Mateusz Walus

Student, Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Oświęcim, małopolskie

Umiejętności

Active Directory Hyper-V IP PBX JIRA Linux Microsoft Office Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i systemami komputerowymi Budowa sieci Ethernet Budowa sieci Wireless projektowanie sieci komputerowych LAN / WLAN Windows Server 2003/2008/2012 Wirtualizacja systemów - VMware, VirtualBox Instalowanie oprogramowania Help Desk IT / Support IT Diagnostyka sprzętu

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Pirios S.A.
Inżynier Wdrożeń i Serwisu
wdrażanie systemów teleinformatycznych - central IP PBX, projektowanie i wdrażanie sieci WAN, LAN, Help Desk 1 i 2 linia wsparcia.
Pirios S.A.
Stażysta / Młodszy Inżynier Wdrożeń i Serwisu
tworzenie dokumentacji technicznych, pomoc techniczna przy wdrażaniu nowych projektów,
Małopolskie Centrum Profilaktyki - mcp.org.pl
Wsparcie techniczne
Naprawa uszkodzonych urządzeń komputerowych, wymiana podzespołów, konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta,
Centrum Profilaktyki i Reedukacji „Atelier ” Sp. z o.o.
Helpdesk
Zarządzanie siecią, naprawa hardware i software, wymiana podzespołów w laptopach i komputerach stacjonarnych, konfiguracja drukarek sieciowych, wsparcie techniczne bezpośrednie, zdalne, telefoniczne

Szkolenia i kursy

Szkolenie ‘Serwisant komputerowy" – potwierdzone certyfikatem

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Informatyka, bilard, narciarstwo,