Mateusz Lamorski

Wsparcie Sprzedaży - Back Office CC
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Wsparcie sprzedaży Obsługa klienta Testy akceptacyjne Szkolenia produktowe MS Excel Tabele przestawne testowanie oprogramowania i raportowanie błędów analiza raportów sprzedaży wdrażanie nowych pracowników Wprowadzanie danych Testowanie regresywne Testowanie potwierdzające

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Wsparcie Sprzedaży - Back Office CC
Przeprowadzanie testów akceptacyjnych przez użytkownika
Wykonanie retestów po naprawie defektu, testowanie potwierdzające
Testowanie regresywne po zmianach w oprogramowaniu
Wprowadzanie nowej sprzedaży/Wystawianie zleceń do systemów
Weryfikacja wyników zespołu i podejmowanie działań naprawczych
Uzgadnianie, wskazanie rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe
Proponowanie niestandardowych rozwiązań realizacji umów
Udzielanie porad w zakresie prawidłowości zawierania umów
Netia S.A.
Wsparcie Sprzedaży - CC/D2D
Wsparcie sprzedawców i koordynatorów z zakresu procesów sprzedaży
Jakościowe wsparcie zespołów związane z obsługą posprzedażową
Wsparcie zespołu w kompetencjach sprzedażowych oraz obsługi klienta
Szkolenie nowych pracowników z narzędzi/aplikacji sprzedażowych
Prowadzenie szkoleń z wiedzy produktowo-ofertowej, procesowej
Wprowadzanie umów, dokumentów do systemu
Netia S.A.
Wsparcie Lokalne - CBB
Obsługa błędów i braków na umowach
Telefoniczny kontakt z klientami w celu weryfikowania i modyfikowania danychIdentyfikacja przyczyn powtarzających się błędów
Wskazanie działań korygujących i naprawczych
Uzgadnianie, wskazanie rozwiązań usprawniających procesy sprzedaży
Telefonia Dialog S.A.
Specjalista ds. Efektywności Dosprzedaży
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy/aneksu
Wsparcie i konsultacje z zakresu procesów sprzedaży
Weryfikacja i analiza błędów powstałych na etapie przygotowania dokumentów
Szkolenie wypełniania dokumentów, korzystania z systemów i aplikacji
Telefonia Dialog S.A.
Konsultant ds. obsługi klienta HOME
Sprzedaż i dosprzedaż usług
Obsługa kampanii marketingowych i promocyjnych
Informowanie o bieżących ofertach i promocjach
Rozwiązywanie problemów technicznych

Szkolenia i kursy

Internetowe Rewolucje - Marketing Internetowy (Google)

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Inżynieria chemiczna i rachunkowość, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja