Umiejętności
CRM
Merchandising
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
MS Oficce
zarządzanie kategorią
Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami,
znajmość technik sprzedaży
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu Partnerskiego
- Realizacja planu sprzedaży w hurtowniach oraz podległych im punktach sprzedaży
- utrzymanie optymalnych relacji z klientami mające na celu umocnienie pozycji Grupy Żywiec oraz zwiększenie sprzedaży
- realizowanie i rozliczanie działań promocyjnych
- utrzymanie optymalnych relacji z klientami mające na celu umocnienie pozycji Grupy Żywiec oraz zwiększenie sprzedaży
- realizowanie i rozliczanie działań promocyjnych
Przedstawiciel Sieciowy
Byłem odpowiedzialny za monitoring punktów sprzedaży, ekspozycję produktów i materiałów informacyjnych według narzuconych standardów, obsługę i szkolenie pracowników punktów sprzedaży, inwentaryzację, nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z klientami wprowadzanie nowych usług na rynek, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjacje handlowe, wdrożenie i koordynowanie współpracy, monitoring działań konkurencji.
Szkolenia i kursy
Akademia sprzedaży konsultacyjnej – szkolenie całoroczne (2016). Moduły:
- Matematyka handlowa
- Modele sprzedaży konsultacyjnej
- Merchandising konsultacyjny
- Zarządzanie kategorią
- Rozmowa o KPI klienta
- Zarządzanie inicjatywą i projektem
Safe driving (03.2015, Skoda Auto Szkoła)
Wygrywanie w detalu (04.2014, Grupa Żywiec)
Jak osiągać więcej – psychologiczne aspekty sprzedaży (10.2011, Europejski Instytut Psychologii i Biznesu)
Akademia sprzedaży (09.2011, Grupa Żywiec)
- Matematyka handlowa
- Modele sprzedaży konsultacyjnej
- Merchandising konsultacyjny
- Zarządzanie kategorią
- Rozmowa o KPI klienta
- Zarządzanie inicjatywą i projektem
Safe driving (03.2015, Skoda Auto Szkoła)
Wygrywanie w detalu (04.2014, Grupa Żywiec)
Jak osiągać więcej – psychologiczne aspekty sprzedaży (10.2011, Europejski Instytut Psychologii i Biznesu)
Akademia sprzedaży (09.2011, Grupa Żywiec)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
•Numizmatyka
•Sport – piłka nożna, narciarstwo
•Podróże
•Motoryzacja
•Sport – piłka nożna, narciarstwo
•Podróże
•Motoryzacja
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Numizmaty
Monety złote, srebrne, okolicznościowe. Banknoty, sztabki, medale i odznaczenia.
Numizmatyka jako hobby i inwestowanie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.