Mateusz Patyk

Dziennikarz radiowy / Redaktor internetowy / wydawca serwisów rozrywkowo-newsowych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kultura Digital Communication Strategy Digital Marketing Dziennikarstwo Microsoft Excel Microsoft Office Project Management Public Relations Radio Social Media Zarządzanie zespołem

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
dziennikarz/reporter
Wirtualna Polska Media
WP Wiadomości / WawaLove - Pisanie i redagowanie treści o szerokiej tematyce związanej z tym, co dzieje się w Warszawie
Planeta FM
Wydawca, Redaktor Naczelny
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem redakcyjnym
- pozyskiwanie, redagowanie, bieżąca aktualizacja oraz zarządzanie treściami
- opieka nad procesem obiegu treści w portalu internetowym
- koordynacja materiałów dziennikarskich do emisji
- dobór i publikacja treści w portalu
- dbanie o najwyższą jakość serwisu, jego atrakcyjność i aktualność
Eurozet
Redaktor online w portalu ZetChilli.pl / Planeta.FM
- pisanie i redagowanie tekstu
- wywiady z ciekawymi osobowościami
- research interesujących tematów
- dbałość o merytoryczny rozwój serwisu
- śledzenie źródeł informacji (agencje prasowe, magazyny, RSS itp.)
Grupa o2 Sp. z o.o.
Wydawca portalu
- zarządzanie treścią
- korekta i redagowanie tekstów
- udział w procesie wydawniczym portalu o2.pl
- organizacja pracy redakcji
- research
- śledzenie trendów
- współpraca z pozostałymi redakcjami Grupy Wirtualna Polska
IRCenter
Specjalista ds. Komunikacji w Mediach Cyfrowych
Logo
stażysta
Twenty Four Seven Digital (24/7 Digital)
SOCIAL MEDIA, moderacja stron klientów, publikacja i edytowanie postów, pisanie artykułów, współpraca oraz komunikacja z blogerami, administracja poczty, zarządzanie konkursami internetowymi, pomoc przy realizacji kampanii zintegrowanych oraz działania w obszarach cyfrowych
Orange Polska S.A.
praktykant w Wydziale Marketingu Usług Multimedialnych
- udział w organizacji i koordynacji aktywności sponsoringowych Orange
- współpraca z podwykonawcami (agencje, drukarnie, dostawcy)
- współpraca z obszarami w organizacji aktywności związanych ze sponsoringiem UEFA EURO 2012 oraz marketingiem
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- wsparcie bieżącej obsługi biura
- pomoc w sprawach administracyjnych
- prowadzenie korespondencji
- obsługa aplikacji systemowych oraz wprowadzanie danych
- współpraca z działem kontentu
Logo
creative manager
MiTo art.café.books
- obsługa klienta, copywriting, promocja w internecie oraz social media
- organizacja wydarzeń, spotkań, animacja kultury
- przygotowywanie zamówień
- pomoc w profilowaniu księgarni, pomoc w pozyskiwaniu nowych twórców do galerii
- kontakty z mediami, PR, odpowiedzialny marketing
Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy
konsultant ds. sprzedaży
opieka nad zagranicznymi artystami, sprzedaż biuletynów, gadżetów oraz publikacji związanych z aktualną działalnością teatru, udzielanie informacji o przedstawieniach i zbliżających się wydarzeniach kulturalnych
Przekrój
stażysta
- zbieranie informacji
- szukanie tematów do artykułów
- wspomaganie dziennikarzy oraz edytorów w ich pracy
- uczestniczenie w kolegiach redakcyjnych
- napisanie recenzji i informacji na temat wybranych festiwali muzycznych do dodatku specjalnego "Przekrój Festiwalowy 2010 - Lato Festiwali"
Radio TOK FM
dziennikarz radiowy / praktyki letnie
- montaż materiałów dźwiękowych
- research, wyszukiwanie informacji na tematy kulturalne
- współpraca z redakcją kultury, przeprowadzanie wywiadów
- udział w konferencjach prasowych
- uczestniczenie w wydarzeniach artystycznych
Polskie Radio S.A
dziennikarz
- research
- nagrywanie i montaż audio
- relacje z wydarzeń kulturalnych (festiwale, koncerty, premiery, spektakle, wystawy)
- wywiady
- prowadzenie audycji na żywo
Akademickie Radio Kampus
dziennikarz radiowy, prezenter, reporter
- prowadzenie audycji na żywo
- przygotowywanie krótkich materiałów dźwiękowych do emisji
- relacje z wydarzeń kulturalnych (koncerty, wernisaże wystaw)
- przeprowadzanie wywiadów z zaproszonymi gośćmi

Projekty

Nowa Planeta
Stworzenie oraz wdrożenie nowego, odświeżonego i bardziej przyjaznego użytkownikowi layoutu strony głównej Planeta.fm.
Zakres obowiązków
Ogólna koncepcja, zgłaszanie sugestii, analiza i monitorowanie wprowadzonych zmian oraz dbanie o jakość końcowego efektu sfinalizowanego projektu.

Edukacja

Logo
kulturoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Inne

• doskonałe pióro - umiejętność pisania tekstów marketingowych oraz prasowych
• znajomość specyfiki środowiska CMS oraz technik SEO w jednym palcu ;)
• umiejętność analitycznego myślenia, posiadanie inteligencji kognitywnej
• obsługa programów biurowych (MS Office, iWork, LibreOffice) oraz graficznych (GIMP, Photoshop)
• znajomość programów do obróbki dźwięku (Cool Edit Pro, Adobe Audition 3/CS5.5)
• dogłębna wiedza na temat zagadnień z obszarów social media
• umiejętność sprawnego korzystania z narzędzi analitycznych (Facebook Business Manager, Google Analytics, Gemius Traffic)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką