Mateusz Repecki

Specjalista ds. Marketingu i Social Media
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Corel Draw Microsoft Excel Microsoft Word Adobe Illustrator Adobe InDesign Microsoft PowerPoint Adobe Photoshop Adobe Premiere Sony Vegas Pro

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Generali Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Online i E-commerce
Generali Polska
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu i Wsparcia Sprzedaży
Generali Polska
Specjalista ds. marketingu online
SIPMA S.A.
Referent ds. e-marketingu
• prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych firmy oraz działań promocyjnych na portalach: Facebook, YouTube
• dodawanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej oraz podstronach
w pięciu różnych językach poprzez CMS
• prowadzenie newslettera
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• analityka efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• monitoring marki w internecie
• copywriting
• benchmarking konkurencyjny
• współtworzenie budżetu marketingowego
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
danym serwisie
• projektowanie bannerów reklamowych
• współpraca z agencjami reklamowymi
• współpraca z działem marketingu i sprzedaży w tworzeniu strategii marketingowej firmy (ulotki, katalogi, cenniki, kampanie marketingowe)
• organizacja stoiska firmowego na targi i pokazy oraz obsługa marketingowo-handlowa w trakcie wydarzenia
• bieżąca obsługa zapytań klientów dotyczących oferty produktowej
SIPMA S.A.
Praktykant w dziale marketingu
• praktyka na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu
• prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych firmy na portalach:
Facebook, YouTube
• aktualizowanie i dodawanie informacji na stronę internetową poprzez CMS
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• uaktualnianie kart produktów w wersji elektronicznej
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
na danym serwisie
• badanie i analiza efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• prowadzenie newslettera
Logo
Pracownik kuchni
Camp Lee Mar (Stany Zjednoczone)
• praca w międzynarodowym zespole
• pomoc kuchenna
• inwentaryzacja
• porcjowanie jedzenia
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Praktykant w dziale marketingu
• copywriting
• reprezentowanie AIP Lublin podczas wydarzeń biznesowych i edukacyjnych
• prowadzenie profilu społecznościowego na portalu Twitter
• organizacja wydarzenia ,,StartUp Mixer - Czas na Biznes"

Szkolenia i kursy

,,Social Media - Facebook" - szkolenie prowadzone przez Jacka Lipskiego (CEO B&L Consulting)
,,Wystąpienia Publiczne" - szkolenie prowadzone przez Michała Deca (Przewodniczący Klubu Mówców Toastmasters)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Lubelska
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

- Tworzenie muzyki elektronicznej (progressive house, electro house)
- Makroekonomia
- Rozwój osobisty
- Piłka nożna
- Koszykówka
- Książki (biografie)

Organizacje

Koło Naukowe Zarządzania Finansami - wiceprezes ds. rozwoju

Grupy

Politechnika Lubelska
Politechnika Lubelska
Sympatycy, Studenci, Absolwenci , Pracownicy Politechniki Lubelskiej