisingowych
rynku farmaceutycznym i aptecznym
- prezentacja produktów, szkolenie pierwszego stołu w aptece
- dbałość o partnerskie relacje z farmaceutami, właścicielami
obsługiwanych aptek
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych oraz
merchandisingowych
Regionalny przedstawiciel handlowy
- realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- wdrażanie zgodnie z planogramem platform branżowych
- budowanie partnerskich oraz biznesowych relacji z powierzonymi
klientami hurtowymi, sieciami lokalnymi w celu rozpoznawania
potrzeb klienta
- wykonywanie zadań sprzedażowych - in & out, dystrybucyjnych i
merchandisingowych
- wdrażanie zgodnie z planogramem platform branżowych
- budowanie partnerskich oraz biznesowych relacji z powierzonymi
klientami hurtowymi, sieciami lokalnymi w celu rozpoznawania
potrzeb klienta
- wykonywanie zadań sprzedażowych - in & out, dystrybucyjnych i
merchandisingowych
Store Developer
- koordynator regionu TOP klientów, zarządzający
kilkunastoosobowym zespołem handlowców
- egzekwowanie ustaleń wynikających z umowy o współpracy z
danym klientem, poprzez pełną kontrolę i audyt ekspozycji oraz
stock’ów
- negocjacje dotyczące rozwoju klienta (ilość SKU, udziały półkowe,
zakupy)
kilkunastoosobowym zespołem handlowców
- egzekwowanie ustaleń wynikających z umowy o współpracy z
danym klientem, poprzez pełną kontrolę i audyt ekspozycji oraz
stock’ów
- negocjacje dotyczące rozwoju klienta (ilość SKU, udziały półkowe,
zakupy)
Przedstawiciel handlowy
- odpowiedzialność za rozwój dystrybucji w powierzonym regionie
- realizacja celów sprzedażowych
- odpowiedzialność za ekspozycję towarów w placówkach
handlowych zgodną ze standardami firmy
- budowanie dobrych relacji z klientem
- realizacja celów sprzedażowych
- odpowiedzialność za ekspozycję towarów w placówkach
handlowych zgodną ze standardami firmy
- budowanie dobrych relacji z klientem
Merchandiser / promotor
Merchandiser, promotor produktów firmy w kilku sieciowych marketach (Szczecin, Zielona Góra, Poznań).
Szkolenia i kursy
- CYTACKI & PIOTROWSKI PHARMA SOLUTION – Przedstawiciel Farmaceutyczny – partner biznesowy APTEKI – 01.2019
- SOBIESŁAW ZASADA CENTRUM – Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu doskonalenia techniki jazdy – 05.2016
- MARSCHALL – Rozwój świadomości biznesowej – podkompetencja świadomość marketingowa – 02.2016
- POLSKI CZERWONY KRZYŻ – Zaświadczenie o ukończeniu kursu pierwszej pomocy przedmedycznej – 01.2016
- MARSCHALL – Rozwój świadomości biznesowej – podkompetencja świadomość sprzedażowa – 12.2015
- MARSCHALL – Wyznaczanie celów / feedback– 11.2015,
- „Odkryj w jaki sposób zarządzać marketing-mixem, by marka, którą prowadzisz odniosła pełen sukces rynkowy” – szkolenie organizowane przez MARS POLSKA w ramach Akademii Wiedzy Praktycznej 2010;
- „Networking. Dlaczego warto inwestować w sieci kontaktów” – szkolenie organizowane przez DELOITTE w 2010 r.;
- „Skuteczna komunikacja” – szkolenie organizowane przez Grupę EUROCASH w 2010 r.;
- SOBIESŁAW ZASADA CENTRUM – Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu doskonalenia techniki jazdy – 05.2016
- MARSCHALL – Rozwój świadomości biznesowej – podkompetencja świadomość marketingowa – 02.2016
- POLSKI CZERWONY KRZYŻ – Zaświadczenie o ukończeniu kursu pierwszej pomocy przedmedycznej – 01.2016
- MARSCHALL – Rozwój świadomości biznesowej – podkompetencja świadomość sprzedażowa – 12.2015
- MARSCHALL – Wyznaczanie celów / feedback– 11.2015,
- „Odkryj w jaki sposób zarządzać marketing-mixem, by marka, którą prowadzisz odniosła pełen sukces rynkowy” – szkolenie organizowane przez MARS POLSKA w ramach Akademii Wiedzy Praktycznej 2010;
- „Networking. Dlaczego warto inwestować w sieci kontaktów” – szkolenie organizowane przez DELOITTE w 2010 r.;
- „Skuteczna komunikacja” – szkolenie organizowane przez Grupę EUROCASH w 2010 r.;
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
- sprzedaż, controlling, FMCG;
- fundusze unijne;
- żużel;
- tenis ziemny;
- dziennikarstwo.
- fundusze unijne;
- żużel;
- tenis ziemny;
- dziennikarstwo.
Organizacje
- październik 2006/luty 2008 - Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego (członek Rady; Redaktor Naczelny wydziałowego pisma „Gazetka studencka z Cukrowej”);
- listopad 2003/maj 2006 - Samorząd Uczniowski I Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze (członek samorządu; redagowanie szkolnej strony internetowej; fotograf).
- listopad 2003/maj 2006 - Samorząd Uczniowski I Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze (członek samorządu; redagowanie szkolnej strony internetowej; fotograf).
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.