Umiejętności
Zarządzanie klientami
Call Center
Rozwój Call Center
Call center start-up
Coaching
Optymalizacja konwersji
Pozyskiwanie klientów
Bazy danych
Kierowanie
Szkolenia pracowników
zarządanie ludźmi
Zarządzanie
Microsoft Office
Project Management
Efektywność Sprzedaży
Zarządzanie Sprzedażą
Trener
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
coach
Optymalizacja kosztów
leadership skills
Zarządzanie Call Center.
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
własna działalność
Freelancer, konsultant zewnętrzny
• Budowa zespołów sprzedażowych, obsługowych oraz utrzymaniowych
• Operacyjne zarządzanie strukturami sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz sesji coachingowych
• Rozwój umiejętności handlowych w podległych strukturach
• Kontrola kosztowa i optymalizacja operacyjna zlecanych projektów
• Doradztwo biznesowe właścicielom firm
• Operacyjne zarządzanie strukturami sprzedaży
• Prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz sesji coachingowych
• Rozwój umiejętności handlowych w podległych strukturach
• Kontrola kosztowa i optymalizacja operacyjna zlecanych projektów
• Doradztwo biznesowe właścicielom firm
Trener sił sprzedaży
• Monitoring jakości i efektywności rozmów handlowych wewnętrznych i firm współpracujących
• Prowadzenie menadżerskich i sprzedażowych sesji coachingowych
• Prowadzenie szkoleń wstępnych, sprzedażowych oraz jakościowych wewnętrznych i dla firm współpracujących
• Prowadzenie trenerskich i menadżerskich programów szkoleniowych dla pracowników oraz dla firm współpracujących
• Kontrola efektywności planów motywacyjnych, nadzór nad zmianą
• Działania wspierające obszary operacyjnych
• Pisanie specjalistycznych skryptów dla departamentu IT
• Prowadzenie menadżerskich i sprzedażowych sesji coachingowych
• Prowadzenie szkoleń wstępnych, sprzedażowych oraz jakościowych wewnętrznych i dla firm współpracujących
• Prowadzenie trenerskich i menadżerskich programów szkoleniowych dla pracowników oraz dla firm współpracujących
• Kontrola efektywności planów motywacyjnych, nadzór nad zmianą
• Działania wspierające obszary operacyjnych
• Pisanie specjalistycznych skryptów dla departamentu IT
Trener sił sprzedaży, freelancer
redakcja oraz realizacja programu szkoleniowego „Podnoszenie kwalifikacji pracowników – Telemarketer”. Program finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób 50+.(weekendy)
Senior project manager
• Zarządzanie strukturą 7 Team Leaderów i ponad 100 Konsultantów
• Zarządzanie jakością i efektywnością nadzorowanych kampanii
• Motywacja oraz coaching menadżerski i sprzedażowy
• Prowadzenie szkoleń, monitoringów oraz coachingów
• Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniem projektów
• Optymalizacja kosztowo operacyjna
• Wyznaczanie KPI, rozliczanie wykonania realizacji budżetu
• Analiza oraz nadzór nad efektywnością baz danych
• Prezentacja podsumowujące okresowe wyniki, rekomendowanie zmian i egzekwowanie wykonania ustaleń
• Zarządzanie jakością i efektywnością nadzorowanych kampanii
• Motywacja oraz coaching menadżerski i sprzedażowy
• Prowadzenie szkoleń, monitoringów oraz coachingów
• Planowanie oraz nadzór nad wdrożeniem projektów
• Optymalizacja kosztowo operacyjna
• Wyznaczanie KPI, rozliczanie wykonania realizacji budżetu
• Analiza oraz nadzór nad efektywnością baz danych
• Prezentacja podsumowujące okresowe wyniki, rekomendowanie zmian i egzekwowanie wykonania ustaleń
team leader
• Kontrola i nadzór nad pracą zespołu konsultantów
• Monitoring wyników sprzedażowych i jakości prowadzonych projektów
• Prowadzenie sesji coachingowych , monitoringów, szkoleń i programów motywacyjnych
• Przygotowanie baz danych oraz raportowanie efektów
• Przygotowanie skryptów dla kampanii sprzedażowych
• Monitoring wyników sprzedażowych i jakości prowadzonych projektów
• Prowadzenie sesji coachingowych , monitoringów, szkoleń i programów motywacyjnych
• Przygotowanie baz danych oraz raportowanie efektów
• Przygotowanie skryptów dla kampanii sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach teamów zarządzających projektami CC -2010 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2014 r.
Certyfikat – „Coaching i Monitoring w zarządzaniu jakością call center"-2013 r.
Certyfikat Udziału w cyklu szkoleniowym dla Trenerów Sprzedaży zrealizowanym od marca 2012 do stycznia 2014 (udział w 96 godzinach szkoleń specjalistycznych dla trenerów, prowadzenie pod superwizją szkolenia z zakresu sprzedaży, samodzielne zaprojektowane i prowadzone moduły szkoleniowe dedykowane trenerom)
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w kanale Door-to-Door” – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży Door-to-Door”- 2012 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w Sprzedaży przez telefon”- 2010 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Sprzedaż przez telefon” -2008 r.
Certyfikat ukończenia szkolenia zawodowego dla coachów - CoachWise Coaching Essentials™, Coaching Center – 2015 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży” w kanale b2b i telesales – 2014 r.
Certyfikat – „Coaching i Monitoring w zarządzaniu jakością call center"-2013 r.
Certyfikat Udziału w cyklu szkoleniowym dla Trenerów Sprzedaży zrealizowanym od marca 2012 do stycznia 2014 (udział w 96 godzinach szkoleń specjalistycznych dla trenerów, prowadzenie pod superwizją szkolenia z zakresu sprzedaży, samodzielne zaprojektowane i prowadzone moduły szkoleniowe dedykowane trenerom)
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w kanale Door-to-Door” – 2012 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Standard Sprzedaży Door-to-Door”- 2012 r.
Certyfikat- „Narzędzia trenerskie we wdrożeniu Standardu Sprzedaży w Sprzedaży przez telefon”- 2010 r. Certyfikat- ukończenie szkolenia „Sprzedaż przez telefon” -2008 r.
Certyfikat ukończenia szkolenia zawodowego dla coachów - CoachWise Coaching Essentials™, Coaching Center – 2015 r.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Outsourcing call center...współpraca
Outsourcing call center: kiedy i dlaczego?
Czy wszystko można zrobić samamu?... czy może lepiej część działań powierzyć, a czasami nawet należy powierzać innym podmiotom.
Zapraszam do współpracy!
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.