Mateusz Tycz

Asystent ds. Rekrutacji, PGB Human Resources
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Direct Search Employer Branding Angielski Rekrutacje wysokiego szczebla konsulting HR Microsoft Office Negocjacje Rekrutacja Selekcja CV Budowanie zepołu Rekrutacja przez Internet

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PGB Human Resources Sp. z o. o.
Konsultant ds. rekrutacji
- kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych
- head hunting
- komunikacja z klientami
- udział w spotkaniach z klientami, negocjacje umów
- pozyskiwanie nowych klientów
- head-hunting
- zamieszczanie ogłoszeń oraz ich redagowanie
- selekcja aplikacji
- wywiady telefoniczne z kandydatami
- standaryzacja CV
- rekrutacja Asystentów ds. rekrutacji
- koordynacja Asystentów ds. rekrutacji
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu sprzedaży usług firmy
- reprezentowanie firmy podczas prezentacji na uczelniach wyższych
PGB Human Resources Sp. z o. o.
Asystent ds. rekrutacji
- tworzenie bazy klientów
- komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z klientami
- head-hunting
- udział w spotkaniach z potencjalnymi klientami
- zamieszczanie ogłoszeń
- selekcja aplikacji
- wywiady telefoniczne
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- standaryzacja CV
- raportowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne
Smart MBC
Praktyka w dziale rekrutacji
- tworzenie bazy klientów
- komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z klientami
- wstępna selekcja Kandydatów
- head-hunting
- zamieszczanie ogłoszeń
- wywiady telefoniczne
- przygotowywanie aplikacji kandydatów

Szkolenia i kursy

Sprzedaż
Spotkanie z klientem
Rozmowy telefoniczne z Klientem
Head Hunting
Rozmowy z kandydatami
Negocjacje

Edukacja

Logo
Socjologia - Relacje w Organizacjach, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

brazylijskie jiu jitsu, pływanie, human resourcers, public relations, motoryzacja, botanika, social media

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative Networking
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
HR Trendy
HR Trendy
Grupa portalu HRtrendy.pl dedykowana wszystkim zainteresowanym branżą HR i rynkiem pracy.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Polski HR
Polski HR
Grupa dedykowana wszystkim zainteresowanym strukturą rynku HR w Polsce.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.