Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Praktyki w dziale Spedycji Miedzynarodowej
Odbywając praktyki w dziele spedycji międzynarodowej zajmowałem się między innymi organizowaniem transportu na kierunki południowe, kontrolą kierowców poprzez kontakt telefoniczny bądź GPS. Do moim zadań należał również kontakt z firmami przewozowymi oraz weryfikacja OCP i OCS. Odbywając praktyki nauczyłem się korzystać z giełd transportowych (m.in. Trans) negocjować stawki z przewoźnikami oraz organizować optymalne środki transportu.
Zastępca Kierownika
Pracując na stanowisku Zastępcy Kierownika w salonie sportowym 4F Sport Performance zajmowałem się prowadzeniem zmiany, organizowaniem i koordynowaniem pracy całego zespołu sprzedażowego, w tym zastępowanie Kierownika Salonu w dziedzinie:
- sporządzania bieżących dokumentów tj. szczegółowe raporty sprzedażowe, generowanie i rozpatrywanie reklamacji, zwrotów towaru przez klienta, raporty fiskalne dobowe oraz miesięczne, analiza wewnętrznych wskaźników realizacji targetów ,
- karty monitorujące pracowników, w tym karty coachingowe, feedback, szkolenia nowych pracowników z technologii materiałów, jak również aktywnej obsługi klienta,
- bieżąca obsługa poczty mailowej w tym: wdrażanie instrukcji związanych z VM, promocje, przeceny, jak również kontakt z osobami decyzyjnymi firmy, raporty tygodniowe do RKS,
- korzystanie z programów elektronicznej obsługi klienta jak również zarządzania zapasem,
- rozliczanie i pakowanie dziennego utargu kasowego salonu,
- sporządzania bieżących dokumentów tj. szczegółowe raporty sprzedażowe, generowanie i rozpatrywanie reklamacji, zwrotów towaru przez klienta, raporty fiskalne dobowe oraz miesięczne, analiza wewnętrznych wskaźników realizacji targetów ,
- karty monitorujące pracowników, w tym karty coachingowe, feedback, szkolenia nowych pracowników z technologii materiałów, jak również aktywnej obsługi klienta,
- bieżąca obsługa poczty mailowej w tym: wdrażanie instrukcji związanych z VM, promocje, przeceny, jak również kontakt z osobami decyzyjnymi firmy, raporty tygodniowe do RKS,
- korzystanie z programów elektronicznej obsługi klienta jak również zarządzania zapasem,
- rozliczanie i pakowanie dziennego utargu kasowego salonu,
Koordynator Regionu
Biuro Promo Sp. z o.o. Kraków
Pełniąc funkcję Koordynatora Regionu zajmowałem się zarządzaniem działów tekstylnych w Tesco Polska Sp. z o.o. w regionie warszawskim. Do moich obowiązków należało, nadzorowanie pracy Regionu, pod kątem szczegółowej analizy rentowności konkretnych punktów, w tym alokacja poszczególnych towarów między działami, rozliczanie i ewidencjowanie pracowników, sporządzanie grafików pracy, jak również aktualizowanie w systemie informacji o stanie zapasów. Praca ta pozwoliła mi na rozwój umiejętności przedsiębiorczości, zarządzania zasobami ludzkimi, motywacji i nadzór pracowników.
Konsultant ds. projektów telemarketingowych
Moim głównym zadaniem na stanowisku Konsultanta ds. projektów telemarketingowych , była aktywna obsługa klientów, w tym weryfikacja umów wniosków o karty kredytowe, po szczegółowej analizie sytuacji potencjalnego klienta, przyjmowanie i realizacja tych wniosków, sprzedaż i aktualizacja baz danych, jak również pozyskiwanie nowych klientów.
Praca na tym stanowisku wzbogaciła moje doświadczenie o umiejętności interpersonalne, ale również wszystkie elementy aktywnej obsługi klienta i etapów sprzedażowych.
Praca na tym stanowisku wzbogaciła moje doświadczenie o umiejętności interpersonalne, ale również wszystkie elementy aktywnej obsługi klienta i etapów sprzedażowych.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Turystyka górska, narciarstwo, publikacje prasowe dotyczące logistyki ( TSL- Biznes ), motoryzacja, filmy dotyczące mitologii greckiej
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
Stopień zaawansowany:
- System EOK oraz Zarządzanie Zapasem
- Znajomość systemu operacyjnego Windows
- Internet
- Poczta elektroniczna
- Obsługa terminali płatniczych
- Obsługa kasy fiskalnej
Stopień średni:
Zarządzanie kompetencjami
Motywacja pracowników
Zawieranie umów
Zarządzanie terminarzem
Wywiady kompetencyjne
Klimat pracy
Coaching
Zarządzanie zespołami ludzkimi
CECHY OSOBOWOŚCI:
- uczciwość,
- wytrwałość,
- kreatywność,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- wewnętrzna motywacja,
- lojalność,
- łatwość przystosowania się do nowego otoczenia,
- gotowość i chęć dalszej nauki,
Stopień zaawansowany:
- System EOK oraz Zarządzanie Zapasem
- Znajomość systemu operacyjnego Windows
- Internet
- Poczta elektroniczna
- Obsługa terminali płatniczych
- Obsługa kasy fiskalnej
Stopień średni:
Zarządzanie kompetencjami
Motywacja pracowników
Zawieranie umów
Zarządzanie terminarzem
Wywiady kompetencyjne
Klimat pracy
Coaching
Zarządzanie zespołami ludzkimi
CECHY OSOBOWOŚCI:
- uczciwość,
- wytrwałość,
- kreatywność,
- odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- wewnętrzna motywacja,
- lojalność,
- łatwość przystosowania się do nowego otoczenia,
- gotowość i chęć dalszej nauki,
Grupy
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi
na temat branży "LTS"
LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA
SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA
Do założenia tej grupy zainspirowała mnie ogólna postawa Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej.
Transport Spedycja Logistyka wysokie zarobki
Grupa ta jest punktem zwrotnym dla dotychczasowych dyrektorów, managerów, specjalistów, spedytorów zajmujących się na codzień transportem, spedycją i logistyką. Zabezpiecz