Umiejętności
Zarządzanie klientami
Budowanie relacji
Komunikacja
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży
MIDROC Alucrom SP. z O.O.
Zakres odpowiedzialności:
1. Samodzielnie odpowiada za marketing i budowanie relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi klientami
Główne zadania:
1.1. Współtworzy budżet marketingowy i odpowiada za jego realizację
1.2. Aktywnie podejmuje i wdraża inicjatywy sprzedażowe mające zwiększać udział w rynku
1.3. Odpowiada za CRM
1.4. Weryfikuje możliwości produkcyjne zakładów oraz wpływa na ich dostosowanie do potrzeb rynku
1.5. Monitoruje rynek i raportuje działania konkurencji oraz najlepsze praktyki możliwe do zastosowania
1.6. Zwiększa udział nowych klientów w portfelu firmy
2. Odpowiada za ofertowanie produktów oraz analizę ich rentowności
Główne zadania:
2.1. Odpowiada na zapytania ofertowe
2.2. Przy wsparciu Kierownika Zakładu dokonuje wycen i podejmuje decyzje co do kształtu i warunków ofert (termin, finanse, płatność, lokalizacja produkcji etc)
2.3. Monitoruje rentowność produktów na etapie wdrożenia i produkcji. Wnioski uwzględnia w procesie ofertowania i tworzenia umów
2.4. Szuka możliwości zwiększenia sprzedaży oraz synergii płynącej ze sprzedaży wiązanej
3. Realizuje cały proces sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej
Główne zadania:
3.1. Jest pierwszym ogniwem kontaktu z klientem w procesie sprzedaży. Reaguje w sytuacjach trudnych i rozwiązuje problemy na poziomie wyższym niż operacyjny
3.2. Przygotowuje umowy handlowe i negocjuje ich warunki zgodnie z dokumentem autoryzacyjnym
3.3. Monitoruje proces wdrożenia przez produkcję i zapewnia kontakt z klientem na etapie rozpoczęcia produkcji seryjnej
3.4. Szuka rozwiązań odpowiadających wymaganiom klienta na płaszczyznach jakości i logistyki przy jednoczesnym zachowaniu rentowności
3.5. Angażuje kierowników zakładu w proces sprzedaży i budowania relacji z klientami
4. Odpowiada za funkcjonowanie obszaru sprzedaży w strukturach firmy
Główne zadania :
4.1. Buduje sieć sprzedaży stosownie do potrzeb rozwojowych i możliwości firmy
4.2. Zapewnia odpowiedni poziom kompetencji sprzedażowych u podległych pracowników. Odpowiada za ich ocenę, motywację i rozwój.
4.3. Współpracuje z zakładami produkcyjnymi oraz innymi obszarami centrali realizując procedury wewnętrzne zgodnie z przyjętym SLA. W określonych przypadkach inicjuje zmiany i modyfikacje procedur
