Mira Olejarska

Mira Olejarska

Starszy Spec. ds. Reklamy
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Prószyński Media Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kontaktów z Mediami
Telewizja TVN
Koordynator projektu
Stworzenie strategii i koordynowanie działań akcji społecznej "Zauważeni" redakcji programu UWAGA! www.zauwazeni.tvn.pl Współtworzenie regulaminu konkursu.
Przygotowanie i prowadzenie ogólnopolskiego konkursu szkolnego "Ten chłopak. Ta dziewczyna." w ramach akcji. Opracowanie etapów konkursu, kontakt z uczestnikami, nadzór na prawidłowością realizacji zadań zgodnie z założeniami regulaminu. Organizacja gali rozdania nagród.
Tworzenie dokumentacji do reportaży pilotujących akcje.
Współpraca z partnerami akcji.
Bauer Sp. z o.o.
Starszy Spec. ds. Reklamy
Sprzedaż powierzchni reklamowych w tygodnikach telewizyjnych: Tele Tydzień, TO&OWO, Teleświat, KurierTV, SuperTV, TeleMax , ImperiumTV oraz w magazynie Świat Wiedzy.
Współpraca z domami mediowymi, agencjami PR, agencjami reklamowymi i klientami bezpośrednimi.
Platforma Mediowa Point Group S.A.
Key Account manager
Platforma Mediowa Point Group
Prószyński Media Sp. z o.o.
Kierownik reklamy
Grupa Agora
Starszy Spec. ds. Reklamy
Prószyński i S-ka
Starszy Spec. ds. Reklamy

Projekty

Akcja społeczna "ZAUWAŻENI" redakcji programu UWAGA! TVN
Stworzenie strategii i koordynowanie działań akcji społecznej "Zauważeni" redakcji programu UWAGA!
Akcja mająca na celu poprawę sytuacji seniorów w Polsce.
W jej ramach powstały reportaże oraz ogólnopolski konkurs szkolny dla młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych pod nazwą "Ten chłopak. Ta dziewczyna."
Zakres obowiązków
Opracowanie idei akcji i działań wspierających. Współtworzenie regulaminu konkursu i wszelkich potrzebnych dokumentów. Stworzenie i prowadzenie ogólnopolskiego konkursu szkolnego "Ten chłopak. Ta dziewczyna." w ramach akcji. Opracowanie etapów konkursu, kontakt z uczestnikami, nadzór na prawidłowością realizacji zadań zgodnie z założeniami regulaminu. Organizacja gali rozdania nagród.
Tworzenie dokumentacji do reportaży pilotujących akcje.
Współpraca z partnerami akcji, ambasadorami.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Społeczna Akademia Nauk
Logo
marketing personalny, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez