Umiejętności
Corel Draw
Microsoft Excel
Microsoft Word
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Adobe Premiere
Sony Vegas Pro
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent ds. e-marketingu
• prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych firmy oraz działań promocyjnych na portalach: Facebook, YouTube
• dodawanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej oraz podstronach
w pięciu różnych językach poprzez CMS
• prowadzenie newslettera
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• analityka efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• monitoring marki w internecie
• copywriting
• benchmarking konkurencyjny
• współtworzenie budżetu marketingowego
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
danym serwisie
• projektowanie bannerów reklamowych
• współpraca z agencjami reklamowymi
• współpraca z działem marketingu i sprzedaży w tworzeniu strategii marketingowej firmy (ulotki, katalogi, cenniki, kampanie marketingowe)
• organizacja stoiska firmowego na targi i pokazy oraz obsługa marketingowo-handlowa w trakcie wydarzenia
• bieżąca obsługa zapytań klientów dotyczących oferty produktowej
• dodawanie i aktualizowanie informacji na stronie internetowej oraz podstronach
w pięciu różnych językach poprzez CMS
• prowadzenie newslettera
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• analityka efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• monitoring marki w internecie
• copywriting
• benchmarking konkurencyjny
• współtworzenie budżetu marketingowego
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
danym serwisie
• projektowanie bannerów reklamowych
• współpraca z agencjami reklamowymi
• współpraca z działem marketingu i sprzedaży w tworzeniu strategii marketingowej firmy (ulotki, katalogi, cenniki, kampanie marketingowe)
• organizacja stoiska firmowego na targi i pokazy oraz obsługa marketingowo-handlowa w trakcie wydarzenia
• bieżąca obsługa zapytań klientów dotyczących oferty produktowej
Praktykant w dziale marketingu
• praktyka na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu
• prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych firmy na portalach:
Facebook, YouTube
• aktualizowanie i dodawanie informacji na stronę internetową poprzez CMS
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• uaktualnianie kart produktów w wersji elektronicznej
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
na danym serwisie
• badanie i analiza efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• prowadzenie newslettera
• prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych firmy na portalach:
Facebook, YouTube
• aktualizowanie i dodawanie informacji na stronę internetową poprzez CMS
• stosowanie content marketingu w przygotowywaniu i redagowaniu informacji
dotyczących firmy
• tworzenie grafik na potrzeby treści dodawanych w mediach społecznościowych
• uaktualnianie kart produktów w wersji elektronicznej
• ocena i analiza stron z branży rolniczej pod kątem opłacalności reklamowania się na
na danym serwisie
• badanie i analiza efektywności podejmowanych działań w sieci za pomocą narzędzi:
Google Analytics oraz Facebook Insights
• prowadzenie newslettera
Szkolenia i kursy
,,Social Media - Facebook" - szkolenie prowadzone przez Jacka Lipskiego (CEO B&L Consulting)
,,Wystąpienia Publiczne" - szkolenie prowadzone przez Michała Deca (Przewodniczący Klubu Mówców Toastmasters)
,,Wystąpienia Publiczne" - szkolenie prowadzone przez Michała Deca (Przewodniczący Klubu Mówców Toastmasters)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
- Tworzenie muzyki elektronicznej (progressive house, electro house)
- Makroekonomia
- Rozwój osobisty
- Piłka nożna
- Koszykówka
- Książki (biografie)
- Makroekonomia
- Rozwój osobisty
- Piłka nożna
- Koszykówka
- Książki (biografie)
Organizacje
Koło Naukowe Zarządzania Finansami - wiceprezes ds. rozwoju