4.4. Dostarcza wszystkich niezbędnych informacji zarządczych (raportów) stosownie do potrzeb
4.5. Utrzymuje relacje i adaptuje najlepsze praktyki od innych spółek grupy kapitałowej.
Raportuje do: Dyrektor Zarządzający
1. Samodzielnie odpowiada za marketing i budowanie relacji biznesowych z obecnymi i przyszłymi klientami
Główne zadania:
1.1. Współtworzy budżet marketingowy i odpowiada za jego realizację
1.2. Aktywnie podejmuje i wdraża inicjatywy sprzedażowe mające zwiększać udział w rynku
1.3. Odpowiada za CRM
1.4. Weryfikuje możliwości produkcyjne zakładów oraz wpływa na ich dostosowanie do potrzeb rynku
1.5. Monitoruje rynek i raportuje działania konkurencji oraz najlepsze praktyki możliwe do zastosowania
1.6. Zwiększa udział nowych klientów w portfelu firmy
2. Odpowiada za ofertowanie produktów oraz analizę ich rentowności
Główne zadania:
2.1. Odpowiada na zapytania ofertowe
2.2. Przy wsparciu Kierownika Zakładu dokonuje wycen i podejmuje decyzje co do kształtu i warunków ofert (termin, finanse, płatność, lokalizacja produkcji etc)
2.3. Monitoruje rentowność produktów na etapie wdrożenia i produkcji. Wnioski uwzględnia w procesie ofertowania i tworzenia umów
2.4. Szuka możliwości zwiększenia sprzedaży oraz synergii płynącej ze sprzedaży wiązanej
3. Realizuje cały proces sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej
Główne zadania:
3.1. Jest pierwszym ogniwem kontaktu z klientem w procesie sprzedaży. Reaguje w sytuacjach trudnych i rozwiązuje problemy na poziomie wyższym niż operacyjny
3.2. Przygotowuje umowy handlowe i negocjuje ich warunki zgodnie z dokumentem autoryzacyjnym
3.3. Monitoruje proces wdrożenia przez produkcję i zapewnia kontakt z klientem na etapie rozpoczęcia produkcji seryjnej
3.4. Szuka rozwiązań odpowiadających wymaganiom klienta na płaszczyznach jakości i logistyki przy jednoczesnym zachowaniu rentowności
3.5. Angażuje kierowników zakładu w proces sprzedaży i budowania relacji z klientami
4. Odpowiada za funkcjonowanie obszaru sprzedaży w strukturach firmy
Główne zadania :
4.1. Buduje sieć sprzedaży stosownie do potrzeb rozwojowych i możliwości firmy
4.2. Zapewnia odpowiedni poziom kompetencji sprzedażowych u podległych pracowników. Odpowiada za ich ocenę, motywację i rozwój.
4.3. Współpracuje z zakładami produkcyjnymi oraz innymi obszarami centrali realizując procedury wewnętrzne zgodnie z przyjętym SLA. W określonych przypadkach inicjuje zmiany i modyfikacje procedur
4.4. Dostarcza wszystkich niezbędnych informacji zarządczych (raportów) stosownie do potrzeb
4.5. Utrzymuje relacje i adaptuje najlepsze praktyki od innych spółek grupy kapitałowej.
Raportuje do: Dyrektor Zarządzający
Sales Engineer
Doradztwo w zakresie obróbki skrawaniem oraz elektroerozyjnej obróbki metalu.
- realizacja strategi marketingowej
- wsparcie procesowe i technologiczne .
- konsultacje techniczne
- analiza i obserwacja rynku i konkurencji.
- uczestnictwo w targach specjalistycznych i szkoleniach
- sprzedaż
- realizacja strategi marketingowej
- wsparcie procesowe i technologiczne .
- konsultacje techniczne
- analiza i obserwacja rynku i konkurencji.
- uczestnictwo w targach specjalistycznych i szkoleniach
- sprzedaż
Regional Manager
- Bardzo dobra znajomość produktów i usług oferowanych
w katalogach firmy
- pozyskiwanie ofert i zmówień oraz utrzymywanie kontaktów
z klientami na powierzonym terenie.
- posprzedażna obsługa klientów ze szczególnym
uwzględnieniem sytuacji konfliktowych (problemy dostawa/jakość/cena, "trudny klient")
- poszukiwanie nowych klientów
- konsultacje techniczne
- analiza i obserwacja rynku i konkurencji.
- promowanie i informacja o kluczowych produktach.
- realizacja działań wiążących klienta z firmą .
- uczestnictwo w targach specjalistycznych i szkoleniach.
- wymagany czas pracy w terenie 4dni/tydzień
w katalogach firmy
- pozyskiwanie ofert i zmówień oraz utrzymywanie kontaktów
z klientami na powierzonym terenie.
- posprzedażna obsługa klientów ze szczególnym
uwzględnieniem sytuacji konfliktowych (problemy dostawa/jakość/cena, "trudny klient")
- poszukiwanie nowych klientów
- konsultacje techniczne
- analiza i obserwacja rynku i konkurencji.
- promowanie i informacja o kluczowych produktach.
- realizacja działań wiążących klienta z firmą .
- uczestnictwo w targach specjalistycznych i szkoleniach.
- wymagany czas pracy w terenie 4dni/tydzień
Szkolenia i kursy
Akademia bezpiecznej jazdy Toruń.
Kursy z zakresu sprzedaży i rozwiązywania problemów z trudnymi klientami a także skutecznej sprzedaży.
Kursy z zakresu sprzedaży i rozwiązywania problemów z trudnymi klientami a także skutecznej sprzedaży.
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Motocykle, malarstwo, sporty zimowe.
Grupy
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Miłośnicy starych motorów
Forum dla posiadaczy i miłośników jednośladów takich jak Junak, IŻ, Sokół itp.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.