Umiejętności
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Elektronicznej Obsługi Klienta
- prowadzenie szkoleń dla pracowników dotyczących obsługi systemów bilingowych i Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz przygotowywanie instrukcji obsługowych,
- obsługa Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
- realizacja zgłoszeń serwisowych dotyczących eBOK-a,
- praca nad rozwojem elektronicznych kanałów obsługi Klienta w Grupie Kapitałowej Enea,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kanałach elektronicznych.
- obsługa Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
- realizacja zgłoszeń serwisowych dotyczących eBOK-a,
- praca nad rozwojem elektronicznych kanałów obsługi Klienta w Grupie Kapitałowej Enea,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kanałach elektronicznych.
Stażysta
- obsługa kancelarii administracyjnej,
- archiwizacja dokumentów.
- archiwizacja dokumentów.
Szkolenia i kursy
UX-PM level 1
Tworzenie stron WWW w języku HTML
Microsoft Excel Średniozaawansowany
Tworzenie stron WWW w języku HTML
Microsoft Excel Średniozaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Prawnik
Prawo
Inne