Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Marketu
Zakres obowiązków:
- całościowy nadzór nad powierzonym marketem,
- przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących środków spożywczych, higieny, legalizacji, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego,
- planowanie i realizowanie obrotów,
- przeprowadzanie inwentaryzacji,
- planowanie kosztów personalnych oraz kompleksowe zarządzanie dużym zespołem pracowników,
- dbałość o utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta,
- realizacja celów biznesowych przedsiębiorstwa,
- rozwój zawodowy podległych pracowników oraz zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- całościowy nadzór nad powierzonym marketem,
- przestrzeganie wszystkich przepisów prawa dotyczących środków spożywczych, higieny, legalizacji, ochrony, w tym przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP oraz przepisów prawa gospodarczego,
- planowanie i realizowanie obrotów,
- przeprowadzanie inwentaryzacji,
- planowanie kosztów personalnych oraz kompleksowe zarządzanie dużym zespołem pracowników,
- dbałość o utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta,
- realizacja celów biznesowych przedsiębiorstwa,
- rozwój zawodowy podległych pracowników oraz zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Preseller
-budowanie dystrybucji oferowanych produktów w punktach na podległym terenie,
-aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami,
-realizowanie zakładanych celów sprzedażowych,
-dbanie o ekspozycję produktów i materiałów marketingowych w punktach,
-budowanie i rozwijanie relacji z klientami, kompleksowa obsługa - działania promocyjne, akcje marketingowe, programy lojalnościowe,
-raportowanie wizyt w aplikacji mobilnej,
-realizacja zadań zleconych przez koordynatora,
-udział w negocjacjach i renegocjacjach kontraktów z klientami,
-egzekucja ustaleń kontraktowych u klientów.
-aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami,
-realizowanie zakładanych celów sprzedażowych,
-dbanie o ekspozycję produktów i materiałów marketingowych w punktach,
-budowanie i rozwijanie relacji z klientami, kompleksowa obsługa - działania promocyjne, akcje marketingowe, programy lojalnościowe,
-raportowanie wizyt w aplikacji mobilnej,
-realizacja zadań zleconych przez koordynatora,
-udział w negocjacjach i renegocjacjach kontraktów z klientami,
-egzekucja ustaleń kontraktowych u klientów.
Specjalista ds. sprzedaży
SRTime sp. j. Pawłowski & Jelonek
-sprzedaż systemów do monitoringu zużycia paliwa oraz lokalizacji w pojazdach i maszynach,
-doradztwo w zakresie wyboru najbardziej odpowiedniego rozwiązania dla klienta,
-nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
-analiza potrzeb klientów i bieżące monitorowanie rynku,
-przygotowywanie ofert handlowych, raportów i analiz,
-realizacja planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań.
-doradztwo w zakresie wyboru najbardziej odpowiedniego rozwiązania dla klienta,
-nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
-analiza potrzeb klientów i bieżące monitorowanie rynku,
-przygotowywanie ofert handlowych, raportów i analiz,
-realizacja planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań.
Asystent Przedstawiciela Handlowego
-ciągła, cykliczna penetracja wybranego obszaru pod kątem nowych klientów,
-wsparcie menadżera sprzedaży w przygotowywaniu w strategii zdobycia klienta,
-przygotowywanie ofert handlowych,
-wycena elementów oraz projektów przekazanych przez klienta,
-przygotowanie dokumentacji do oferty,
-aktywny udział w pracach marketingowych,
-przyjmowanie, potwierdzanie oraz realizacja zamówień,
-samodzielne prowadzenie wskazanych klientów i generowanie na nich planów sprzedażowych,
-kreowanie polityki gospodarki materiałowej w firmie poprzez tworzenie prognoz zapotrzebowania materiałów w oparciu o analizę historyczną i dane od klienta,
-utrzymywanie relacji z klientem.
-wsparcie menadżera sprzedaży w przygotowywaniu w strategii zdobycia klienta,
-przygotowywanie ofert handlowych,
-wycena elementów oraz projektów przekazanych przez klienta,
-przygotowanie dokumentacji do oferty,
-aktywny udział w pracach marketingowych,
-przyjmowanie, potwierdzanie oraz realizacja zamówień,
-samodzielne prowadzenie wskazanych klientów i generowanie na nich planów sprzedażowych,
-kreowanie polityki gospodarki materiałowej w firmie poprzez tworzenie prognoz zapotrzebowania materiałów w oparciu o analizę historyczną i dane od klienta,
-utrzymywanie relacji z klientem.