Mateusz Kamiński

Project Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Call Center Direct Search Employer Branding Google Adwords Professional KPI implementation Marketing Project Management Sourcing Telemarketing Rekrutacje techniczne Zarządzanie zespołem Reklama rekrutacyjna Sprzedaż Stosunki pracownicze Wyławianie talentów Bazy danych Zarządzanie Sprzedażą Selekcja CV Rekrutacje IT Rekrutacja przez Internet Tworzenie polityk HR Prawo pracy Obsługa kluczowych klientów

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

 Telekadra
Project Manager
- Opracowanie i wdrożenie narzędzi do pozyskania Klientów B2B.
- Pozyskanie nowych Partnerów biznesowych firmy (agencja zatrudnienia).
- Przygotowanie dedykowanych ofert oraz materiałów marketingowych.
- Rozpoznanie potrzeb Partnera oraz pełna kalkulacja finansowa planowanych działań.
- Spotkania i negocjacje biznesowe.
- Opracowywanie założeń planowanych działań.
- Podtrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi Partnerami firmy.

- Opracowywanie niezbędnych narzędzi oraz modeli rozliczania projektów.
- Wdrożenie Kierownika odpowiedzialnego za realizację strategicznych celów projektu oraz raportowanie efektów.
- Odpowiedzialność za realizację budżetu projektowego.
- Stały monitoring KPI projektu w okresie jego wdrożenia oraz osiągania stabilizacji.
- Osiąganie wysokich rentowności wdrażanych projektów.

- Organizacja dokumentów firmowych (umowy wewnętrzne i zewnętrzne, zamówienia, raporty, kalkulatory).

- Stała współpraca i bezpośrednie raportowanie do Zarządu.
mConnect
Project Manager
- Pozyskanie nowych Partnerów biznesowych firmy (obszar Contact Center).
- Przygotowanie dedykowanych ofert oraz materiałów marketingowych.
- Rozpoznanie potrzeb Partnera oraz pełna kalkulacja finansowa planowanych działań.
- Spotkania i negocjacje biznesowe.
- Opracowywanie założeń planowanych akcji i brzmienia zawieranych umów.
- Podtrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi Partnerami firmy.

- Organizacja, wdrożenie i zarządzanie projektami Call Center.
- Współpraca z działem IT w zakresie sprzętowego przygotowania stanowisk, wdrożenia rozwiązań teleinformatycznych oraz wprowadzenia modyfikacji dopasowanych do wymagań projektu i Partnera biznesowego.
- Współpraca z działem HR w zakresie planowania i organizacji odpowiednich zasobów pracowniczych.
- Współpraca z trenerami wewnętrznymi w zakresie planowania szkoleń, warsztatów, niezbędnych materiałów, opracowywania skrytpów oraz wsparcia projektu.
- Wdrożenie Kierownika odpowiedzialnego za nadzór nad grupami sprzedażowymi, realizację strategicznych celów projektu oraz raportowanie efektów.
- Odpowiedzialność za realizację budżetu projektowego.
- Stały monitoring KPI projektu w okresie jego wdrożenia oraz osiągania stabilizacji.
- Osiąganie wysokich rentowności wdrażanych projektów.
Logo
Trener Wewnętrzny
Direct Center
- Planowanie wewnętrznych sesji szkoleń sprzedażowych.
- Tworzenie kompleksowych materiałów szkoleniowych (podręczniki, prezentacje multimedialne).
- Standaryzacja szkoleń wewnętrznych, podniesienie jakości i efektywności prowadzonych warsztatów.
- Prowadzenie szkoleń dla sprzedawców (moduły interpersonalne, techniki sprzedażowe, oferta, technologie mobilne, obsługa wewnętrznej platformy CRM).
- Wdrażanie nowych grup Sprzedawców.
- Opracowanie i udoskonalanie narzędzi oceny pracy Sprzedawców.
- Monitorowanie jakości oraz podstawowych wskaźników pracy Sprzedawców.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry.
- Współpraca i stałe raportowanie do przełożonych
Logo
Specjalista działu rekrutacji i szkoleń
Direct Center
- Planowanie procesu rekrutacji i wdrożenie rozwiązań podnoszących efektywność pozyskania Pracowników.
- Odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego obłożenia ~60 stanowisk pracy.
- Wdrożenie systemu raportowania pracy działu HR oraz monitoring KPI.
- Współpraca i stałe raportowanie bezpośrednio do Kierownika Operacyjnego Call Center.
RMF FM
Newsroom RMF FM/RMF.24
- Redagowanie tekstów informacyjnych oraz przygotowywanie treści na stronę RMF24.pl.
- Wsparcie w przygotowaniu radiowego serwisu informacyjnego Fakty RMF FM.
- Praca w oparciu o informacje Polskiej Agencji Prasowej, Agencji Informacyjnej Reutera, Associated Press i Agence France Presse.
- Obróbka materiałów reporterskich (fotografie i video przeznaczone na RMF24.pl).
- Publikacja multimediów na stronie RMF24.pl.
- Odpowiedzialność za podcasty (Kontrwywiad i Fakty RMF FM).
- Praca redakcyjna pod presją czasu.
- Wsparcie codziennych działań newsroomu.
- Praca z aplikacją Burli Newsroom System.
mConnect
Telefoniczny Konsultant Klienta Indywiduwalnego (TP S.A.)
- Sprzedaż podstawowych usług telekomunikacyjnych w sektorze B2C (Telefon - Internet - Telewizja).
- Zawieranie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
- Sprzedaż usług dodatkowych oraz akcesoriów.
- Profesjonalna obsługa posprzedażna.
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Dziennik Polski
Praktykant
- Pozyskiwanie tematów oraz redagowanie materiałów prasowych na potrzeby gazety.
- Uczestnictwo w konferencjach prasowych.
- Przeprowadzanie wywiadów.
- Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów fotograficznych.
- Praca w zakresie edycji tekstu.
- Łamanie tekstów prasowych za pomocą programu QuarkXPress.

Szkolenia i kursy

01.2015 - Szkolenie certyfikujące Google AdWords - poziom zaawansowany (SEM House / DEVA Group).
01.2013 - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową (Kontrakt Osh).
12.2012 - szkolenie certyfikujące - Trener sprzedaży Play (P4 Sp. z o.o.).
11.2011 - szkolenie produktowe - Konsultant telefoniczny Play.
2010 - Komunikacja interpersonalna (Piotr Wiroński - SKiTZ MATRIK).

Edukacja

Logo
Komunikacja społeczna - Reklama i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
Logo
Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- Web & DTP Design.
- Technologie technologiczne.
- Polityka.

Inne

- Umiejętność pracy w środowisku biznesowym.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, macOS) i pakietu MS Office.
- Praktyczna znajomość narzędzi wspierających zarządzanie projektami: ASANA, MS Project.
- Praktyczna znajomość aplikacji pakietu Adobe: Photoshop, Illustrator, Premiere.
- Praktyczna znajomość narzędzi: SMSapi, GetResponse, SalesManago.
- Znajomość technik szkoleniowych i umiejętność ich praktycznego wykorzystania.
- Język angielski: poziom komunikatywny w mowie i piśmie.
- Prawo jazdy: kategoria B, czynne.

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Center oprogramowanie
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center. Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dyrektor Finansowy
Dyrektor Finansowy
Do grupy zapraszam wszystkich obecnych i byłych dyrektorów finansowych. Wymieniajmy się wszystkimi ważnymi dla nasz informacjami.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Finanse dla menedżerów
Finanse dla menedżerów
Masz problem z finansami, jesteś menedżerem. Tutaj znajdziesz odpowiedź na wątpliwości
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość