Wypowiedzi
-
-
Wrrć. U wszystkich klientów jest po staremu, a u jednego mi naliczyło:
Wiem, że to być może głupie pytanie (lub po prostu mało profejsonalne), ale jeśli ktoś mi może pomóc to proszę o odpowiedź. Zwykle przemuję konta założone już przez klientów i zawsze spotykam się ze stawką VAT w wysokości 0% i klienci po prostu "doładowują" swoje konta. Z tym kontem było tak samo, a przy nowej wpłacie Google odjęło od niej 21%.
"Używam adwords do celów firmowych" - NIE.
Informacja się nie pojawia:
Mateusz Zyguła edytował(a) ten post dnia 01.06.07 o godzinie 19:56 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Powiem szczerze, że nie korzystałem jeszcze z tego. Czy możesz podać jakieś przykłady z życia wzięte, w których opłacałoby się to zastosować? Czy Google przyjmie ofertę np. 1 zł lub 80 gr czy to są tylko wyższe stawki powyżej kilku zł?
-
Witam,
Trochę spóźniona odpowiedź... :)
Niestety wielu klientów trudno przekonać do zmiany strony, bo czasami gdy podejmujemy z nimi współpracę to mają "nowe strony" i świeżo wydane pieniądze (często te strony nie odpowiadają standardom, które powinny spełniać dla AdWords) i mierzenie konkretnych akcji staje się niemożliwe. Po drugie niektóre oferty są na tyle specyficzne, że czasami chodzi tylko o zapoznanie z nią klienta. Niemniej jednak nie ukrywam, że chętnie zapoznałbym się z tym narzędziem. -
Google zaczęło doliczać podatek VAT do swoich usług. Dla jednych dobrze, dla innych źle. Czy jest możliwość, żeby prowadzić jeszcze kampanie na "starych zasadach", czyli tyle ile wpłacam tyle wykorzystuję na reklamę czy nie ma już takiej możliwości?
Pozdrawiam. -
Arkadiusz K.:
I tak i nie :)
czy obecnosc non stop jest w stanie zmienic relacje koszt/zysk
p.A
-Tak, ponieważ Google lepiej traktuje klientów z długą i "bogatą" historią konta - obniża stawki za kliknięcie, "wrzuca" na żółte pole itd, czyli koszt się zmniejsza (co oczywiście nie jest regułą).
-Tak, ponieważ osoba, która przez tydzień szuka produktu/usługi i widzi przez cały czas konkretną stronę w wynikach być może w końcu zdecyduje się ją odwiedzić, bo się z nią "opatrzy".
-Nie, ponieważ jeśli wydawałeś mało i tylko traciłeś to znaczy, że coś nie gra z Twoją reklamą, stroną, ofertą lub firmą.
Jednak nie wydaje mi się, że spojrzenie na AdWords w ten sposób: wydajesz dużo - zarabiasz dużo, wydajesz mało - zarabiasz mało lub nic, nie musi mieć wcale odzwierciedlenia.
CHYBA jest tak, że wydajesz mało - zarabiasz mało lub średnio, wydajesz dużo- zarabiasz więcej niż średnio.
Mogę się mylić... bo już się sam "zakręciłem" ;) -
Arkadiusz K.:
Czy dzialania na mniejsza skale np przy budzecie dziennym 200 zl
sa w stanie przyniesc jakas korzysc/zysk dla firmy.
Witam,
Zależy co rozumiesz poprzez "korzyść/zysk", ale moim zdaniem jak najbardziej tak. Czy zysk z wydanych 200 zł to 300 zł czy 1000 zł czy 10 000 zł :)
Załóżmy, że za 200 zł jesteś w stanie sprowadzić na swoją stronę 800 osób. Jeśli sprzedajesz usługi (nie towary) i Twoja strona (oraz oferta) będzie dobrze zorganizowana - na tyle, że będziesz w stanie zainteresować nią duży odsetek odwiedzających, to 200 zł na pewno się zwróci i pomnoży kilkukrotnie.
Po ruchach w branży oraz tych, które wykonuje samo Google, można dojść do wniosku, że aktualnie najważniejszą sprawą jest konwersja każdego wejścia na sprzedaż (czyli konstrukcja strony), a nie ilość samych odwiedzin.
Więc jeśli nawet ustawisz kampanię tak, że będą wchodziły 2 osoby dziennie, ale sprawisz że te 2 osoby zadzwonią lub kupią produkt to osiągniesz sukces nawet za 2 zł.
Pozdrawiam.Mateusz Zyguła edytował(a) ten post dnia 10.05.07 o godzinie 12:34 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www