Umiejętności
Kultura
Digital Communication Strategy
Digital Marketing
Dziennikarstwo
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Radio
Social Media
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wydawca, Redaktor Naczelny
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem redakcyjnym
- pozyskiwanie, redagowanie, bieżąca aktualizacja oraz zarządzanie treściami
- opieka nad procesem obiegu treści w portalu internetowym
- koordynacja materiałów dziennikarskich do emisji
- dobór i publikacja treści w portalu
- dbanie o najwyższą jakość serwisu, jego atrakcyjność i aktualność
- pozyskiwanie, redagowanie, bieżąca aktualizacja oraz zarządzanie treściami
- opieka nad procesem obiegu treści w portalu internetowym
- koordynacja materiałów dziennikarskich do emisji
- dobór i publikacja treści w portalu
- dbanie o najwyższą jakość serwisu, jego atrakcyjność i aktualność
stażysta
Twenty Four Seven Digital (24/7 Digital)
SOCIAL MEDIA, moderacja stron klientów, publikacja i edytowanie postów, pisanie artykułów, współpraca oraz komunikacja z blogerami, administracja poczty, zarządzanie konkursami internetowymi, pomoc przy realizacji kampanii zintegrowanych oraz działania w obszarach cyfrowych
praktykant w Wydziale Marketingu Usług Multimedialnych
- udział w organizacji i koordynacji aktywności sponsoringowych Orange
- współpraca z podwykonawcami (agencje, drukarnie, dostawcy)
- współpraca z obszarami w organizacji aktywności związanych ze sponsoringiem UEFA EURO 2012 oraz marketingiem
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- wsparcie bieżącej obsługi biura
- pomoc w sprawach administracyjnych
- prowadzenie korespondencji
- obsługa aplikacji systemowych oraz wprowadzanie danych
- współpraca z działem kontentu
- współpraca z podwykonawcami (agencje, drukarnie, dostawcy)
- współpraca z obszarami w organizacji aktywności związanych ze sponsoringiem UEFA EURO 2012 oraz marketingiem
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- wsparcie bieżącej obsługi biura
- pomoc w sprawach administracyjnych
- prowadzenie korespondencji
- obsługa aplikacji systemowych oraz wprowadzanie danych
- współpraca z działem kontentu
creative manager
MiTo art.café.books
- obsługa klienta, copywriting, promocja w internecie oraz social media
- organizacja wydarzeń, spotkań, animacja kultury
- przygotowywanie zamówień
- pomoc w profilowaniu księgarni, pomoc w pozyskiwaniu nowych twórców do galerii
- kontakty z mediami, PR, odpowiedzialny marketing
- organizacja wydarzeń, spotkań, animacja kultury
- przygotowywanie zamówień
- pomoc w profilowaniu księgarni, pomoc w pozyskiwaniu nowych twórców do galerii
- kontakty z mediami, PR, odpowiedzialny marketing
stażysta
- zbieranie informacji
- szukanie tematów do artykułów
- wspomaganie dziennikarzy oraz edytorów w ich pracy
- uczestniczenie w kolegiach redakcyjnych
- napisanie recenzji i informacji na temat wybranych festiwali muzycznych do dodatku specjalnego "Przekrój Festiwalowy 2010 - Lato Festiwali"
- szukanie tematów do artykułów
- wspomaganie dziennikarzy oraz edytorów w ich pracy
- uczestniczenie w kolegiach redakcyjnych
- napisanie recenzji i informacji na temat wybranych festiwali muzycznych do dodatku specjalnego "Przekrój Festiwalowy 2010 - Lato Festiwali"
Projekty
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Inne
• doskonałe pióro - umiejętność pisania tekstów marketingowych oraz prasowych
• znajomość specyfiki środowiska CMS oraz technik SEO w jednym palcu ;)
• umiejętność analitycznego myślenia, posiadanie inteligencji kognitywnej
• obsługa programów biurowych (MS Office, iWork, LibreOffice) oraz graficznych (GIMP, Photoshop)
• znajomość programów do obróbki dźwięku (Cool Edit Pro, Adobe Audition 3/CS5.5)
• dogłębna wiedza na temat zagadnień z obszarów social media
• umiejętność sprawnego korzystania z narzędzi analitycznych (Facebook Business Manager, Google Analytics, Gemius Traffic)
• znajomość specyfiki środowiska CMS oraz technik SEO w jednym palcu ;)
• umiejętność analitycznego myślenia, posiadanie inteligencji kognitywnej
• obsługa programów biurowych (MS Office, iWork, LibreOffice) oraz graficznych (GIMP, Photoshop)
• znajomość programów do obróbki dźwięku (Cool Edit Pro, Adobe Audition 3/CS5.5)
• dogłębna wiedza na temat zagadnień z obszarów social media
• umiejętność sprawnego korzystania z narzędzi analitycznych (Facebook Business Manager, Google Analytics, Gemius Traffic)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?