Mateusz Majchrzak

Trener, Coach, Manager - Freelancer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Call Center Rozwój Call Center Call center start-up Coaching Optymalizacja konwersji Pozyskiwanie klientów Bazy danych Kierowanie Szkolenia pracowników zarządanie ludźmi Zarządzanie Microsoft Office Project Management Efektywność Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą Trener Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta coach Optymalizacja kosztów leadership skills Zarządzanie Call Center.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
własna działalność
Freelancer, konsultant zewnętrzny
• Budowa zespołów sprzedażowych, obsługowych oraz utrzymaniowych
• Operacyjne zarządzanie strukturami sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz sesji coachingowych
• Rozwój umiejętności handlowych w podległych strukturach
• Kontrola kosztowa i optymalizacja operacyjna zlecanych projektów
• Doradztwo biznesowe właścicielom firm
Netia S.A.
Trener sił sprzedaży
• Monitoring jakości i efektywności rozmów handlowych wewnętrznych i firm współpracujących
• Prowadzenie menadżerskich i sprzedażowych sesji coachingowych
• Prowadzenie szkoleń wstępnych, sprzedażowych oraz jakościowych wewnętrznych i dla firm współpracujących
• Prowadzenie trenerskich i menadżerskich programów szkoleniowych dla pracowników oraz dla firm współpracujących
• Kontrola efektywności planów motywacyjnych, nadzór nad zmianą
• Działania wspierające obszary operacyjnych
• Pisanie specjalistycznych skryptów dla departamentu IT
Cityschool
Trener sił sprzedaży, freelancer
redakcja oraz realizacja programu szkoleniowego „Podnoszenie kwalifikacji pracowników – Telemarketer”. Program finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób 50+.(weekendy)
Logitel Sp. z o.o.
Senior project manager
• Zarządzanie strukturą 7 Team Leaderów i ponad 100 Konsultantów
• Zarządzanie jakością i efektywnością nadzorowanych kampanii
• Motywacja oraz coaching menadżerski i sprzedażowy
• Prowadzenie szkoleń, monitoringów oraz coachingów
• Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniem projektów
• Optymalizacja kosztowo operacyjna
• Wyznaczanie KPI, rozliczanie wykonania realizacji budżetu
• Analiza oraz nadzór nad efektywnością baz danych
• Prezentacja podsumowujące okresowe wyniki, rekomendowanie zmian i egzekwowanie wykonania ustaleń
Walter Services Poland Sp. z o.o.
team leader
• Kontrola i nadzór nad pracą zespołu konsultantów
• Monitoring wyników sprzedażowych i jakości prowadzonych projektów
• Prowadzenie sesji coachingowych , monitoringów, szkoleń i programów motywacyjnych
• Przygotowanie baz danych oraz raportowanie efektów
• Przygotowanie skryptów dla kampanii sprzedażowych

Szkolenia i kursy

Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach teamów zarządzających projektami CC -2010 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2014 r.
Certyfikat – „Coaching i Monitoring w zarządzaniu jakością call center"-2013 r.
Certyfikat Udziału w cyklu szkoleniowym dla Trenerów Sprzedaży zrealizowanym od marca 2012 do stycznia 2014 (udział w 96 godzinach szkoleń specjalistycznych dla trenerów, prowadzenie pod superwizją szkolenia z zakresu sprzedaży, samodzielne zaprojektowane i prowadzone moduły szkoleniowe dedykowane trenerom)
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w kanale Door-to-Door” – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży Door-to-Door”- 2012 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w Sprzedaży przez telefon”- 2010 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Sprzedaż przez telefon” -2008 r.
Certyfikat ukończenia szkolenia zawodowego dla coachów - CoachWise Coaching Essentials™, Coaching Center – 2015 r.

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center: kiedy i dlaczego? Czy wszystko można zrobić samamu?... czy może lepiej część działań powierzyć, a czasami nawet należy powierzać innym podmiotom. Zapraszam do współpracy!
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.